FAQ - najczęściej zadawane pytania
Szukasz pomocy? Chcesz szybko znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące aplikacji Rossmann, zakupów, reklamacji lub zasad promocji? Tutaj znajdziesz pomoc i uzyskasz informacje na te i wiele innych tematów. Zobacz, jakie FAQ dla Ciebie przygotowaliśmy! Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, zapraszamy do kontaktu za pomocą formularza, telefonu lub na naszym fanpage'u.
Rossnę!
Rossnę! to program funkcjonujący w drogeriach Rossmann, skierowany do kobiet w ciąży oraz rodziców dzieci do ukończenia 10 lat. Uczestnicy programu mogą liczyć na promocje na produkty dla dzieci, eksperckie porady oraz dedykowane akcje specjalne i atrakcyjne niespodzianki.
Uczestnicy programu Rossnę! mogą korzystać z bogatej oferty produktów oraz eksperckich porad, fachowych wskazówek na temat rozwoju i potrzeb dziecka. Co miesiąc na uczestników programu czekają „Promocje Rossnę!”, czyli dedykowana tylko dla uczestników oferta produktów w niższych cenach – wśród nich produkty dla kobiet w ciąży oraz małych dzieci, które mogą być przydatne w momencie kompletowania wyprawki, produkty do higieny i pielęgnacji czy żywność dla dzieci.
Poza regularnymi promocjami na uczestników Rossnę! czekają oferty specjalne, często dostosowane do wieku dziecka, jak np. Niespodzianka w Rossnę!, Promocja Pampers czy Rossnę z Bobovita.
Dla rodziców przygotowaliśmy dużo eksperckiej wiedzy. Specjaliści w dziedzinie m. in. psychologii, medycyny oraz stomatologii przekazują praktyczne wskazówki w podcastach Rodzice, Rossnę!. Nasi eksperci są również dostępni w grupie Rodzice, Rossnę! na Facebook’u, gdzie można zadać im pytania. Poza wsparciem ekspertów, czeka tam społeczność rodziców, który dzielą się swoimi doświadczeniami i zdradzają, co im ułatwiło drogę do samodzielności higienicznej ich dzieci.
Najmłodszych codziennych czynności higienicznych uczą bohaterowie Czyściochowa. W każdym odcinku dzieci wraz z Czyściochami odkrywają tajniki higienicznej samodzielności. Edukacyjne bajki oraz Czyściochowe piosenki dostępne są na kanale Rossnę na Youtube oraz na Spotify.
Uczestnikiem programu Rossnę! mogą zostać osoby posiadają smartfon z systemem operacyjnym Android 6.0 lub iOS w wersji minimum 11.0. Aplikację Rossmann PL można pobrać także na inne urządzenie mobilne.
Użytkownikami mogą zostać pełnoletnie osoby spodziewające się narodzin dziecka, pełnoletni rodzice lub prawni opiekunowie dziecka w wieku od 0 miesięcy do ukończenia 10. roku życia.
Uczestnictwo w programie wymaga:
- pobrania i zainstalowania aktualnej wersji aplikacji mobilnej Rossmann PL,
- założenia konta - jeśli rejestrowałeś się wcześniej na www.rossmann.pl (np. by zrobić zakupy online) nie musisz zakładać nowego konta; podobnie, jeśli jesteś już w Klubie Rossmann, wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji,
- wypełnienia formularza rejestracyjnego do programu Rossnę! dostępnego w aplikacji,
- akceptacji regulaminu programu Rossnę!
Jeśli jesteś uczestnikiem Klubu Rossmann wystarczy, że w aplikacji Rossmann PL zalogujesz się na dotychczasowe konto, a następnie przejdziesz do „Profilu”, gdzie zobaczysz zachętę do dołączenia do programu Rossnę!. Kliknij „Rossnę!”, uzupełnij formularz rejestracyjny i gotowe!
Od teraz „Twoja karta” jest nośnikiem korzyści obu programów. Wystarczy okazać jedną kartę, a Twoje korzyści w Klubie Rossmann i programie Rossnę! naliczą się podczas jednej transakcji.
