FAQ - najczęściej zadawane pytania

Szukasz pomocy? Chcesz szybko znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące aplikacji Rossmann, zakupów, reklamacji lub zasad promocji? Tutaj znajdziesz pomoc i uzyskasz informacje na te i wiele innych tematów. Zobacz, jakie FAQ dla Ciebie przygotowaliśmy! Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, zapraszamy do kontaktu za pomocą formularza, telefonu lub na naszym fanpage'u.

Klub i Aplikacja Rossmann

Klub Rossmann to wyjątkowy program skierowany do klientów drogerii Rossmann. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i daje wiele korzyści: Listę+ ze spersonalizowanym rabatem, akcje 2+2 gratis, pierwszeństwo w informacji i dostęp do wybranych akcji, dodatkowy rabat na natychmiastowy wydruk zdjęć w drogerii, a także porady i inspiracje.

Niewątpliwym atutem programu jest możliwość wsparcia organizacji dobroczynnych. Okazując aplikację przy kasie podczas zakupów, każdy Klubowicz pomaga lokalnym organizacjom charytatywnym.

Członkowie Klubu Rossmann mogą jednocześnie uczestniczyć w programie Rossnę!.

Uczestnikiem Klubu Rossmann mogą zostać osoby, które ukończyły 13 lat i posiadają smartfon z systemem operacyjnym Android 4.4 lub iOS w wersji minimum 11.0. Aplikację Rossmann PL można pobrać także na inne urządzenie mobilne. Uczestnik musi zamieszkiwać na terytorium RP. Z benefitów Klubu Rossmann można korzystać tylko w drogeriach Rossmann w Polsce lub w drogerii internetowej dostępnej na stronie www.rossmann.pl.

Uczestnictwo w Klubie wymaga:

  • zainstalowania aplikacji mobilnej Rossmann PL na swoim urządzeniu mobilnym,
  • założenia konta na portalu rossmann.pl - jeśli rejestracja nastąpiła już wcześniej na www.rossmann.pl (np. by zrobić zakupy online), nie musisz zakładać nowego konta, podobnie, jeśli jesteś już w programie Rossnę!, wówczas wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji na istniejące już konto,
  • wypełnienia formularza rejestracyjnego do Klubu Rossmann dostępnego w aplikacji; formularz odnajdziesz po kliknięciu w dostępną na ekranie głównym ikonę "Profilu", a następnie wybraniu bannera z hasłem "Dołącz do Klubu",
  • akceptacji regulaminu Klubu Rossmann.
  • Jeśli jesteś uczestnikiem programu Rossnę!, wystarczy, że w nowej wersji aplikacji Rossmann PL zalogujesz się na dotychczasowe konto, klikniesz w ikonę „Profilu”, która dostępna jest na ekranie głównym aplikacji, a następnie wybierzesz banner z hasłem „Dołącz do programu”. Tam uzupełnij formularz rejestracyjny i gotowe!
  • Od teraz „Twoja karta” jest nośnikiem korzyści obu programów. Wystarczy okazać jedną kartę, a rabaty z Klubu, Listy+ i z Rossnę!, naliczą się podczas jednej transakcji. Zarejestrowane plastikowe karty programu Rossnę! nie tracą ważności. Nadal można je okazywać podczas zakupów w drogeriach Rossmann.

UWAGA!: Warunkiem naliczenia się rabatów z Klubu Rossmann, Listy+ i Rossnę! jest rejestracja do obu programów na tym samym adresie e-mail. Okazanie dwóch kart należących do innych użytkowników spowoduje, że rabat naliczy się tylko posiadaczowi ostatniej zeskanowanej karty.

Tak.

Funkcjonalności Klubu oparte są na rozwiązaniach mobilnych. Dzięki temu uczestnicy nie muszą używać tradycyjnej plastikowej karty. Wystarczy posiadać aplikację mobilną i w drogerii przy kasie okazać indywidualny kod widoczny na ekranie smartfona („Twoja karta”) lub mieć włączoną funkcję NFC i zbliżyć urządzenie do czytnika (pin pada).

Karta to indywidualny kod kreskowy, który skanujesz podczas każdych zakupów w drogerii Rossmann, i dzięki któremu otrzymujesz zniżki na wybrane produkty. Jeśli jesteś członkiem Klubu Rossmann (lub/i programu Rossnę!) i zalogujesz się do aplikacji Rossmann PL, kartę znajdziesz na ekranie głównym (w prawym górnym rogu) lub po kliknięciu w ikonę "Profilu", która znajduje się w menu dolnym (pierwsza ikona licząc od prawej).

Nie. Kartą Programu może posługiwać się wyłącznie Uczestnik. Część ofert w ramach Klubu Rossman to oferty jednorazowe, tym samym udostępniając swoja kartę, istnieje ryzyko, że z udostępnionej karty skorzysta inna osoba i wykorzysta indywidualną ofertę przygotowaną dla Klubowicza.

Członkowie Klubu Rossmann mogą liczyć na:

  • spersonalizowany rabat w ramach Listy+, z którego korzystają kiedy i na co chcą,
  • akcje 2+2 gratis,
  • dodatkowy rabat w akcjach specjalnych,
  • 20% rabatu na wywołanie zdjęć natychmiastowych.

Ponadto, każde zakupy z Wirtualną Kartą Programu to wsparcie Rossmann na rzecz organizacji społecznych i środowiska naturalnego. Więcej na www.rossmann.pl/pomagamy.

Klubowicze mogą także korzystać z dodatkowych udogodnień w aplikacji mobilnej Rossmann:

  • wspólne tworzenie Listy+,
  • alerty cenowe dla listy ulubionych produktów,
  • udogodnienia związane z zakupami: historia zamówień online oraz Listy+, możliwość lokalizacji najbliższej drogerii, złożenie zamówienia,
  • przegląd aktualnych promocji i trendów w drogeriach Rossmann oraz możliwość polecenia produktu znajomemu.

Rejestracja w portalu www.rossmann.pl jest bardzo prosta. Skorzystaj z opcji „Zakładam konto”, podaj nick, hasło i adres e-mail, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin portalu Rossmann.pl. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny, w celu potwierdzenia rejestracji i aktywacji konta. Rejestracji możesz dokonać również w aplikacji mobilnej Rossmann PL, wówczas również otrzymasz link, w który klikając, potwierdzisz swoją rejestrację. Link jest aktywny przez 72 godziny od wysłania.

Aplikację należy pobrać na smartfon lub inne urządzenie mobilne. Wystarczy wejść do jednego ze sklepów oferujących aplikacje (Google Play, Apple Store, AppGallery), wpisać w okno wyszukiwarki Rossmann PL i zainstalować/zaktualizować aplikację.

Samo pobranie aplikacji nie jest jednoznaczne z dołączeniem do Klubu Rossmann. Należy jeszcze wypełnić formularz rejestracyjny.

Tak.

