Szukasz ponadczasowego męskiego zapachu?

26.06.2022
OFERTA MARKI Cerutti 1881 to marka, której synonimem jest elegancja, ekspertyza i wolność. Gdy Nino Cerutti założył w 1967 roku w Paryżu swój luksusowy dom mody prêt-à-porter, stworzył tak zwany „effortless chic”, czyli szyk, który przychodzi bez wysiłku i tym zrewolucjonizował naszą relację z ubraniami.

Ten unikalny i ponadczasowy, inspirowany Włochami, francuski styl, łączy innowacyjne materiały z wyrafinowanymi krojami, które podkreślają osobowość. Zapach CERUTTI 1881 został stworzony w następstwie tej nowej relacji z modą.

By celebrować trzydziestą rocznicę ikonicznego zapachu CERUTTI 1881, dom mody zasugerował jego ponowną interpretację, skierowaną do pokolenia mężczyzn szukających nowej wytworności połączonej z kombinacją energii i elegancji. CERUTTI 1881 SILVER jest stylowy i zmysłowy jak nigdy wcześniej, a do tego zdecydowany i dynamiczny. To zapach, który możesz nosić, gdy chcesz podbić miasto!

ZAPACH

CERUTTI 1881 SILVER jest zapachem stworzonym na podstawie ikonicznego CERUTTI 1881, który powstał w 1990 roku. Łącząc wysokiej jakości składniki, duet mistrzów perfumiarstwa Aliénora Masseneta i Maurice’a Roucela wykreował absolutnie nowoczesną i równie intensywną interpretację ikonicznego zapachu. Można go opisać jako współczesny Fougère, który rozpoczyna jasny akord stworzony dzięki starannie wyselekcjonowanym składnikom, takim jak bazylia czy imbir pochodzący z Madagaskaru. Kwiatowa słodycz lawendy i - użyte po raz pierwszy - geranium madagaskarskie, odkrywają swoją zmysłowość w nutach serca. Bazowe nuty paczuli i drzewne akordy ambry odżywają w nutach głowy, sprawiając, że zapach długo utrzymuje się na skórze.

Zdjęcie

CERUTTI 1881 SILVER to aromatyczny, drzewny zapach, który wyróżnia się ponadczasową elegancją i magnetycznym urokiem, łącząc w sobie siłę i wysublimowanie. Jest przepełniony nienachalną mocą i wyrafinowaniem współczesnego mężczyzny. Paryż: stolica wolności, jego ponadczasowe piękno, nonszalancja, niezobowiązująca elegancja, „je-ne-sais-quoi”, czyli jakość, którą trudno jest opisać czy nazwać, to wszystko sprawia, że Paryżanie są niekwestionowanymi ambasadorami stylu na całym świecie i źródłem inspiracji dla tego zapachu.

FLAKON

W tej edycji, symboliczny CERUTTI 1881 występuje w matowym, lecz zarazem promiennym, srebrnym przybraniu. Ujmuje ono udoskonalony styl Art Deco, którym charakteryzuje się miejsce kręcenia kampanii reklamowej tego zapachu - słynny Hotel Lutétia.

Zdjęcie

AMBASADOR

Począwszy od kariery na wybiegu, poprzez zostanie ucieleśnieniem CERUTTI 1881 RIVIERA, Tomer Sisley, długoletni przyjaciel domu mody, po raz kolejny użycza swojej sylwetki do nowej kampanii. Jego głębokie spojrzenie i naturalna elegancja, sprawiają, że jako Ambasador, doskonale odzwierciedla CERUTTI 1881 SILVER.

W nowej kampanii, Tomer Sisley został uchwycony obiektywem Matiasa Indijca. Jego męskość, pewność siebie i magnetyczny urok, zachęcają nas do spaceru ulicami Paryża, od nieopisanego luksusu Hotelu Lutétia, aż po legendarny Most Aleksandra III.

OFERTA MARKI

Produkty

Kategorie