UWAGA!: Warunkiem naliczenia się korzyści z Klubu Rossmann lub programu Rossnę! jest rejestracja do obu programów na tym samym adresie e-mail. Okazanie dwóch kart należących do innych użytkowników spowoduje, że rabat naliczy się tylko posiadaczowi ostatniej zeskanowanej karty.
Tak, aby korzystać z oferty programu Rossnę! zarówno dla dziecka w wieku 0-3 lata, jak i dziecka, które ukończyło 3. rok życia, wystarczy w aplikacji mobilnej Rossmann PL w „Ustawieniach”, w części „Rossnę!” dodać dane starszego dziecka.
Tak, aby korzystać z oferty programu Rossnę! zarówno jako osoba spodziewająca się narodzin dziecka, jak i rodzic wystarczy w „Ustawieniach” w aplikacji mobilnej Rossmann PL, w sekcji „Rossnę!” dodać dane dziecka lub planowaną datę porodu. W przypadku dołączania do programu, należy podać wszystkie dane w formularzu rejestracyjnym, a oferta programu zostanie dostosowana do wieku dzieci lub ciąży.
Tak.
Funkcjonalności programu oparte są na rozwiązaniach mobilnych. Dzięki temu uczestnicy nie muszą używać tradycyjnej, plastikowej karty. Wystarczy posiadać aplikację mobilną Rossmann PL i przy kasie okazać wirtualną kartę w aplikacji mobilnej Rossmann PL lub mieć włączoną funkcję NFC i zbliżyć telefon do czytnika (pin pada).
Karta to indywidualny kod kreskowy, który okazujesz w aplikacji mobilnej Rossmann PL podczas każdych zakupów w drogerii Rossmann, i dzięki któremu korzystasz z ofert w programie Rossnę!
Jeśli jesteś uczestnikiem programu Rossnę! (lub/i Klubu Rossmann) i zalogujesz się do aplikacji Rossmann PL, kartę znajdziesz na dolnym pasku – szukaj „Twoje karty”.
Odbieraj powiadomienia i sprawdzaj informacje w aplikacji Rossmann PL, a zyskasz pewność, że żadna z nich Cię nie ominie. Uczestnicy Rossnę! za pomocą powiadomień z aplikacji są informowani o przyznanych prezentach czy zmianie oferty wynikającej z wieku dziecka.
Poza powiadomieniami z aplikacji uczestników programu, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera Rossnę!, informujemy o promocjach, akcjach specjalnych i innych ofertach poprzez informacje wysyłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Chęć otrzymywania/lub nieotrzymywania wiadomości mailowych z informacjami o promocjach i ofertach, można zaznaczyć w „Ustawieniach”, w sekcji Rossnę!.
Aktualne produkty objęte promocją tylko dla uczestników programu Rossnę! oznaczone są zarówno w drogeriach stacjonarnych, jak i online, etykietą z napisem „Promocja Rossnę!”. Na naszej stronie internetowej www.rossmann.pl oraz w aplikacji należy przy filtrowaniu produktów oznaczyć również „Promocja Rossnę!”.
Tak, każdy uczestnik programu Rossnę! może w trakcie trwania promocji zakupić dowolny produkty w Promocji Rossnę!, niezależnie od statusu jaki ma w programie. Aby, skorzystać z promocyjnej ceny należy zawsze okazać kartę w aplikacji, a w przypadku zakupów online dokonać ich logując się na ten sam adres e-mail, na który dokonano rejestracji w programie Rossnę!.
Nie. Lista artykułów objętych rabatem wskazana jest w załącznikach do regulaminu programu i uzależniona jest od statusu uczestnika w programie (osoba spodziewająca się dziecka lub rodzic dziecka w wieku 0-3 lata). Produkty objęte rabatem w ramach Rossnę! są także odpowiednio oznakowane na stronie www.rossmann.pl. Produkty objęte rabatem dla osób spodziewających się dziecka oraz produkty objęte rabatem dla rodzica dziecka do ukończenia 3.roku życia.
