Dwie nominacje dla Rossmanna w Effie Poland
Data dodania: 27.10.2025
Już 3 listopada poznamy laureatów Effie Awards - jednego z najpopularniejszych na świecie konkursów marketingowych. Podczas polskiej edycji tego wydarzenia organizatorzy wręczą nagrody w prawie 30 kategoriach. Rossmann otrzymał aż dwie nominacje.
Naszą firmę doceniono w kategorii „Retail & Marketplaces” za misję „Inspirujemy i wspieramy w tym, by kochać siebie na co dzień” i spoty telewizyjne z Mają Ostaszewską oraz Kubą Błaszczykowskim. Wspólnie z marką Dove nominowano nas także w „Beauty & Care” za projekt „Albumu Piękna”.
Nasza kampania, z udziałem aktorki Mai Ostaszewskiej i byłego piłkarza Kuby Błaszczykowskiego, zachęca do znalezienie dla siebie chwili każdego dnia. Jeśli uśmiechniemy się do siebie w lustrze, z czułością wsmarujemy balsam łatwiej nam będzie polubić i pokochać siebie. A dobry kontakt z samym sobą jest fundamentem dobrych relacji z innymi. Dowodzą tego badania Self-love przeprowadzone dla Rossmanna przez firmę badawczą Mind&Roses.
„Album Piękna” jest wspólną inicjatywą marek Dove i Rossmann. Zdjęcia do albumu wykonała znana fotografka Zuza Krajewska, a z jego bohaterkami rozmawiała reportażystka Justyna Kopińska. Autorki odwiedziły 15 kobiet w całej Polsce i wysłuchały ich historii. „Album Piękna” to podróż po unikalnych historiach, emocjach i doświadczeniach kobiet, które żyją w zgodzie z sobą i doceniają swoje piękno. Udział w tym wyjątkowym projekcie mogła wziąć każda dorosła Polka.
Na Effie Awards nagradzane są działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Konkurs po raz pierwszy zorganizowano w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 roku licencję na prowadzenie plebiscytu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Polska jest jednym z ponad 55 kraju na świecie, gdzie organizowany jest konkurs.
Już 3 listopada poznamy laureatów Effie Awards - jednego z najpopularniejszych na świecie konkursów marketingowych. Podczas polskiej edycji tego wydarzenia organizatorzy wręczą nagrody w prawie 30 kategoriach. Rossmann otrzymał aż dwie nominacje.
Naszą firmę doceniono w kategorii „Retail & Marketplaces” za misję „Inspirujemy i wspieramy w tym, by kochać siebie na co dzień” i spoty telewizyjne z Mają Ostaszewską oraz Kubą Błaszczykowskim. Wspólnie z marką Dove nominowano nas także w „Beauty & Care” za projekt „Albumu Piękna”.
Nasza kampania, z udziałem aktorki Mai Ostaszewskiej i byłego piłkarza Kuby Błaszczykowskiego, zachęca do znalezienie dla siebie chwili każdego dnia. Jeśli uśmiechniemy się do siebie w lustrze, z czułością wsmarujemy balsam łatwiej nam będzie polubić i pokochać siebie. A dobry kontakt z samym sobą jest fundamentem dobrych relacji z innymi. Dowodzą tego badania Self-love przeprowadzone dla Rossmanna przez firmę badawczą Mind&Roses.
„Album Piękna” jest wspólną inicjatywą marek Dove i Rossmann. Zdjęcia do albumu wykonała znana fotografka Zuza Krajewska, a z jego bohaterkami rozmawiała reportażystka Justyna Kopińska. Autorki odwiedziły 15 kobiet w całej Polsce i wysłuchały ich historii. „Album Piękna” to podróż po unikalnych historiach, emocjach i doświadczeniach kobiet, które żyją w zgodzie z sobą i doceniają swoje piękno. Udział w tym wyjątkowym projekcie mogła wziąć każda dorosła Polka.
Na Effie Awards nagradzane są działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Konkurs po raz pierwszy zorganizowano w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 roku licencję na prowadzenie plebiscytu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Polska jest jednym z ponad 55 kraju na świecie, gdzie organizowany jest konkurs.
Kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Dział PR
Rossmann SDP Sp. z o.o.
św. Teresy 109, 91-222 Łódź
fax: +48 42 61 39 108