Skanuj przy półce, płać w aplikacji
Chcesz poznać wartość rabatu? Dodaj co najmniej 5 różnych produktów i kliknij "Sprawdzam rabat i płacę", a następnie wybierz "Akceptuję i płacę".
Następnie zapłać w aplikacji Rossmann PL bez podchodzenia do kasy. Możesz też skorzystać z kasy samoobsługowej i zapłacić jeszcze szybciej z jednym kodem i bez ponownego skanowania produktów.
Lista+ to funkcjonalność dostępna w najnowszej wersji aplikacji mobilnej Rossmann PL. Ułatwia planowanie zakupów. Dodatkowo po dodaniu minimum 5 różnych produktów można otrzymać indywidualny rabat.
Jeśli chcesz skorzystać z Listy+:
Przy pierwszej próbie dodania produktów na Listę+ aplikacja zapyta, czy zamierzamy realizować Listę+ z rabatem w drogerii stacjonarnej, czy będziemy dokonywać zakupów online. Pamiętaj, na zakupy online nie można wygenerować rabatu. Dodatkowy rabat można wygenerować tylko z poziomu Listy+.
Rabat jest wyliczany dla każdego Klubowicza osobno. W sytuacji, gdy dwóch Klubowiczów doda identyczny zestaw produktów na Listę+, rabat, który każde z nich wygeneruje, może być inny. Rabat może zmieniać się także w czasie, co oznacza, że może być on zmienny nawet dla tego samego Klubowicza i nawet po dodaniu tych samych produktów co wcześniej.
Rabat na Listę+ jest aktywny od razu po jego zaakceptowaniu, do końca kolejnego dnia.
Informacja na temat tego, ile razy można skorzystać z Listy+ w określonym czasie jest zawsze widoczna w widokach Listy+ w aplikacji mobilnej Rossmann PL.
Rabat można wygenerować po dodaniu minimum 5 różnych produktów na Listę+. Muszą to być różne produkty. Do Listy+ nie można dodać więcej niż 99 różnych produktów.
Należy pamiętać, że rabat nie jest udzielany na:W przypadku dodania kilku tych samych produktów, rabat jest udzielany tylko na 1 sztukę danego produktu.
Nie jest on udzielany na produkty objęte rabatem Rossnę!, wina, leki oraz wyroby medyczne.
Rabat z Listy+ wyzwoli się, gdy dokonasz płatności w aplikacji bez podchodzenia do kasy.
Możesz też skorzystać z kasy samoobsługowej i zapłacić jeszcze szybciej z jednym kodem i bez ponownego skanowania produktów oraz karty Klubu Rossmann.
Produkty z Listy+ można udostępnić w ramach aplikacji Rossmann PL. Wówczas należy podać adres email innego uczestnika Klubu Rossmann, któremu chcemy udostępnić produkty. Po udostępnieniu produktów będzie trzeba wygenerować rabat w ramach Listy+.
Pamiętaj, udostępniamy produkty, a nie zamkniętą Listę+ z wygenerowany wcześniej rabatem.
Produkty można udostępniać również poprzez sms lub aplikacje społecznościowe dostępne na urządzeniu mobilnym. Wówczas produkty, które chcemy udostępnić, zaszyte są w linku.
Obie opcje udostępniania dostępne są z poziomu Listy+ pod trzema kropkami. Wystarczy tylko wyprać opcję właściwą dla siebie.
Tak, oczywiście jest taka możliwość. Przy pierwszej próbie dodania produktu „+”, aplikacja zapyta nas, czy chcemy realizować Listę+ z rabatem w drogerii stacjonarnej, czy dokonać zakupów online. Pamiętaj, na zakupy online nie można wygenerować rabatu. Dodatkowy rabat można wygenerować tylko na produkty dodane na Listę+.
Opcja zmiany z Listy+ na zakupy online jest zawsze możliwa. Można to zrobić z poziomu pustej Listy+, a także, gdy znajdują się już na niej jakieś produkty. Zmiany dokonujemy, wybierając trzy kropki i postępując zgodnie z informacjami tam zawartymi. Po zmianie na Koszyk i po wybraniu sposobu dostawy, klikając w „+” produkty będą się dodawać już do Koszyka.
Tak opcja zmiany jest dostępna zawsze. W tym wypadku będzie możliwa z poziomu Koszyka i analogicznie będzie dostępna, gdy nie ma w nim produktów, a także, gdy już zostały do niego dodane jakieś produkty.
Rossmann GO, to w pełni samoobsługowe zakupy w drogeriach Rossmann z użyciem aplikacji Rossmann PL. Usługa jest bezpłatna. Pozwala wziąć produkt z półki, zeskanować swoim telefonem i zapłacić za niego online w aplikacji Rossmann lub skorzystać z kasy samoobsługowej bądź tradycyjnej skanując jeden, zbiorczy kod. W zakupach Rossmann GO samemu skanuję i płacę.