Uczestnik spodziewający się dziecka, który dołączył do programu Rossnę! przed 6 lipca 2022 roku otrzymał 3% rabatu na zakup produktów wyszczególnionych w załączniku do regulaminu programu, w szczególności na produkty pielęgnacyjne dla kobiet w ciąży.
Uczestnik. który dołączył do programu Rossnę! przed 6 lipca 2022 roku, jako rodzic dziecka do ukończenia 3. roku życia, otrzymywał na start 3% rabatu na zakup produktów wyszczególnionych w załączniku do regulaminu programu, w szczególności na produkty higieniczne i pielęgnacyjne dla małych dzieci. Wysokość rabatu może urosnąć o dodatkowy 1 punkt procentowy, aż do 10%. Wystarczy w czasie 90 dni dokonać 6 razy zakupu produktów objętych programem z użyciem karty Rossnę!.
Dla uczestników będących rodzicami dziecka do ukończenia 3. roku życia, którzy nabyli prawo do rabatu przed 6 lipca 2022 roku, rabat rośnie o 1 proc. co 90 dni, gdy uczestnik programu dokonuje regularnych zakupów artykułów objętych programem z użyciem karty Rossnę!, dostępnej w aplikacji Rossmann PL, tj. co najmniej 6 razy w ciągu 90 dni. Wartość dokonanych zakupów nie ma wpływu na wzrost rabatu. Liczy się tylko regularność wizyt.
Nie, oferta w postaci rabatu procentowego 3% dla osób spodziewających się dziecka oraz 3-10% dla osób zarejestrowanych jako rodzic dziecka do ukończenia 3.roku życia, przysługuje osobom, które dołączyły do programu przed 6 lipca 2022 roku i na dzieci, które zostały dodane w programie przed 6 lipca 2022 roku. Dodanie dziecka w programie po tej dacie nie uprawnia do kontynuacji uzyskanego rabatu Rossnę!.
Nie, osoby, które dołączyły do programu Rossnę! nic nie tracą po zmianie zasad w programie. W dalszym ciągu zachowują prawo do rabatu Rossnę! do ukończenia 3.roku życia przez najmłodsze dziecko w programie (dodane do Rossnę! przed 6 lipca 2022 roku).
Tak, osoba, która przed 6 lipca 2022 roku nabyła prawo do 3% rabatu dla osób spodziewających się dziecka, a następnie po urodzeniu dziecka zmieni status na „Jestem rodzicem” ma prawo do korzystania z rabatu 3%, który może wzrastać aż do 10%. Warunkiem jest zmiana statusu w aplikacji Rossmann PL, a nie ręczne dodanie dziecka w programie po jego narodzinach.
W programie można zarejestrować maksymalnie sześcioro dzieci przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dotyczących ich daty urodzenia, tzn.:
- wiek 0-10 lata,
- odstęp między datami urodzenia kolejnych dzieci minimum 9 miesięcy lub maks. 2 dni w przypadku ciąż mnogich.
W celu rejestracji większej liczby dzieci, należy ten fakt zgłosić Organizatorowi, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.rossmann.pl/kontakt.
Tak. Jeśli uczestnik spodziewający się dziecka (który jednocześnie nie ma w programie zarejestrowanych innych dzieci) nie dokona zmiany statusu na jestem rodzicem w ciągu maksymalnie 60 dni od planowanej daty porodu, zostanie usunięty z programu.
Rejestracja w portalu www.rossmann.pl jest bardzo prosta. Skorzystaj z opcji „Załóż konto”, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin portalu Rossmann.pl, podaj nick, hasło i adres e-mail. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany przy rejestracji adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny, w celu potwierdzenia rejestracji i aktywacji konta. Rejestracji możesz dokonać również w aplikacji mobilnej Rossmann PL, wówczas również otrzymasz link, w który klikając potwierdzisz swoją rejestrację. Link jest aktywny przez 72 godziny od wysłania.
Aplikację należy pobrać na smartfon lub inne urządzenie mobilne. Wystarczy wejść do jednego ze sklepów oferujących aplikacje (Google Play, Apple Store, AppGallery), wpisać w okno wyszukiwarki Rossmann PL i zainstalować/zaktualizować aplikację.
Samo pobranie aplikacji nie jest jednoznaczne z dołączeniem do programu Rossnę!. Należy jeszcze wypełnić formularz rejestracyjny.
Tak.
Jeśli nie wylogujesz się z aplikacji Rossmann PL będziesz mieć zawsze dostęp do „Twojej karty”– nawet bez połączenia z Internetem. Jeśli natomiast będziesz chciał/a sprawdzić aktualne oferty, promocje lub dokonać zakupu w aplikacji, będziesz potrzebować połączenia z Internetem.
Nie. Identyfikacja w programie za pomocą technologii NFC jest możliwa dla telefonów z systemem Android (od wersji 4.4). Posiadacze smartfonów z systemem iOS w celu identyfikacji i naliczenia rabatów powinni okazać „Twoją kartę” dostępną dla uczestników programu Rossnę! w aplikacji.
Na początek należy włączyć tę funkcję w swoim smartfonie. W tym celu należy przejść do „Ustawień” urządzenia, wybrać pozycję NFC i zaznaczyć opcję „Włącz”. Przy włączonej funkcji NFC, należy zbliżyć smartfon do czytnika kart (pin pada) znajdującego się przy kasie. Gdy zostaniesz rozpoznany przez nasz system, usłyszysz charakterystyczny dźwięk.
By dodać widget na telefonie z systemem iOS, przejdź do pulpitu z widgetami lub otwórz pasek powiadomień (przesuń palcem z góry do dołu ekranu) i przejdź na widok widgetów. Następnie kliknij przycisk „Edycja”. Z listy widgetów wybierz widget „KARTA ROSSMANN”. Kliknij na plus obok ikony widgetu, a następnie potwierdź akcję, wybierając „Gotowe” u góry ekranu. Widget z „Twoją KARTĄ ROSSMANN” od teraz będzie zawsze na Twoim pulpicie!
By dodać widget na telefonie z systemem Android, dotknij pulpitu w swoim telefonie i przytrzymaj przez chwilę. Następnie wybierz przycisk „Widgety”. Po przejściu do listy dostępnych dla Twojego telefonu widgetów, wyszukaj widget „Twoja KARTA ROSSMANN”.
Aby dodać widget na pulpit telefonu kliknij go i przytrzymaj, a następnie przeciągnij na wolne miejsce na pulpicie.
Powiadomienia push to wiadomości wysyłane przez aplikację Rossmann PL na urządzenia mobilne. Są to powiadomienia o najnowszych promocjach dla uczestników programu Rossnę!, akcjach specjalnych, prezentach. Powiadomienia push działają na telefonach z systemem Android oraz iOS.
Dane osobowe uczestnika programu podane w procesie rejestracji mogą być modyfikowane w aplikacji mobilnej Rossmann PL. Wejdź lub zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie przejdź do „Profilu”, wejdź w „Ustawienia” oznaczone symbolem koła zębatego, wybierz „ Moje dane” , gdzie możesz dokonać niezbędnych modyfikacji. Niemożliwa jest natomiast zmiana danych dotyczących dziecka/dzieci (data urodzenia, płeć). Dodanie kolejnego dziecka w programie możliwe jest również w aplikacji mobilnej Rossmann PL w „Ustawieniach”, w sekcji „Rossnę!”.
Tak. Aby zrezygnować z uczestnictwa w programie Rossnę! zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie przejdź do „Profilu”, wejdź w „Ustawienia” oznaczone symbolem koła zębatego, wybierz „Rossnę!”. Kliknij w „Rezygnacja z programu Rossnę!” i następnie potwierdź rezygnację.
Pomoc
Aktualny status Zamówienia będziesz mógł sprawdzićw mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu” klikając w przycisk „Sprawdź status Zamówienia”. Dla Klientówposiadających konto, istnieje możliwość sprawdzenia statusu Zamówienia dodatkowo, po zalogowaniu się do swojego konta na Rossmann.pl i przejściu do zakładki „Historia zamówień.
Możliwe sposoby dostawy to:
• wysyłka kurierem na wskazany adres,
• odbiór osobisty w wybranej drogerii Rossmann,
• wysyłka do paczkomatu InPost.
Nie, w sklepie on-line nie są wydawane takie gratisy.
Obowiązuje cena z chwili składania przez Ciebie Zamówienia, zatem nie może ona ulec zmianie podczas jego realizacji.
Po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. Jeśli anulacja Zamówienia będzie możliwa będziesz mógłto zrobić:
• będąc zalogowanym w swoim Profilu klikając przycisk„Anuluj”
• w e-mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu ”klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia”
• lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta
O anulacji Zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Wszystkie wniesione płatności, zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia anulowania Zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użyłeś do zapłaty, chybaże zgodziłeś się na inny sposób zapłaty.
W takim przypadku Twoje Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a w razie jego opłacenia, środki zwrócone na konto, z którego dokonano płatności.
Należy opłacić całość Zamówienia. Nie ma możliwości podziału opłaty za Zamówienie.
Opcja płatności z rozłożeniem na raty, nie jest dostępna w drogerii internetowej Rossmann.
Po złożeniu Zamówienia oraz wybraniu płatności online, w zależności od wybranej metody płatności, zostaniesz przekierowany na stronę serwisu Przelewy24 lub serwisu PayU. Jeśli płatność nie powiodła się Zamówienie możesz opłacić również klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”.
W tej sytuacji możesz skorzystać z opcji płatność przyodbiorze (u kuriera jest możliwa płatność wyłącznie gotówką–płatność za pobraniem). Nie wszystkie banki realizują wybranyprzez Ciebie system płatności. Listę banków, któresą obsługiwane w systemie Przelewy24, znajdzieszna stronie: http://www.przelewy24.pl/cms,66,przelewy_karty_przekazy.htm zaś listę banków, które są obsługiwane w systemiePayU, znajdziesz na stronie: https://www.payu.pl/nasi-partnerzy.
W przypadku decyzji o zwrocie pieniędzy z tytułu uznania reklamacji, jak i w przypadku odstąpienia od umowy, pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty za Zamówienie (przelew na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty, przekaz pieniężny), chyba że wyrazisz zgodę na inny, zaproponowany przez nas sposób zwrotu środków pieniężnych.
Link do strony, na której możesz śledzić status doręczenia zamówienia, znajdziesz w swoim profilu na Rossmann.pl, w zakładce „Historia zamówień”. Numer przesyłki i ww. link zostanie Ci również przesłany w e- mailu informującym o przekazaniu Zamówienia do wysyłki.
Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy w trakcie realizacji Zamówienia.
Kurier zwykle doręcza przesyłki w ciągu dwóch dni roboczych od chwili, gdy Twoje zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki”, o czym możemy poinformować Cię również e-mailem. Pamiętaj jednak, że dwa dni robocze to minimalny czas dostawy.
Kurier może, lecz nie musi poinformować Cię o planowanym doręczeniu przesyłki. Może wówczas przekazać Ci dodatkowe informacje, w tym jego numer telefonu kontaktowego.
Kurier DPD i Fedex podejmie jeszcze jedną próbędoręczenia przesyłki. Jeśli nie będzie udana, nieodebraneZamówienie wróci do nas.
Pamiętaj, że masz możliwość sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze w sklepie – w obecności sprzedawcy). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu poinformuj nas.
W takim przypadku złóż reklamację produktu. Konieczny tu będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Jeśli wybrałeś dostawę do paczkomatu InPost, zalecamy żebyś najpóźniej w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki z paczkomatu wypełnił protokół szkody dostępny TUTAJ lub udał się w tym celu do najbliższej placówki firmy InPost (lista placówek dostępna jest TUTAJ) i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta:
Biuro Obsługi Klienta
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109, 91-222 Łódź
tel.: +48 42 61 39 700
formularz kontaktowy https://www.rossmann.pl/kontakt
W przypadku dostawy kurierem lub odbioru w sklepie, proponowane opcje zgłoszenia reklamacji produktu to:
• zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z reklamowanym produktem i dowodem jego zakupu,
• odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania tutaj) na adres do korespondencji:
Serwis Reklamacyjny
Rossmann SDP sp. z o. o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu
tel. 42-61-39-700
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)
formularz kontaktowy https://www.rossmann.pl/kontakt
Zajmiemy stanowisko, co do zgłoszonej przez Ciebie reklamacji w terminie 14 dni od dnia, kiedy ją otrzymamy.
W celu odstąpienia od umowy możesz wypełnić, dołączonydo maila informującego, że zamówienie oczekujena odbiór, formularz odstąpienia od umowy (znajdziesz go również w Pomocy punkt6.7. „Formularze do pobrania”).
Następnie odeślij go do nas wraz z produktamiw ciągu 14 dni, na poniższy adres do korespondencji, z dopiskiem „odstąpienie od umowy” :
Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 111
91-222 Łódź
Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów, w związku z odstąpieniem przez Ciebie od umowy, ponosi Kupujący.
Tak, możesz zwrócić tylko niektóre artykuły składające się na Twoje Zamówienie.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentom m.in. w przypadkach:
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić za względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
• umowy, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy o dostarczenie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
Nie ma takiej możliwości.
Nie wystawiamy duplikatów paragonów. Oryginał paragonu jest dołączany do każdego zamówienia, które wysyłamy do Klienta.
Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online.
Chcąc otrzymać fakturę VAT, zaznacz tę opcję przy składaniu Zamówienia na etapie „Dane do wysyłki”. Faktura zostanie dołączona do Twojego Zamówienia. Pamiętaj o uzupełnieniu pola NIP na etapie składania zamówienia jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę. Wystawienie faktury bez uzupełnienia tego pola nie będzie możliwe
Fakturę dla zamówień o wartości nieprzekraczającej 450 zł stanowi paragon na którym jest wskazany numer NIP.
Metoda płatności PayPo jest dedykowane wyłącznie dla Klientów Indywidualnych. Przedsiębiorcy i instytucje nie będą miały możliwości opłacenia zamówienia poprzez płatność odroczoną co wiąże się z brakiem możliwości wystawienia faktury
Jeśli chcesz otrzymać fakturę na osobę fizyczną, a podczas składania zamówienia nie zaznaczyłeś opcji „tak, chcę otrzymać fakturę VAT” wówczas skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (https://www.rossmann.pl/kontakt) nie później niż trzy miesiące od daty otrzymania zamówienia.
Wystawienie faktury możliwe będzie jedynie na dane osoby fizycznej, na której koncie zostało złożone zamówienie.
• Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę, a podczas składania zamówienia nie zaznaczyłeś opcji „tak, chcę otrzymać fakturę VAT” jej wystawienie nie będzie już możliwe.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami wystawienie faktury na firmę jest możliwe tylko wówczas, gdy paragon zawiera NIP przedsiębiorcy.
Przy zamówieniach online NIP należy uzupełnić na etapie składania zamówienia.
Zmiana numeru NIP na fakturze po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa.
Jeśli na fakturze umieszczono błędne dane, można ją poprawić za pomocą noty korygującej. Może to zrobić jedynie nabywca towaru bądź usługi. Notę korygującą prześlij do sprzedawcy, który wystawił pierwotną fakturę. Notą korygującą możesz poprawiać tylko drobne błędy adresowe. Zmiana numeru NIP na fakturze nie jest już możliwa.