Lista+ to funkcjonalność dostępna w najnowszej wersji aplikacji mobilnej Rossmann PL. Ułatwia planowanie zakupów. Dodatkowo po dodaniu minimum 5 różnych produktów można otrzymać indywidualny rabat.

Jeśli chcesz skorzystać z Listy+:

  • wystarczy pobrać najnowszą wersję aplikacji mobilnej Rossmann PL,
  • zalogować się używając adresu email zarejestrowanego w Klubie Rossman (lub dołączyć do Klubu Rossmann),
  • wybrać drogerię, w której planujemy zrealizować Listę+,
  • dodać, poprzez kliknięcie „+”, wybrane produkty na Listę+,
  • po dodaniu minimum 5 różnych produktów można wygenerować rabat na całą Listę+.

Przy pierwszej próbie dodania produktów na Listę+ aplikacja zapyta, czy zamierzamy realizować Listę+ z rabatem w drogerii stacjonarnej, czy będziemy dokonywać zakupów online. Pamiętaj, na zakupy online nie można wygenerować rabatu. Dodatkowy rabat można wygenerować tylko z poziomu Listy+.

Nie, rabat z Listy+ naliczy się w każdej drogerii stacjonarnej Rossmann. Wybór drogerii na etapie kompletowania Listy+ powoduje, że masz większe szanse na znalezienie wybranych produktów. Nasz asortyment między drogeriami może się różnić.

Dodatkowo, jeśli udasz się do drogerii, którą wybrałeś podczas planowania swoich zakupów, to w trybie „Jestem w drogerii” , wybierając Listę+, produkty ułożą się zgodnie z układem półek w tym sklepie.

Rabat jest wyliczany dla każdego Klubowicza osobno. W sytuacji, gdy dwóch Klubowiczów doda identyczny zestaw produktów na Listę+, rabat, który każde z nich wygeneruje, może być inny. Rabat może zmieniać się także w czasie, co oznacza, że może być on zmienny nawet dla tego samego Klubowicza i nawet po dodaniu tych samych produktów co wcześniej.

W ramach Listy+ funkcjonują dodatkowe akcje 2+2 gratis. Są one dostępne z poziomu Listy+ lub/i widoczne na stronie głównej aplikacji. By z nich skorzystać, należy je aktywować (tak jak wcześniej dostępne kupony), a następnie produkty objęte daną akcją 2+2 gratis dodać na Listę+ i wygenerować rabat.

Dodatkowo, uczestnicy programu Rossnę!, którzy są równocześnie uczestnikami Klubu Rossmann, mogą skorzystać ze specjalnych promocji typu 1+1 gratis, 2+1 gratis na produkty dla dzieci. Ta oferta oznaczona jest jako „Promocje Rossnę!” i posiada dodatkowy opis.

Tego typu promocje zostaną naliczone tylko z poziomu Listy+ w aplikacji mobilnej, ponieważ aby rabat się wyzwolił, należy je dodać na Listę+ i wygenerować na nią dodatkowy rabat.

Rabat na Listę+ jest aktywny od razu po jego zaakceptowaniu, do końca kolejnego dnia.

Informacja na temat tego, ile razy można skorzystać z Listy+ w określonym czasie jest zawsze widoczna w widokach Listy+ w aplikacji mobilnej Rossmann PL.

Rabat można wygenerować po dodaniu minimum 5 różnych produktów na Listę+. Muszą to być różne produkty. Do Listy+ nie można dodać więcej niż 100 różnych produktów.

W przypadku dodania kilku tych samych produktów, rabat jest udzielany tylko na 1 sztukę danego produktu.

Nie jest on udzielany na produkty objęte rabatem Rossnę!, wina, leki oraz wyroby medyczne.

Rabat z Listy+ wyzwoli się w drogerii, jeśli Klubowicz wybierze te same produkty, które wcześniej na nią dodał i zeskanuje swoją Kartę Klubu Rossmann dostępną w aplikacji mobilnej Rossmann w zakładce „Jestem w drogerii” lub w „Profilu”.

Rabat naliczy się, jeśli Klubowicz zakupi co najmniej 4 różne produkty, które dodał na Listę+, ale wówczas rabat będzie odpowiednio pomniejszony o brakujące artykuły. W zakładce „Jestem w drogerii” na widoku Listy+, Klubowicz może usunąć brakujące produkty i przeliczyć rabat raz jeszcze. Wówczas pozna jego wartość przed podejściem do kasy i dokonaniem płatności.

Tak. Jest to wyjątkowa sytuacja i może nastąpić, gdy w przypadku braku produktów klient podejdzie do kasy tylko i wyłącznie z produktami, które są wykluczone z rabatowania na Liście+, tj.: produkty objęte rabatem Rossnę!, wina, leki oraz wyroby medyczne.

Wygenerowany rabat można anulować po jego akceptacji. Opcja pozwalająca na anulację jest dostępna pod trzema kropkami z poziomu Listy+.

Produkty z Listy+ można udostępnić w ramach aplikacji Rossmann PL. Wówczas należy podać adres email innego uczestnika Klubu Rossmann, któremu chcemy udostępnić produkty. Po udostępnieniu produktów będzie trzeba wygenerować rabat w ramach Listy+.

Pamiętaj, udostępniamy produkty, a nie zamkniętą Listę+ z wygenerowany wcześniej rabatem.

Produkty można udostępniać również poprzez sms lub aplikacje społecznościowe dostępne na urządzeniu mobilnym. Wówczas produkty, które chcemy udostępnić, zaszyte są w linku.

Obie opcje udostępniania dostępne są z poziomu Listy+ pod trzema kropkami. Wystarczy tylko wyprać opcję właściwą dla siebie.

Akcje 2+2 gratis i kupony można sprawdzić w aplikacji mobilnej Rossmann PL na karcie dostępnej na ekranie głównym, a także w „Profilu”.

Dodatkowo akcje 2+2 gratis dostępne są z poziomu „Listy+”. Z akcji 2+2 gratis można skorzystać tylko i wyłącznie po aktywacji, dodaniu różnych produktów objętych akcją do Listy+, wygenerowaniu dodatkowego rabatu i po dokonaniu zakupów z Listą+ w drogerii stacjonarnej Rossmann PL.

Każda akcja oraz kupon mają indywidualnie określoną datę ważności, czyli okres, w którym możliwa jest jego aktywacja oraz realizacja. Informacje o dacie ważności akcji lub kuponu dostępne są każdorazowo w aplikacji mobilnej.

W celu aktywacji 2+2 gratis należy kliknąć w wybrany kupon, przechodząc do jego szczegółów, a następnie kliknąć przycisk „Aktywuj”. Z akcji 2+2 gratis można skorzystać tuż po aktywacji. Aby aktywować 2+2 gratis potrzebny jest dostęp do Internetu.

Nie. Możliwość realizacji 2+2 gratis istnieje tylko po stworzeniu Listy+. Aktywuj 2+2 gratis, dodaj wybrane, różne produkty na Listę+ i wygeneruj dodatkowy rabat, a promocja naliczy się automatycznie po zeskanowaniu „Twojej karty”. Aktywny kupon z Listą+ możesz wykorzystać tylko w sklepie stacjonarnym. Rabat naliczany jest od ceny regularnej.

Informacje o zasadach działania są każdorazowo podane w szczegółach akcji 2+2 gratis.

Pamiętaj! Aby skorzystać z 2+2 gratis konieczna jest aktywacja kuponu.

W przypadku realizowania 2+2 gratis w drogerii stacjonarnej warunkiem naliczenia promocji jest realizacja Listy+, na której znalazły się produkty objęte 2+2 gratis oraz okazanie Wirtualnej Karty widocznej w aplikacji Rossmann PL. Aktywne 2+2 gratis z Listą+ możesz wykorzystać tylko w sklepie stacjonarnym. Rabat naliczany jest od ceny regularnej.

Skorzystanie z 2+2 gratis jest możliwe dopiero po aktywacji i dodaniu produktów do Listy+. Pamiętaj, że jeszcze trzeba dodać co najmniej 1 artykuł (rabat na Listę+ można wygenerować przy minimum 5 różnych artykułach) i zamknąć Listę+, czyli wygenerować rabat. Kupon 2+2 gratis musi być aktywny, a Lista+ zamknięta, z wygenerowanym rabatem, aby wszystkie promocje naliczyły się dla Ciebie podczas zakupów. Aktywacji 2+2 można dokonać w aplikacji mobilnej, przechodząc do „Profilu” lub karty z dodatkowymi akcjami 2+2 gratis. W tym celu należy wybrać szczegóły 2+2 gratis, klikając w przycisk „Aktywuj” i potwierdzić aktywację.

Rabat naliczy się automatycznie przy pierwszej transakcji, w której realizowana jest Lista+ i jest użyta Wirtualna Karta programu, w przypadku spełnienia warunków dla danej akcji, czyli zakupu co najmniej 4 różnych produktów objętych działaniem akcji. Dodatkowo należy spełnić warunki Listy+. Warunkiem naliczenia promocji jest okazanie Wirtualnej Karty widocznej w aplikacji Rossmann PL.

Pamiętaj! Promocja naliczy się tylko dla aktywnej akcji 2+2 gratis, po dodaniu produktów do Listy+ i wygenerowaniu rabatu.

Nie, aby promocje się naliczyły należy spełnić oba warunki jednocześnie – te z akcji 2+2 gratis oraz z Listy+.

Nie, warunkiem zadziałania 2+2 gratis i naliczenia rabatu jest wybranie min. 4 różnych produktów spośród tych produktów przypisanych do danej akcji. Kategorie oraz wykaz produktów, dla których obowiązuje 2+2 gratis można sprawdzić w szczegółach akcji w aplikacji mobilnej w „Profilu” lub na jednej z kart na ekranie głównym.

Nie, kupon zadziała tylko raz, automatycznie przy pierwszej transakcji z użyciem Wirtualnej Karty Klubu. W przypadku połączonych kont z kuponu również można skorzystać tylko raz. Rabat naliczy się osobie, która pierwsza dokona zakupu produktów określonych w szczegółach kuponu.

Odbieraj powiadomienia i sprawdzaj „Profil” w aplikacji, a zyskasz pewność, że żadna informacja Cię nie ominie. Teraz w „Profilu” wybierz zdjęcie profilowe, pod którym będą wszystkie powiadomienia od Rossmanna. O ilości komunikatów poinformuje Cię czerwona kółko z cyfrą.

Tak, oczywiście jest taka możliwość. Przy pierwszej próbie dodania produktu „+”, aplikacja zapyta nas, czy chcemy realizować Listę+ z rabatem w drogerii stacjonarnej, czy dokonać zakupów online. Pamiętaj, na zakupy online nie można wygenerować rabatu. Dodatkowy rabat można wygenerować tylko na produkty dodane na Listę+.

Opcja zmiany z Listy+ na zakupy online jest zawsze możliwa. Można to zrobić z poziomu pustej Listy+, a także, gdy znajdują się już na niej jakieś produkty. Zmiany dokonujemy, wybierając trzy kropki i postępując zgodnie z informacjami tam zawartymi. Po zmianie na Koszyk i po wybraniu sposobu dostawy, klikając w „+” produkty będą się dodawać już do Koszyka.

Tak opcja zmiany jest dostępna zawsze. W tym wypadku będzie możliwa z poziomu Koszyka i analogicznie będzie dostępna, gdy nie ma w nim produktów, a także, gdy już zostały do niego dodane jakieś produkty.

Punkty w Klubie Rossmann mają charakter punktów charytatywnych (CSR). Każde wydane 1 zł z kartą Klubu to 1 pkt. na cele charytatywne. Zbierane punkty w Klubie Rossmann wspierają wybraną organizację charytatywną i cel dodatkowy – informację o tym jaką organizację wspierasz znajdziesz w aplikacji mobilnej Rossmann PL, w Profilu.

Od lat staramy się działać odpowiedzialnie i wspierać potrzebujących. Każdy uczestnik Klubu może włączyć się w akcję „Pomagamy jak umiemy”. Każde wydane 1 zł z kartą Klubu to 1 pkt. na cele charytatywne i środowisko naturalne. 10 pkt. charytatywnych to 0,01 zł dla wybranej organizacji pomagającej potrzebującym. Zebrane punkty zostaną przekazane na rzecz organizacji społecznej i na cel dodatkowy w proporcji odpowiednio (80% : 20%). Jednocześnie, ze względu na pilną potrzebę w związku z pandemią COVID-19, wsparcie na rzecz służby zdrowia będzie przekazywane na bieżąco w trakcie trwania akcji. Wszystkie szczegóły i bieżące informacje o akcji znajdują się na stronie www.rossmann.pl/pomagamy.

Punkty są przyznawane za wszystkie zakupy z kartą Klubu od 2 stycznia do 31 października 2020 roku.

Każda złotówka wydana z użyciem karty Klubu Rossmann w okresie od 2 stycznia do 31 października 2020 roku, to 1 punkt na cele charytatywne. Za każde 10 punktów kwota darowizny na rzecz organizacji zwiększa się o 0,01 zł. Zebrane punkty zostaną przekazane na rzecz organizacji społecznej i na cel dodatkowy w proporcji odpowiednio (80% : 20%). Jednocześnie, ze względu na pilną potrzebę w związku z pandemią COVID-19, wsparcie na rzecz służby zdrowia będzie przekazywane na bieżąco w trakcie trwania akcji.

Jeśli nie wylogujesz się z aplikacji Rossmann PL będziesz mieć zawsze dostęp do „Twojej karty”– nawet bez połączenia z Internetem. Jeśli natomiast będziesz chciał/a sprawdzić aktualne oferty, aktywować akcję 2+2 gratis, zaplanować zakupy z Listą+ lub dokonać zakupu w aplikacji, będziesz potrzebować połączenia z Internetem.

By dodać widget na telefonie z systemem iOS, przejdź do pulpitu z widgetami lub otwórz pasek powiadomień (przesuń palcem z góry do dołu ekranu) i przejdź na widok widgetów. Następnie kliknij przycisk „Edycja”. Z listy widgetów wybierz widget „KARTA ROSSMANN”. Kliknij na plus obok ikony widgetu, a następnie potwierdź akcję, wybierając „Gotowe” u góry ekranu. Widget z „Twoją KARTĄ ROSSMANN” od teraz będzie zawsze na Twoim pulpicie!

By dodać widget na telefonie z systemem Android, dotknij pulpitu w swoim telefonie i przytrzymaj przez chwilę. Następnie wybierz przycisk „Widgety”. Po przejściu do listy dostępnych dla Twojego telefonu widgetów, wyszukaj widget „Twoja KARTA ROSSMANN”.

Aby dodać widget na pulpit telefonu kliknij go i przytrzymaj, a następnie przeciągnij na wolne miejsce na pulpicie.

Na początek należy włączyć tę funkcję w swoim smartfonie. W tym celu należy przejść do „Ustawień” urządzenia, wybrać pozycję NFC i zaznaczyć opcję „Włącz”. Przy włączonej funkcji NFC, należy zbliżyć smartfon do czytnika kart (pin pada) znajdującego się przy kasie. Gdy zostaniesz rozpoznany przez nasz system, usłyszysz charakterystyczny dźwięk.

Nie. Identyfikacja w Klubie Rossmann za pomocą technologii NFC jest możliwa, ale nie jest konieczna dla urządzeń z systemem Android (od wersji 4.4.). Natomiast posiadacze smartfonów z systemem iOS w celu identyfikacji i naliczenia rabatów powinni okazać kod widoczny na ekranie smartfona („Twoja karta”), dostępny dla wszystkich klubowiczów w aplikacji.

Powiadomienia push to wiadomości wysyłane przez aplikację Rossmann PL na urządzenia mobilne. Są to powiadomienia o najnowszych promocjach i akcjach 2+2 gratis dla Klubowiczów, specjalnych akcjach oraz trendach. Powiadomienia push działają na urządzeniach z systemem Android i iOS.

Dane osobowe podane w procesie rejestracji mogą być modyfikowane w aplikacji mobilnej Rossmann PL. Wejdź lub zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij w „Profil” i wybierz „Koło zębate” widoczne w lewym górnym rogu. Potem kliknij „Dane osobowe i kontaktowe”, gdzie możesz dokonać niezbędnych modyfikacji.

Tak. By zrezygnować z uczestnictwa w Klubie Rossmann zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W szczegółach tej sekcji wybierz trzy kropki, pod którymi dostępna jest opcja rezygnacji z uczestnictwa w Klubie Rossmann. Kliknij i potwierdź rezygnację.

Jeśli chcesz połączyć konto w Klubie Rossmann z innym użytkownikiem, zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W szczegółach tej sekcji jest widoczny przycisk „Połącz konto z innym Klubowiczem”. Wpisz adres e-mail uczestnika Klubu, któremu chcesz wysłać zaproszenie i kliknij przycisk „Wyślij zaproszenie”. Zaproszona osoba otrzyma powiadomienie w aplikacji. Połączenie kont będzie aktywne, jeśli zapraszana osoba zaakceptuje zaproszenie w ciągu 72 godzin.

Z połączenia kont można zrezygnować w każdym momencie. Aby to zrobić, zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W tej sekcji będzie widoczna informacja na temat i przycisk „Usuń połączenie”. Rozłączenie kont klubowiczów odbywa się automatycznie, nie jest wymagana akceptacja drugiej ze stron.

Rossnę!

Rossnę! to program funkcjonujący w drogeriach Rossmann, dedykowany dla kobiet w ciąży oraz rodziców dzieci do ukończenia 10 lat. Uczestnicy programu mogą liczyć na rabaty i promocje na produkty dla dzieci, eksperckie porady oraz dedykowane akcje specjalne i atrakcyjne niespodzianki. Oferta programu zmienia się w zależności od wieku i potrzeb dziecka.

Uczestnicy programu Rossnę! mogą korzystać z bogatej oferty produktów oraz eksperckich porad, fachowych wskazówek na temat rozwoju i potrzeb dziecka.

Pozostałe korzyści dostosowane są do potrzeb przyszłej mamy i wieku dziecka.

Rossnę! Będę Mamą, czyli oferta programu dedykowana dla kobiet w ciąży to 3% rabatu na produkty dla kobiet w ciąży oraz produkty dla małych dzieci, które mogą być przydatne w momencie kompletowania wyprawki. Poza stałym rabatem procentowym z kartą, przyszłe mamy mogą liczyć na specjalne promocje tylko dla uczestników programu oraz pierwszeństwo przy kasie.

Rossnę! Maluch, to oferta programu dla rodziców dzieci do ukończenia 3. roku życia. Rodzic Malucha otrzymuje:

  • rabat procentowy od 3 do 10% na produkty dla małych dzieci objęte programem. Na początku rabat wynosi 3%, jednak co 90 dni, może urosnąć o dodatkowy 1 punkt procentowy, aż do 10%. Wystarczy, że w tym okresie 6 razy dokonać zakupu, z użyciem wirtualnej karty Rossnę!, produktów objętych programem
  • specjalne promocje Rossnę! na produkty dla małych dzieci, z których skorzystasz zarówno podczas zakupów w drogerii stacjonarnej jak i online
  • dostęp do specjalnych ofert i akcji, m.in. Promocja Pampers czy Rossnę z Bobovita.

Rossnę! Junior jest najmłodszą częścią programu Rossnę, skierowaną do rodziców i dzieci, które ukończyły 3. rok życia a nie ukończyły 10. roku życia. Ten okres w rozwoju dziecka, to czas nauki i kształtowania samodzielności, dlatego poza specjalnymi promocjami na produkty do higieny i pielęgnacji Juniora oraz sezonowymi akcjami specjalnymi, wspieramy kształtowanie nawyków higienicznych wśród dzieci.

Najmłodszych codziennych czynności higienicznych uczą bohaterowie programu - mieszkańcy Czyściochowa. W każdym odcinku dzieci wraz z Czyściochami odkrywają tajniki higienicznej samodzielności. Edukacyjne animacje dostępne są na kanale Rossmann Polska na Youtube.