Z zakupów Rossmann GO może skorzystać każdy, kto spełni wszystkie następujące warunki:
Usługa Rossmann GO dostępna jest w każdej drogerii stacjonarnej Rossmann.
Aby właściwie obsłużyć Twoje zakupy Rossmann GO, a zarazem zapewnić stałą dostępność produktów, musimy zlokalizować sklep, w którym aktualnie robisz zakupy. Jeśli udostępnisz nam swoje położenie lub (alternatywnie) zeskanujesz QR kod w sklepie, będziemy mieli pewność, że jesteś w konkretnej drogerii.
Uzupełnienie danych do faktury jest konieczne dla zrealizowania zakupów w trybie Rossmann GO jeśli chcesz dokonać płatności online. Przy tej opcji płatności e-faktura jest jedynym dowodem zakupu, który otrzymasz. Jeśli wolisz zapłacić w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej używając zbiorczego kodu bez konieczności skanowania pojedynczych produktów, podawanie danych do e-faktury nie jest konieczne. Otrzymasz wówczas tradycyjny paragon.
Nie, w Rossmann GO możesz kupić dowolną liczbę produktów. Możesz też realizować Listę+ z dodatkowym rabatem po dodaniu co najmniej 5 różnych produktów (szczegółowe zasady korzystania z Listy+ znajdziesz w sekcji „Lista+”).
Tak, zakup takich produktów w Rossmann GO jest możliwy, ale posiadając produkt wymagający kontroli wieku w koszyku nie możesz zapłacić w aplikacji. W takim przypadku konieczne jest uiszczenie zapłaty w kasie, aby pracownik drogerii mógł skontrolować Twój wiek.
Za zakupy Rossmann GO zapłacisz online w swoim telefonie za pośrednictwem: podpiętej karty płatniczej; Blika; Google Pay / Apple Pay; przelewu online. Pamiętaj, że płatności musisz dokonać będąc na terenie sklepu. Aby podpiąć kartę płatniczą i / lub skorzystać z płatność Google Pay / Apple Pay postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w aplikacji Rossmann. Opłatę za zakupy możesz uiścić także w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej – wystarczy wtedy zeskanować wygenerowany automatycznie kod kreskowy. Nie musisz ponownie skanować poszczególnych produktów ani karty Klubu Rossmann.
Jeśli płatność online została odrzucona, możesz wybrać opcję płatności w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej i zeskanować wygenerowany automatycznie w aplikacji kod kreskowy. Nie musisz już skanować poszczególnych produktów ani karty Rossmann.
Nie, płatność za zakupy Rossmann GO musi zostać zrealizowana i potwierdzona w obrębie drogerii.
Realizując zakupy Rossmann GO z płatnością online nie otrzymasz tradycyjnego paragonu, tylko e-fakturę. Zostanie ona wysłana do Ciebie mailem, a także będzie dostępna w Twoim profilu w aplikacji Rossmann PL już kilka minut po dokonaniu płatności. Jeśli wybierzesz płatność w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej, otrzymasz paragon po dokonaniu płatności.
Jeśli podczas korzystania z usługi Rossmann GO połączenie z Internetem zostanie przerwane, to dotychczas wykonane operacje, np. zeskanowane produkty, zostaną utracone, a płatność nie będzie mogła być zrealizowana. W takiej sytuacji należy poczekać na nawiązanie połączenia z Internetem i ponownie rozpocząć zakupy.
W przypadku produktów z Listy+, zgodnie z Regulaminem akcji: „Zwrot lub wymiana artykułów pełnowartościowych objętych Akcją i zakupionych przez Uczestnika w drogerii stacjonarnej Organizatora nie jest możliwy.” Link do Regulaminu: https://www.ros.net.pl/Portals/0/dokumenty/Regulamin/Regulamin_Lista_Plus.pdf
W przypadku produktów spoza Listy+, stosujemy zasady dotyczące zwrotów / wymian obowiązujące we wszystkich drogeriach stacjonarnych Rossmann, czyli przyjmujemy zwroty i dokonujemy wymian produktów wolnych od wad, zabezpieczonych w sposób uniemożliwiających kontakt z zawartością i możliwością użycia. Warunkiem koniecznym jest dostarczenie produktu oraz przedstawienie oryginału paragonu lub faktury w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty zakupu. Zwrotowi i wymianie nie podlegają:
Zwrot produktów zakupionych podczas akcji promocyjnych podlega zasadom opisanym w Regulaminie promocji.
Wymagania są takie same, jak w przypadku aplikacji Rossmann: