Szczegóły promocji -55% na makijaż

Masz pytania o promocję? Przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania. By jeszcze przyjemniej robiło się Wam zakupy!


1.Jak skorzystać z promocji -55% dostępnej dla Klubowiczów? 

Przede wszystkim dołącz do Klubu Rossmann. Jak to zrobić, dowiesz się tutaj: www.rossmann.pl/klub.

Następnie złóż zamówienie za pomocą naszej aplikacji mobilnej lub zaloguj się na naszej stronie internetowej przy użyciu adresu mailowego podanego podczas rejestracji do Klubu Rossmann. Przy zakupach w drogeriach stacjonarnych wystarczy, że podczas transakcji okażesz do zeskanowania Twoją wirtualna kartę Klubu Rossmann dostępną w aplikacji.

Pamiętaj, że z akcji możesz skorzystać przy wybraniu co najmniej 3 różnych produktów objętych promocją :)

 

2.Jakie kategorie produktów są objęte akcją?

Akcją są objęte kosmetyki do makijażu:

  • twarzy: podkłady, korektory, pudry, bronzery, róże, rozświetlacze, bazy
  • oczu: cienie, tusze do rzęs, kredki do oczu, eyelinery, produkty do makijażu brwi, bazy pod cienie, odżywki do rzęs
  • ust: pomadki, balsamy ochronne do ust, konturówki
  • paznokci: lakiery, bazy i top coat, odżywki

Wykaz wszystkich produktów objętych akcją znajdziesz w regulaminie promocji (dostępnym tutaj: www.rossmann.pl/regulamin)

 

3.Ile produktów muszę zakupić, by naliczył się rabat?

Aby skorzystać z promocji -55% dla Klubowiczów, należy zakupić co najmniej 3 różne produkty objęte akcją.

Korzystając z promocji -49% dostępnej dla wszystkich Klientów, możesz zakupić dowolną liczbę kosmetyków (zaczynając od 1 produktu objętego akcją).

 

4.Ile maksymalnie produktów mogę kupić podczas jednych zakupów w drogerii stacjonarnej?

Nie ma tego typu ograniczeń. Kupuj ile chcesz :)

 

5.Czy aby skorzystać z promocji -55% muszę kupić produkty z różnych kategorii?

Nie, aby skorzystać z promocji -55% wystarczy wybrać co najmniej 3 różne produkty objęte promocją. Szczegółową listę produktów znajdziesz w regulaminie akcji: www.rossmann.pl/regulamin

 

6.Czy promocja obowiązuje także online?

Oczywiście, z promocji można skorzystać również przy zakupach w naszej drogerii internetowej.

 

Aby skorzystać z akcji dla Klubowiczów -55%, należy złożyć zamówienie poprzez aplikację mobilną lub logując się na naszej stronie internetowej przy użyciu adresu mailowego podanego podczas rejestracji do Klubu Rossmann.

 

7.Jak skorzystać z promocji dla Klubowiczów poprzez drogerię internetową na stronie www.rossmann.pl?

Wystarczy złożyć zamówienie za pomocą aplikacji mobilnej lub logując się na naszej stronie internetowej przy użyciu adresu mailowego podanego podczas rejestracji do Klubu Rossmann. Odpowiedni rabat zostanie naliczony po dodaniu do koszyka co najmniej 3 różnych produktów objętych akcją i kliknięciu przycisku „Przelicz”. W przypadku wybrania jednego lub dwóch produktów objętych akcją otrzymasz rabat 49% na nie.

 

8. Dlaczego nie nalicza mi się rabat -55%?

Jest kilka możliwości:

  1. W pierwszej kolejności sprawdź, czy na pewno jesteś już w Klubie Rossmann. Zweryfikujesz to klikając w aplikacji w zakładkę „Dla Ciebie”.
  2. Sprawdź, czy na pewno dodajesz do koszyka co najmniej 3 różne produkty objęte akcją (ich szczegółową listę znajdziesz w regulaminie promocji www.rossmann.pl/regulamin).
  3. Upewnij się, że składasz zamówienie z konta, do którego masz przypisaną kartę Klubu Rossmann.
  4. Jeśli nie rozwiązałeś/łaś swojego problemu – wyślij nam wiadomość poprzez formularz: https://www.rossmann.pl/fb/kontakt Pamiętaj, aby podać w zgłoszeniu numer swojej karty klubowej oraz adres e-mail użyty podczas jej rejestracji.

