Top Marka dla Rossmanna
Data dodania: 6.11.2025
Rossmann tradycyjnie już najsilniejszą marką wśród „Aptek i drogerii” w rankingu dwumiesięcznika Press Top Marka. Dwa razy częściej też o nas pisano niż o konkurencji w mediach i w internecie.
Kluczowym wskaźnikiem, którym posługuje się Press, jest tzw. siła marki, na którą składają się:
- liczba wzmianek w mediach;
- dotarcie tych materiałów do odbiorców (chodzi tu o tzw. impact wyliczany na podstawie danych o zasięgu medium, w przypadku prasy jest to jej nakład, w przypadku serwisów internetowych – średnia miesięczna liczba unikalnych użytkowników, w przypadku social mediów – liczba obserwujących);
- indeks sentymentu, który służy ocenie wydźwięku wszelkich materiałów o marce (negatywny, pozytywny, neutralny);
Rossmann okazał się w tym roku najsilniejszą marką w kategorii „Apteki i drogerie” – siła naszej marki to 1412206 (rok wcześniej 773063).
Biorąc pod uwagę siłę marki klasyfikacja wygląda tak:
*) Rossmann 1412206 (rok wcześniej 773063)
*) Hebe 730737 (338922)
*) Sephora 427778 (w ubiegłym roku na czwartej pozycji z punktacją 167827)
*) Super-Pharm 227934 (spadek z trzeciej pozycji w porównaniu z ubiegłym rokiem 112254)
*) Notino 206934 (79082).
Liczba publikacji o Rossmannie wyniosła 111550 (w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrost o 7,4 proc.). To ponad dwa razy więcej niż w przypadku Hebe.
Rossmann tradycyjnie już najsilniejszą marką wśród „Aptek i drogerii” w rankingu dwumiesięcznika Press Top Marka. Dwa razy częściej też o nas pisano niż o konkurencji w mediach i w internecie.
Kluczowym wskaźnikiem, którym posługuje się Press, jest tzw. siła marki, na którą składają się:
- liczba wzmianek w mediach;
- dotarcie tych materiałów do odbiorców (chodzi tu o tzw. impact wyliczany na podstawie danych o zasięgu medium, w przypadku prasy jest to jej nakład, w przypadku serwisów internetowych – średnia miesięczna liczba unikalnych użytkowników, w przypadku social mediów – liczba obserwujących);
- indeks sentymentu, który służy ocenie wydźwięku wszelkich materiałów o marce (negatywny, pozytywny, neutralny);
Rossmann okazał się w tym roku najsilniejszą marką w kategorii „Apteki i drogerie” – siła naszej marki to 1412206 (rok wcześniej 773063).
Biorąc pod uwagę siłę marki klasyfikacja wygląda tak:
*) Rossmann 1412206 (rok wcześniej 773063)
*) Hebe 730737 (338922)
*) Sephora 427778 (w ubiegłym roku na czwartej pozycji z punktacją 167827)
*) Super-Pharm 227934 (spadek z trzeciej pozycji w porównaniu z ubiegłym rokiem 112254)
*) Notino 206934 (79082).
Liczba publikacji o Rossmannie wyniosła 111550 (w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrost o 7,4 proc.). To ponad dwa razy więcej niż w przypadku Hebe.
Kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Dział PR
Rossmann SDP Sp. z o.o.
św. Teresy 109, 91-222 Łódź
fax: +48 42 61 39 108