Dla rodziców przygotowaliśmy dużo eksperckiej wiedzy. Specjaliści w dziedzinie m. in. psychologii, medycyny oraz stomatologii przekazują praktyczne wskazówki w podcastach Rodzice, Rossnę!. Nasi eksperci są również dostępni w grupie Rodzice, Rossnę! Samodzielna higiena - to dziecinnie proste na Facebook’u, gdzie można zadać im wszelkie pytania. Poza ich wsparciem, czeka tam społeczność rodziców, który dzielą się swoimi doświadczeniami i zdradzają, co im ułatwiło drogę do samodzielności higienicznej ich dzieci.

Uczestnikiem programu Rossnę! mogą zostać osoby posiadające smartfon z systemem operacyjnym Android 4.4 lub iOS w wersji minimum 11.0. Aplikację Rossmann PL można pobrać także na inne urządzenie mobilne.

Użytkownikami mogą zostać pełnoletnie osoby spodziewające się narodzin dziecka, pełnoletni rodzice lub prawni opiekunowie dziecka w wieku od 0 miesięcy do ukończenia 10. roku życia.

Uczestnictwo w programie wymaga:

  • pobrania i zainstalowania aktualnej wersji aplikacji mobilnej Rossmann PL,
  • założenia konta - jeśli rejestrowałeś się wcześniej na www.rossmann.pl (np. by zrobić zakupy online) nie musisz zakładać nowego konta; podobnie, jeśli jesteś już w Klubie Rossmann, wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji,
  • wypełnienia formularza rejestracyjnego do programu Rossnę! dostępnego w aplikacji,
  • akceptacji regulaminu programu Rossnę!

Jeśli jesteś uczestnikiem Klubu Rossmann wystarczy, że w nowej wersji aplikacji Rossmann PL zalogujesz się na dotychczasowe konto, a następnie przejdziesz do „Profilu”, gdzie zobaczysz zachętę do dołączenia do programu Rossnę!. Kliknij w przycisk „Dołącz do programu”, uzupełnij formularz rejestracyjny i gotowe!

Od teraz „Twoja karta” jest nośnikiem korzyści obu programów. Wystarczy okazać jedną kartę, a rabaty z Klubu lub z programu Rossnę!, naliczą się podczas jednej transakcji.

UWAGA!: Warunkiem naliczenia się rabatów z Klubu Rossmann lub programu Rossnę! jest rejestracja do obu programów na tym samym adresie e-mail. Okazanie dwóch kart należących do innych użytkowników spowoduje, że rabat naliczy się tylko posiadaczowi ostatniej zeskanowanej karty.

Tak, aby korzystać z oferty programu Rossnę! zarówno dla dziecka w wieku 0-3 lata, jak i dziecka, które ukończyło 3. rok życia, wystarczy w profilu w aplikacji mobilnej Rossmann PL, w sekcji „Rossnę!” dodać dane starszego dziecka.

W celu korzystania z oferty w ramach Rossnę! Junior wystarczy dołączyć do programu Rossnę! w aplikacji mobilnej Rossmann PL, wypełniając formularz i wpisując dane dziecka (oferta Rossnę! Junior dedykowana jest dla rodziców i dzieci, które ukończyły 3. rok życia, a nie ukończyły 10. roku życia).

Osoba, która jest już uczestnikiem programu Rossnę! wystarczy, aby w profilu w aplikacji mobilnej Rossmann PL, w sekcji „Rossnę!” dodała dane kolejnego dziecka. Oferta programu Rossnę! dopasowana jest do wieku dziecka automatycznie, czyli jeśli dziecko kończy 3. rok życia oferta zmienia się z Rossnę! Maluch na Rossnę! Junior.

Tak, aby korzystać z oferty programu Rossnę! zarówno jako osoba spodziewająca się narodzin dziecka, jak i rodzic wystarczy w profilu w aplikacji mobilnej Rossmann PL, w sekcji „Rossnę!” dodać dane dziecka lub planowaną datę porodu. w przypadku dołączania do programu, należy podać wszystkie dane w formularzu rejestracyjnym, a oferta programu zostanie dostosowana do wieku dzieci lub ciąży.

Nie. Oferta programu Rossnę! dostosowana jest do wieku dziecka automatycznie, czyli jeśli dziecko kończy 3. rok życia oferta zmienia się z Rossnę! Maluch na Rossnę! Junior.

Tak.

Funkcjonalności programu oparte są na rozwiązaniach mobilnych. Dzięki temu uczestnicy nie muszą używać tradycyjnej, plastikowej karty. Wystarczy posiadać aplikację mobilną Rossmann PL i przy kasie okazać wirtualną kartę w aplikacji mobilnej Rossmann PL lub mieć włączoną funkcję NFC i zbliżyć telefon do czytnika (pin pada).

Karta to indywidualny kod kreskowy, który okazujesz w aplikacji mobilnej Rossmann PL podczas każdych zakupów w drogerii Rossmann, i dzięki któremu korzystasz z ofert w programie Rossnę!

Jeśli jesteś uczestnikiem programu Rossnę! (lub/i Klubu Rossmann) i zalogujesz się do aplikacji Rossmann PL, kartę znajdziesz na ekranie głównym (w prawym górnym rogu) i w „Profilu”.

Odbieraj powiadomienia i sprawdzaj informacje w aplikacji Rossmann PL i na www.rossmann.pl/rossne, a zyskasz pewność, że żadna z nich Cię nie ominie. Uczestnicy Rossnę! za pomocą powiadomień będą także informowani o zmianach progu rabatowego, przyznanych prezentach czy zmianie oferty wynikającej z wieku dziecka.

Poza powiadomieniami z aplikacji uczestników programu, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera Rossnę!, informujemy o promocjach, akcjach specjalnych i innych ofertach poprzez informacje wysyłane na adres e-mail podany przy rejestracji.

Nie. Lista artykułów objętych rabatem wskazana jest w załącznikach do regulaminu programu i uzależniona jest od statusu uczestnika w programie (osoba spodziewająca się dziecka lub rodzic Malucha - dziecka w wieku 0-3 lata). Produkty objęte rabatem w ramach Rossnę! mogą być także odpowiednio oznakowane na stronie www.rossmann.pl.

Uczestnik spodziewający się dziecka otrzymuje 3% rabatu na zakup produktów wyszczególnionych w załączniku do regulaminu programu, w szczególności na produkty pielęgnacyjne dla kobiet w ciąży.

Rodzic Malucha otrzymuje na start 3% rabatu na zakup produktów wyszczególnionych w załączniku do regulaminu programu, w szczególności na produkty higieniczne i pielęgnacyjne dla małych dzieci. Wysokość rabatu może urosnąć o dodatkowy 1 punkt procentowy, aż do 10%. Wystarczy w czasie 90 dni dokonać 6 razy zakupu produktów objętych programem z użyciem wirtualnej karty Rossnę!.