9. Dlaczego na paragonie lub w podsumowaniu zamówienia w drogerii internetowej widoczne
       są dwa progi rabatowe?

Na paragonie w pierwszej kolejności widoczny jest rabat 49%, a następnie dodatkowe 6% wynikające z uczestnictwa w Klubie Rossmann. Obydwa te rabaty są naliczane od kwoty całkowitej produktów objętych akcją, dlatego też łącznie Klubowicz otrzymuje rabat 55%.

 

10.Czy akcją będą objęte również produkty w cenach promocyjnych / cenie na do widzenia?

W ramach aktualnej akcji -55%/-49% promocje łączą się ze sobą. Należność będzie więc naliczana od cen promocyjnych.

 

11.Czy za zakupy w ramach akcji można płacić kartą podarunkową?

Regulamin aktualnej akcji -49%/-55% nie przewiduje możliwości płacenia kartami ani bonami podarunkowymi za zakupy w jej ramach.

 

12.Czy można zwrócić lub wymienić produkty zakupione w ramach akcji?

Produkty pełnowartościowe zakupione w ramach aktualnej akcji -49%/-55% nie podlegają zwrotom ani wymianie. UWAGA: w przypadku zakupów w drogerii internetowej, w ciągu
14 dni od daty otrzymania zamówienia można odstąpić od umowy. Szczegóły na ten temat znajdują się w punkcie 13.

 

13.Czy można zwrócić produkty zakupione w promocji przez drogerię internetową?

W przypadku zakupów online możesz odstąpić od umowy. Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby skorzystać z tego uprawnienia, należy wysłać dane produkty wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres Rossmann SDP sp. z o.o., ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 111, 91-222 Łódź z dopiskiem „Drogeria Internetowa”.

 

14.Co mam zrobić, jeśli zakupiony produkt okazały się niepełnowartościowy?

Zawsze, gdy masz zastrzeżenia do jakości zakupionego u nas produktu, masz prawo do złożenia reklamacji. Aby to zrobić, udaj się do wybranej drogerii stacjonarnej wraz z produktem i dowodem jego zakupu bądź wyślij nam artykuł pocztą (więcej informacji znajdziesz tutaj: www.rossmann.pl/pomoc#dzial-6-3).

W przypadku jeżeli masz zastrzeżenia do jakości zakupionego produktu w drogerii online, masz  prawo do złożenia reklamacji. W tym celu zapraszamy do dowolnej drogerii stacjonarnej z produktem oraz dowodem zakupu (sugerujemy drogerię, w której zostało złożone zamówienie co pozwoli przyspieszyć proces Twojej reklamacji) bądź prosimy o wysłanie artykułu wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacyjnym na adres: Serwis Reklamacyjny  sp. z o.o., ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 109, 91-222 Łódź z dopiskiem „Drogeria Internetowa”. Niezwłocznie po otrzymaniu reklamowanego produktu ustosunkujemy się do Twojej reklamacji.

 

15.Dostałam komunikat, że w moim zamówieniu internetowym brakuje 1 produktu, w wyniku czego nie mogę skorzystać z rabatu -55%, co robić? Mogę wybrać inny produkt zamiast tego brakującego?

Nie ma możliwości modyfikacji zamówienia po jego złożeniu. W tej sytuacji możesz potwierdzić niepełne zamówienie – wówczas zostanie naliczony rabat -49% – lub całkowicie
z niego zrezygnować.

W celu ponownego naliczenia rabatu 55% możesz anulować obecne zamówienie i ponownie je złożyć zmieniając miejsce lub sposób odbioru zamówienia.

 

16.Dlaczego moje zamówienie online zostało anulowane?

Zamówienie zostanie anulowane, jeśli w wybranym miejscu odbioru zabrakło zamówionych produktów.

Zwrot opłaconej kwoty następuje automatycznie na konto bankowe, z którego dokonano płatności  w najszybszym możliwym terminie, najczęściej dzieje się to do kilku dni roboczych (nie dłużej jednak niż 14 dni).