Nie gwarantujemy stałej dostępności wszystkich Towarów, prezentowanych w Drogerii Internetowej Rossmann. Po skompletowaniu Zamówienia wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Dopiero ta wiadomość stanowi ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia i od chwili wprowadzenia jej do Twojego systemu mailowego, umowę uważa się za zawartą.Jeśli zrezygnujesz z Zamówienia, które będzie niepełne albo gdy realizacja Zamówienia nie będzie możliwa z tego względu, że wszystkie objęte nim Produkty, nie będą dostępne, powiadomimy Cię o tym fakcie.
Tak, każdy nasz klient, który zakupi przez Internet sprzęt elektryczny i elektroniczny może zwrócić zużyte urządzenie elektryczne i elektroniczne.
Zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym art. 37 ust.4 i art. 39 ust. 2 (Dz. U. 2020, poz., 1893 z póź. zm.) ROSSMANN SDP informuje:
- Dystrybutor obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
- Dystrybutor, dostarczając nabywcy sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony.
- Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest obowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
Dlatego zachęcamy do prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. W celu usprawnienia procesu zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przeczytaj poniższe informacje dostępne tutaj.
Tak, klikając tutaj znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, które pomogą Ci oddać w Twoim mieście zużyty sprzęt elektroniczny i elektroniczny.
Nie. Do Paczkomatu nie zamówisz produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Z tej formy dostawy będą też wyłączone produkty o gabarytach niemieszczących się do paczkomatowych skrytek. Przy próbie zamówienia produktów wykluczonych z tej formy dostawy każdorazowo pojawi się komunikat informacyjny na stronie.
Swoją przesyłkę możesz monitorować różnymi kanałami:
• na stronie internetowej InPost, w zakładce „śledź paczkę”,
• w aplikacji InPost Mobile,
• za pomocą linku do śledzenia przesyłki, który otrzymasz w mailu informującym o przekazaniu Twojej paczki do doręczenia firmie InPost.
O dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu zostaniesz poinformowany przez firmę InPost wiadomością SMS i mailem. Jeżeli korzystasz z aplikacji InPost Mobile, powiadomienie o przesyłce pojawi się również w aplikacji.
Jeśli Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty zamówionych produktów, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedną paczkę, koszt dostawy zostanie pomnożony przez liczbę opakowań, w które będzie spakowane zamówienie. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.
Każda paczka będzie traktowana jako oddzielne zamówienie i tym samym mogą być dostarczone do Paczkomatu w innych dniach. Dla każdej paczki dostaniesz osobne powiadomienia (SMS, mail) o jej nadaniu oraz dostarczeniu do Paczkomatu (SMS, mail, aplikacja InPost Mobile).
Paczkę możesz odebrać za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile. Jest to najszybszy i najbezpieczniejszy sposób, który nie wymaga dodatkowych potwierdzeń na ekranie maszyny.
Drugim sposobem jest odbiór paczki za pośrednictwem kodu QR lub kodu odbioru, który otrzymasz w SMS-ie od firmy InPost.
Tak. Wystarczy, że osoba odbierająca zna:
• nr telefonu, na który InPost wysyła powiadomienia o paczce podany podczas składania zamówienia oraz kod odbioru wysłany SMS-em
• lub kod QR wysłany e-mailem i dostępny w aplikacji InPost Mobile.
Możesz też udostępnić kod odbioru innej osobie z poziomu aplikacji InPost Mobile. Aby udostępnić kod odbioru innej osobie, w szczegółach przesyłki użyj przycisku „Udostępnij kod odbioru”.
Na odebranie paczki masz 48h, licząc od otrzymania powiadomienia o umieszczeniu paczki w Paczkomacie (SMS lub powiadomienie w aplikacji InPost Mobile). Po upływie 48h paczka jest zwracana do najbliższego oddziału InPost, gdzie czeka na odbiorcę 3 dni zanim zostanie odesłana do nadawcy.
W czasie pandemii COVID-19 nieodebranie paczki w ciągu 48h z Paczkomatu skutkuje jej zwrotem od razu do nadawcy, ponieważ punkty odbioru w oddziałach InPost są nieczynne.