Dla uczestników będących rodzicami Malucha (dziecka do ukończenia 3. roku życia) rabat rośnie o 1 proc. co 90 dni, gdy uczestnik programu dokonuje z użyciem wirtualnej karty Rossnę!, dostępnej w aplikacji Rossmann PL, regularnych zakupów artykułów objętych programem, tj. co najmniej 6 razy w przeciągu 90 dni. Wartość dokonanych zakupów, nie ma wpływu na wzrost rabatu. Liczy się tylko regularność wizyt.

W „Profilu” w aplikacji mobilnej Rossmann PL można zarejestrować maksymalnie sześcioro dzieci przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dotyczących ich daty urodzenia, tzn.:

  • wiek 0-10 lata,
  • odstęp między datami urodzenia kolejnych dzieci minimum 9 miesięcy lub maks. 2 dni w przypadku ciąż mnogich.

W celu rejestracji większej liczby dzieci, należy ten fakt zgłosić Organizatorowi, kontaktując się z Sekcją Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.rossmann.pl/kontakt.

Tak. Jeśli uczestnik spodziewający się dziecka (który jednocześnie nie ma w programie zarejestrowanych innych dzieci) nie dokona zmiany statusu na jestem rodzicem w ciągu maksymalnie 60 dni od planowanej daty porodu, zostanie usunięty z programu.

Rejestracja w portalu www.rossmann.pl jest bardzo prosta. Skorzystaj z opcji „Załóż konto”, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin portalu Rossmann.pl, podaj nick, hasło i adres e-mail. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany przy rejestracji adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny, w celu potwierdzenia rejestracji i aktywacji konta. Rejestracji możesz dokonać również w aplikacji mobilnej Rossmann PL, wówczas również otrzymasz link, w który klikając potwierdzisz swoją rejestrację. Link jest aktywny przez 72 godziny od wysłania.

Aplikację należy pobrać na smartfon lub inne urządzenie mobilne. Wystarczy wejść do jednego ze sklepów oferujących aplikacje (Google Play, Apple Store, AppGallery), wpisać w okno wyszukiwarki Rossmann PL i zainstalować/zaktualizować aplikację.

Samo pobranie aplikacji nie jest jednoznaczne z dołączeniem do Klubu Rossmann. Należy jeszcze wypełnić formularz rejestracyjny.

Tak.

Jeśli nie wylogujesz się z aplikacji Rossmann PL będziesz mieć zawsze dostęp do „Twojej karty”– nawet bez połączenia z Internetem. Jeśli natomiast będziesz chciał/a sprawdzić aktualne oferty, promocje, zaplanować zakupy z Listą+ lub dokonać zakupu w aplikacji, będziesz potrzebować połączenia z Internetem.

Nie. Identyfikacja w programie Rossnę! za pomocą technologii NFC jest możliwa, ale nie jest konieczna dla urządzeń z systemem Android (od wersji 4.4.). Natomiast posiadacze smartfonów z systemem iOS w celu identyfikacji i naliczenia rabatów powinni okazać kod widoczny na ekranie smartfona („Twoja karta”), dostępny dla wszystkich uczestników programu w aplikacji.

Na początek należy włączyć tę funkcję w swoim smartfonie. w tym celu należy przejść do „Ustawień” telefonu, wybrać pozycję NFC i zaznaczyć opcję „Włącz”. Przy włączonej funkcji NFC, należy zbliżyć smartfon do czytnika kart (pin pada). Gdy zostaniesz rozpoznany przez nasz system, usłyszysz charakterystyczny dźwięk.

By dodać widget na telefonie z systemem iOS, przejdź do pulpitu z widgetami lub otwórz pasek powiadomień (przesuń palcem z góry do dołu ekranu) i przejdź na widok widgetów. Następnie kliknij przycisk „Edycja”. Z listy widgetów wybierz widget „KARTA ROSSMANN”. Kliknij na plus obok ikony widgetu, a następnie potwierdź akcję, wybierając „Gotowe” u góry ekranu. Widget z „Twoją KARTĄ ROSSMANN” od teraz będzie zawsze na Twoim pulpicie!

By dodać widget na telefonie z systemem Android, dotknij pulpitu w swoim telefonie i przytrzymaj przezchwilę. Następnie wybierz przycisk „Widgety”. Po przejściu do listy dostępnych dla Twojego telefonu widgetów, wyszukaj widget „Twoja KARTA ROSSMANN”.

Aby dodać widget na pulpit telefonu kliknij go i przytrzymaj, a następnie przeciągnij na wolne miejsce na pulpicie.

Powiadomienia push to wiadomości wysyłane przez aplikację Rossmann PL na urządzenia mobilne. Są to powiadomienia o najnowszych promocjach dla uczestników programu Rossnę!, akcjach specjalnych, prezentach. Powiadomienia push działają na telefonach z systemem Android oraz iOS.

Dane osobowe podane w procesie rejestracji mogą być modyfikowane w aplikacji mobilnej Rossmann PL. Wejdź lub zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij w „Profil” i wybierz „Koło zębate” widoczne w lewym górnym rogu. Potem kliknij „Dane osobowe i kontaktowe”, gdzie możesz dokonać niezbędnych modyfikacji.

Niemożliwa jest natomiast zmiana danych dotyczących dziecka/dzieci (data urodzenia, płeć). W celu zmiany tych danych

W celu zmiany danych dziecka, należy skontaktować się z Sekcją Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.rossmann.pl/kontakt.

Dodanie kolejnego dziecka w programie możliwe jest również w aplikacji mobilnej Rossmann PL w „Profilu”, w sekcji „Rossnę!”

Tak. Aby zrezygnować z uczestnictwa w programie Rossnę! zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie przejdź do „Profilu”, sekcji „Rossnę!” kliknij w 3 kropeczki widoczne w prawnym górnym rogu na ekranie. Kliknij w „Rezygnuję z uczestnictwa w Rossnę!” i następnie potwierdź rezygnację.

Pomoc

Aktualny status Zamówienia będziesz mógł sprawdzićw mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu” klikając w przycisk „Sprawdź status Zamówienia”. Dla Klientówposiadających konto, istnieje możliwość sprawdzenia statusu Zamówienia dodatkowo, po zalogowaniu się do swojego konta na Rossmann.pl i przejściu do zakładki „Historia zamówień.
Możliwe sposoby dostawy to:
• wysyłka kurierem na wskazany adres,
• odbiór osobisty w wybranej drogerii Rossmann,
• wysyłka do paczkomatu InPost.
Nie, w sklepie on-line nie są wydawane takie gratisy.
Obowiązuje cena z chwili składania przez Ciebie Zamówienia, zatem nie może ona ulec zmianie podczas jego realizacji.

