FAQ – Makijaż! Najlepsze promocje na start sezonu

Promocja trwa od 16 do 30 września

1. Co to za promocje? Czy chodzi o promocję -55%?

Tym razem nie jest to stały rabat -55% :) Każdy produkt bądź marka będą mieć indywidualną promocję. Może to być 35, 40, 50, a nawet 70% obniżki! Znajdą się także oferty typu 1+1 gratis :) Jest różnorodnie, a dzięki temu ciekawie! Poza tym o miesiąc wcześniej niż zwykle!

 

2. Jakie kategorie produktów są objęte akcją?

Akcją są objęte wybrane kosmetyki przeznaczone do makijażu:

- twarzy: podkłady, korektory, pudry, bronzery, róże, rozświetlacze, bazy

- oczy: cienie, tusze do rzęs, kredki do oczu, eyelinery, produkty do makijażu brwi, bazy pod cienie, odżywki do rzęs

- ust: pomadki, balsamy ochronne do ust, konturówki

- paznokci: lakiery, bazy i top coat, odżywki

Wszystkie produkty objęte promocjami zobaczysz tutaj.

 

3. Czy muszę być w Klubie Rossmann, by skorzystać z tych ofert?

Nie musisz, z akcji mogą skorzystać wszyscy nasi Klienci <3 Oczywiście zachęcamy do dołączenia do Klubu Rossmann i skanowania karty – w końcu to wsparcie dla potrzebujących organizacji charytatywnych ;) A dla najszybszych Klubowiczów – niespodzianka przy kasie :) Więcej o tym przeczytasz tutaj.

 

4. Ile produktów muszę kupić, by promocja się naliczyła?

Można przebierać wśród ofert bez limitów! Kupisz jeden kosmetyk? Nie ma problemu :) Kupisz ich tuzin? Też dobrze! Decyzja należy do Ciebie :)

 

5. Czy mogą to być takie same produkty?

Produkty nie muszą być różne! Promocja zawsze zadziała!

 

6. Czy promocja obowiązuje także online?

Podczas trwania promocji na kosmetyki do makijażu (od 16 do 30 września) nie będzie możliwości zrealizowania zakupów online z odbiorem w drogerii. Można jednak skorzystać z przesyłki kurierskiej ;)

 

7. Ile razy można skorzystać z promocji?

Nie ma tego typu limitów, kupuj ile razy chcesz!

 

8. Czy za zakupy w ramach akcji można płacić kartą podarunkową?

Oczywiście dane zakupy można opłacić za pomocą karty podarunkowej :) Zapraszamy!

 

9. Czy można zwrócić produkty zakupione w ramach promocji w drogerii internetowej?

W przypadku zakupów online możesz odstąpić od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Aby skorzystać z tego uprawnienia, należy wysłać produkty wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres Rossmann SDP sp. z o.o., ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 111, 91-222 Łódź.

 

10. Czy można zwrócić lub wymienić produkty zakupione w drogerii stacjonarnej w ramach akcji?

Produkty pełnowartościowe zakupione w drogerii stacjonarnej w ramach danych promocji nie podlegają zwrotom ani wymianie. Jest to podyktowane dbałością o jak najwyższą jakość produktów i o zapewnienie bezpieczeństwa naszym Klientom.
 

11. Co mam zrobić, jeśli zakupiony produkt okazały się niepełnowartościowy?

Jeśli masz zastrzeżenia do jakości zakupionego u nas produktu – masz prawo do złożenia na niego reklamacji. By to zrobić udaj się do wybranej drogerii stacjonarnej bądź wyślij nam artykuł pocztą. Więcej o składaniu reklamacji przeczytasz tutaj: www.rossmann.pl/pomoc#dzial-6-3