Klienci cenią w Rossmannie rozwój technologiczny oraz obsługę
Data dodania: 14.10.2025
Rossmann otrzymał aż trzy nagrody w konkursie „Retail Champion of The Year 2025”. Tym razem wyróżniono nas: za najlepszą obsługę, rozwój technologiczny oraz najwyższy wskaźnik Net Promoter Score – jest to narzędzie mierzące lojalność klientów. Zwycięzców wyłoniono na podstawie badania konsumenckiego.
W badaniu You Gov wzięło udział 3,2 tys. ankietowanych, którzy 1 lub 2 dni wcześniej, dokonali jakichkolwiek zakupów (lipiec – wrzesień 2025). Pod lupę wzięto zakupy w drogeriach i sklepach 21 sprzedawców detalicznych w Polsce.
W badaniu posłużono się wskaźnikiem Net Promoter Score, czyli narzędziem mierzącym lojalność klientów. Ankietowani określali swój stosunek do danej marki w 30 różnych wymiarach, za każdym razem odpowiadali też na pytanie: czy polecają zakupy w danej firmie (w skali od 1 do 10) oraz dlaczego je polecają?
Rossmanna otrzymał tytuł „Mistrza w obsłudze klienta”. Tutaj ankietowani wskazywali dwa główne powody: drogeria dba o czystość (88 proc.), a zakupy w Rossmannie są przyjemne (85 proc.). Statuetkę w kategorii „Mistrza technologii” przyznano nam za dostępność kas samoobsługowych (to doceniło 77 proc. ankietowanych). Trzecią nagrodę przyznano za najwyższy współczynnik Net Promoter Score – 66 p. p. Ex aequo 1. miejsce zajęliśmy wspólnie ze sklepami Action.
Rossmann otrzymał aż trzy nagrody w konkursie „Retail Champion of The Year 2025”. Tym razem wyróżniono nas: za najlepszą obsługę, rozwój technologiczny oraz najwyższy wskaźnik Net Promoter Score – jest to narzędzie mierzące lojalność klientów. Zwycięzców wyłoniono na podstawie badania konsumenckiego.
W badaniu You Gov wzięło udział 3,2 tys. ankietowanych, którzy 1 lub 2 dni wcześniej, dokonali jakichkolwiek zakupów (lipiec – wrzesień 2025). Pod lupę wzięto zakupy w drogeriach i sklepach 21 sprzedawców detalicznych w Polsce.
W badaniu posłużono się wskaźnikiem Net Promoter Score, czyli narzędziem mierzącym lojalność klientów. Ankietowani określali swój stosunek do danej marki w 30 różnych wymiarach, za każdym razem odpowiadali też na pytanie: czy polecają zakupy w danej firmie (w skali od 1 do 10) oraz dlaczego je polecają?
Rossmanna otrzymał tytuł „Mistrza w obsłudze klienta”. Tutaj ankietowani wskazywali dwa główne powody: drogeria dba o czystość (88 proc.), a zakupy w Rossmannie są przyjemne (85 proc.). Statuetkę w kategorii „Mistrza technologii” przyznano nam za dostępność kas samoobsługowych (to doceniło 77 proc. ankietowanych). Trzecią nagrodę przyznano za najwyższy współczynnik Net Promoter Score – 66 p. p. Ex aequo 1. miejsce zajęliśmy wspólnie ze sklepami Action.
Kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Dział PR
Rossmann SDP Sp. z o.o.
św. Teresy 109, 91-222 Łódź
fax: +48 42 61 39 108