Po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. Jeśli anulacja Zamówienia będzie możliwa będziesz mógłto zrobić:

• będąc zalogowanym w swoim Profilu klikając przycisk„Anuluj”
• w e-mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu ”klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia”
• lub kontaktując się z Sekcją Obsługi Klienta

O anulacji Zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Wszystkie wniesione płatności, zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia anulowania Zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użyłeś do zapłaty, chybaże zgodziłeś się na inny sposób zapłaty.
W takim przypadku Twoje Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a w razie jego opłacenia, środki zwrócone na konto, z którego dokonano płatności.
Należy opłacić całość Zamówienia. Nie ma możliwości podziału opłaty za Zamówienie.
Opcja płatności z rozłożeniem na raty, nie jest dostępna w drogerii internetowej Rossmann.
Po złożeniu Zamówienia oraz wybraniu płatności online, w zależności od wybranej metody płatności, zostaniesz przekierowany na stronę serwisu Przelewy24 lub serwisu PayU. Jeśli płatność nie powiodła się Zamówienie możesz opłacić również klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”.
W tej sytuacji możesz skorzystać z opcji płatność przyodbiorze (u kuriera jest możliwa płatność wyłącznie gotówką–płatność za pobraniem). Nie wszystkie banki realizują wybranyprzez Ciebie system płatności. Listę banków, któresą obsługiwane w systemie Przelewy24, znajdzieszna stronie: http://www.przelewy24.pl/cms,66,przelewy_karty_przekazy.htm zaś listę banków, które są obsługiwane w systemiePayU, znajdziesz na stronie: https://www.payu.pl/nasi-partnerzy.
W przypadku decyzji o zwrocie pieniędzy z tytułu uznania reklamacji, jak i  w przypadku odstąpienia od umowy, pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty za Zamówienie (przelew na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty, przekaz pieniężny), chyba że wyrazisz zgodę na inny, zaproponowany przez nas sposób zwrotu środków pieniężnych.
Link do strony, na której możesz śledzić status doręczenia zamówienia, znajdziesz w swoim profilu na Rossmann.pl, w zakładce „Historia zamówień”. Numer przesyłki i ww. link zostanie Ci również przesłany w e- mailu informującym o przekazaniu Zamówienia do wysyłki.
Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy w trakcie realizacji Zamówienia.
Kurier zwykle doręcza przesyłki w ciągu dwóch dni roboczych od chwili, gdy Twoje zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki”, o czym możemy poinformować Cię również e-mailem. Pamiętaj jednak, że dwa dni robocze to minimalny czas dostawy.
Kurier może, lecz nie musi poinformować Cię o planowanym doręczeniu przesyłki. Może wówczas przekazać Ci dodatkowe informacje, w tym jego numer telefonu kontaktowego.
Kurier DPD i Fedex podejmie jeszcze jedną próbędoręczenia przesyłki. Jeśli nie będzie udana, nieodebraneZamówienie wróci do nas.
Pamiętaj, że masz możliwość sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze w sklepie – w obecności sprzedawcy). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu poinformuj nas.
W takim przypadku złóż reklamację produktu. Konieczny tu będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Jeśli wybrałeś dostawę do paczkomatu InPost, zalecamy żebyś najpóźniej w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki z paczkomatu wypełnił protokół szkody dostępny TUTAJ lub udał się w tym celu do najbliższej placówki firmy InPost (lista placówek dostępna jest TUTAJ) i skontaktuj się z Sekcją Obsługi Klienta:

Sekcja Obsługi Klienta
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109, 91-222 Łódź
tel.: +48 42 61 39 700
e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl

W przypadku dostawy kurierem lub odbioru w sklepie, proponowane opcje zgłoszenia reklamacji produktu to:
• zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z reklamowanym produktem i dowodem jego zakupu,
• odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania tutaj) na adres do korespondencji:


Serwis Reklamacyjny
Rossmann SDP sp. z o. o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź


W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann
tel. 42-61-39-700
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)
mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl
Zajmiemy stanowisko, co do zgłoszonej przez Ciebie reklamacji w terminie 14 dni od dnia, kiedy ją otrzymamy.
W celu odstąpienia od umowy możesz wypełnić, dołączonydo maila informującego, że zamówienie oczekujena odbiór, formularz odstąpienia od umowy (znajdziesz go również w Pomocy punkt6.7. „Formularze do pobrania”).
Następnie odeślij go do nas wraz z produktamiw ciągu 14 dni, na poniższy adres do korespondencji, z dopiskiem „odstąpienie od umowy” :
Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 111
91-222 Łódź

Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów, w związku z odstąpieniem przez Ciebie od umowy, ponosi Kupujący.
Tak, możesz zwrócić tylko niektóre artykuły składające się na Twoje Zamówienie.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentom m.in. w przypadkach:

• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić za względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
• umowy, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy o dostarczenie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
Nie ma takiej możliwości.
Nie wystawiamy duplikatów paragonów. Oryginał paragonu jest dołączany do każdego zamówienia, które wysyłamy do Klienta.
Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online.
Chcąc otrzymać fakturę VAT, zaznacz tę opcję przy składaniu Zamówienia na etapie „Dane do wysyłki”. Faktura zostanie dołączona do Twojego Zamówienia. Pamiętaj o uzupełnieniu pola NIP na etapie składania zamówienia jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę. Wystawienie faktury bez uzupełnienia tego pola nie będzie możliwe.
• Jeśli chcesz otrzymać fakturę na osobę fizyczną, a podczas składania zamówienia nie zaznaczyłeś opcji „tak, chcę otrzymać fakturę VAT” wówczas skontaktuj się z Sekcją Obsługi Klienta (https://www.rossmann.pl/kontakt) nie później niż trzy miesiące od daty otrzymania zamówienia.
Wystawienie faktury możliwe będzie jedynie na dane osoby fizycznej, na której koncie zostało złożone zamówienie.
• Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę, a podczas składania zamówienia nie zaznaczyłeś opcji „tak, chcę otrzymać fakturę VAT” jej wystawienie nie będzie już możliwe.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami wystawienie faktury na firmę jest możliwe tylko wówczas, gdy paragon zawiera NIP przedsiębiorcy.
Przy zamówieniach online NIP należy uzupełnić na etapie składania zamówienia.
Zmiana numeru NIP na fakturze po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa.
Jeśli na fakturze umieszczono błędne dane, można ją poprawić za pomocą noty korygującej. Może to zrobić jedynie nabywca towaru bądź usługi. Notę korygującą prześlij do sprzedawcy, który wystawił pierwotną fakturę. Notą korygującą możesz poprawiać tylko drobne błędy adresowe. Zmiana numeru NIP na fakturze nie jest już możliwa.
Nie gwarantujemy stałej dostępności wszystkich Towarów, prezentowanych w Drogerii Internetowej Rossmann. Po skompletowaniu Zamówienia wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Dopiero ta wiadomość stanowi ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia i od chwili wprowadzenia jej do Twojego systemu mailowego, umowę uważa się za zawartą.Jeśli zrezygnujesz z Zamówienia, które będzie niepełne albo gdy realizacja Zamówienia nie będzie możliwa z tego względu, że wszystkie objęte nim Produkty, nie będą dostępne, powiadomimy Cię o tym fakcie.
Tak, każdy nasz klient, który zakupi przez Internet sprzęt elektryczny i elektroniczny może zwrócić zużyte urządzenie elektryczne i elektroniczne, zgodnie z zasadą 1:1. Każdy z nas jest użytkownikiem sprzętu elektrycznego i elektronicznego, a co za tym idzie potencjalnym wytwórcą niebezpiecznego dla ludzi i środowiska! Dlatego zachęcamy do prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. W celu usprawnienia procesu zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przeczytaj poniższe informacje dostępne tutaj.
Tak, klikając tutaj znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, które pomogą Ci oddać w Twoim mieście zużyty sprzęt elektroniczny i elektroniczny.
Nie. Do Paczkomatu nie zamówisz produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Z tej formy dostawy będą też wyłączone produkty o gabarytach niemieszczących się do paczkomatowych skrytek. Przy próbie zamówienia produktów wykluczonych z tej formy dostawy każdorazowo pojawi się komunikat informacyjny na stronie.
Swoją przesyłkę możesz monitorować różnymi kanałami:
• na stronie internetowej InPost, w zakładce „śledź paczkę”,
• w aplikacji InPost Mobile,
• za pomocą linku do śledzenia przesyłki, który otrzymasz w mailu informującym o przekazaniu Twojej paczki do doręczenia firmie InPost.
O dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu zostaniesz poinformowany przez firmę InPost wiadomością SMS i mailem. Jeżeli korzystasz z aplikacji InPost Mobile, powiadomienie o przesyłce pojawi się również w aplikacji.
Jeśli Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty zamówionych produktów, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedną paczkę, koszt dostawy zostanie pomnożony przez liczbę opakowań, w które będzie spakowane zamówienie. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.
Każda paczka będzie traktowana jako oddzielne zamówienie i tym samym mogą być dostarczone do Paczkomatu w innych dniach. Dla każdej paczki dostaniesz osobne powiadomienia (SMS, mail) o jej nadaniu oraz dostarczeniu do Paczkomatu (SMS, mail, aplikacja InPost Mobile).
Paczkę możesz odebrać za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile. Jest to najszybszy i najbezpieczniejszy sposób, który nie wymaga dodatkowych potwierdzeń na ekranie maszyny.
Drugim sposobem jest odbiór paczki za pośrednictwem kodu QR lub kodu odbioru, który otrzymasz w SMS-ie od firmy InPost.
Tak. Wystarczy, że osoba odbierająca zna:
• nr telefonu, na który InPost wysyła powiadomienia o paczce podany podczas składania zamówienia oraz kod odbioru wysłany SMS-em
• lub kod QR wysłany e-mailem i dostępny w aplikacji InPost Mobile.
Możesz też udostępnić kod odbioru innej osobie z poziomu aplikacji InPost Mobile. Aby udostępnić kod odbioru innej osobie, w szczegółach przesyłki użyj przycisku „Udostępnij kod odbioru”.
Na odebranie paczki masz 48h, licząc od otrzymania powiadomienia o umieszczeniu paczki w Paczkomacie (SMS lub powiadomienie w aplikacji InPost Mobile). Po upływie 48h paczka jest zwracana do najbliższego oddziału InPost, gdzie czeka na odbiorcę 3 dni zanim zostanie odesłana do nadawcy.
W czasie pandemii COVID-19 nieodebranie paczki w ciągu 48h z Paczkomatu skutkuje jej zwrotem od razu do nadawcy, ponieważ punkty odbioru w oddziałach InPost są nieczynne.
UWAGA: jeśli zamawiasz produkty spożywcze, np. dla dzieci, rekomendujemy możliwie najszybszy odbiór Twoich zakupów z Paczkomatu.
Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12h i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w tym czasie, możesz jednorazowo przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek InPost o dodatkowe 48h. Aby przedłużyć czas odbioru paczki:
• upewnij się, że minęło 36 godzin od momentu umieszczenia paczki w Paczkomacie,
• wyślij SMS o treści In0xxxxxx gdzie w miejsce xxxxxxx wpisujesz 6cyfrowy kod odbioru przesyłki na numer 79567. Koszt wysłania SMSa to 11,07 zł brutto. Ważne: SMS należy wysłać z numeru, na który otrzymujesz komunikaty dotyczące paczki,
• jako potwierdzenie otrzymasz SMS, w którym podamy nowy, dłuższy termin odbioru.
Paczki do Paczkomatu są dostarczane od poniedziałku do soboty włącznie.
Jeśli w momencie nadawania paczki istnieje prawdopodobieństwo, że wybrany przez Ciebie Paczkomat jest już zapełniony, otrzymasz powiadomienie o możliwości przekierowania paczki do innego Paczkomatu.
W wysłanej przez InPost wiadomości e-mail znajdziesz przycisk "Przekieruj paczkę". Kliknięcie przeniesie Cię na stronę, na której możesz wybrać nowy punkt odbioru/Paczkomat w okolicy. Następnie należy zatwierdzić akcję.
Jest to opcja dobrowolna i przeznaczona dla tych, którym zależy na czasie. Paczka, która nie zostanie przekierowana, zostanie umieszczona w Paczkomacie, gdy tylko zwolni się dla niej miejsce.
Nie. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia zmiana Paczkomatu nie jest możliwa.
Jeśli dostrzeżesz wady, zniszczenia lub uszkodzenie opakowania lub produktów przy Paczkomacie pozostaw paczkę w skrytce i zgłoś reklamację, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Po zgłoszeniu uszkodzeń, na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który powinieneś wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni lub reklamację złożyć bezpośrednio do nas https://www.rossmann.pl/kontakt.
W pierwszym kroku wypełnij protokół szkody dostępny na stronie InPost (TUTAJ) jest niezbędny do złożenia reklamacji.
Na wypełnienie protokołu szkody masz 7 dni kalendarzowych, wliczając dzień odbioru paczki.
Po wypełnieniu protokołu szkody na Twój adres e-mail firma InPost wyśle potwierdzenie jego przyjęcia.
Kolejny krok to złożenie reklamacji i wypełnienie formularza reklamacyjnego.
Rekomendujemy, by reklamacje z tytułu wad, zniszczeń lub uszkodzeń przesyłki niewidocznych podczas odbioru paczki składać bezpośrednio do nas https://www.rossmann.pl/kontakt (nadal wypełniasz protokół szkody dostępny na stronie InPost w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki).
Jeżeli zdecydujesz się złożyć reklamację do firmy InPost, prosimy o poinformowanie nas o tym (w wiadomości załącz potwierdzenie złożenia protokołu szkody i zdjęcia uszkodzonej paczki).
W takim przypadku skontaktuj się bezpośrednio z nami, korzystając z formularza kontaktowego https://www.rossmann.pl/kontakt.

Pobierz aplikację i korzystaj z wyjątkowych rabatów na zakupy.