UWAGA: jeśli zamawiasz produkty spożywcze, np. dla dzieci, rekomendujemy możliwie najszybszy odbiór Twoich zakupów z Paczkomatu.
Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12 h i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w tym czasie, możesz jednorazowo przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek InPost o dodatkowe 48 24 h. Aby przedłużyć czas odbioru paczki:
• upewnij się, że minęło 36 godzin od momentu umieszczenia paczki w Paczkomacie,
• w aplikacji w szczegółach przesyłki oraz na liście śledzenia pojawi się żółty przycisk Przedłuż (przycisk będzie widoczny na 12 h przed upływem terminu odbioru przesyłki lub na 24 h w przypadku punktów InPost z ograniczonymi godzinami otwarcia).
• wystarczy kliknąć we wspomniany żółty przycisk i opłacić wszystko za pomocą wybranej metody płatności (BLIK, szybkie przelewy DotPay i karta płatnicza). Koszt usługi to 7,99zł.
• gotowe! Paczka poczeka na Ciebie dodatkowe 24 h. Informację o zaktualizowanym terminie odbioru paczki otrzymasz mailem. Znajdziesz ją również w aplikacji InPost Mobile na ekranie śledzenia przesyłek lub w szczegółach przesyłki.
Paczki do Paczkomatu są dostarczane od poniedziałku do soboty włącznie.
Jeśli w momencie nadawania paczki istnieje prawdopodobieństwo, że wybrany przez Ciebie Paczkomat jest już zapełniony, otrzymasz powiadomienie o możliwości przekierowania paczki do innego Paczkomatu.
W wysłanej przez InPost wiadomości e-mail znajdziesz przycisk "Przekieruj paczkę". Kliknięcie przeniesie Cię na stronę, na której możesz wybrać nowy punkt odbioru/Paczkomat w okolicy. Następnie należy zatwierdzić akcję.
Jest to opcja dobrowolna i przeznaczona dla tych, którym zależy na czasie. Paczka, która nie zostanie przekierowana, zostanie umieszczona w Paczkomacie, gdy tylko zwolni się dla niej miejsce.
Nie. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia zmiana Paczkomatu nie jest możliwa.
Jeśli dostrzeżesz wady, zniszczenia lub uszkodzenie opakowania lub produktów przy Paczkomacie pozostaw paczkę w skrytce i zgłoś reklamację, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Po zgłoszeniu uszkodzeń, na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który powinieneś wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni lub reklamację złożyć bezpośrednio do nas https://www.rossmann.pl/kontakt.
W pierwszym kroku wypełnij protokół szkody dostępny na stronie InPost (TUTAJ) jest niezbędny do złożenia reklamacji.
Na wypełnienie protokołu szkody masz 7 dni kalendarzowych, wliczając dzień odbioru paczki.
Po wypełnieniu protokołu szkody na Twój adres e-mail firma InPost wyśle potwierdzenie jego przyjęcia.
Kolejny krok to złożenie reklamacji i wypełnienie formularza reklamacyjnego.
Rekomendujemy, by reklamacje z tytułu wad, zniszczeń lub uszkodzeń przesyłki niewidocznych podczas odbioru paczki składać bezpośrednio do nas https://www.rossmann.pl/kontakt (nadal wypełniasz protokół szkody dostępny na stronie InPost w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki).
Jeżeli zdecydujesz się złożyć reklamację do firmy InPost, prosimy o poinformowanie nas o tym (w wiadomości załącz potwierdzenie złożenia protokołu szkody i zdjęcia uszkodzonej paczki).
W takim przypadku skontaktuj się bezpośrednio z nami, korzystając z formularza kontaktowego https://www.rossmann.pl/kontakt.
Swoje konto możesz usunąć własnoręcznie zarówno w aplikacji Rossmann PL jak i na www.rossmann.pl. Możesz to zrobić, kiedy jesteś zalogowany. Przejdź do swojego profilu, a następnie do Ustawień – tam znajdziesz opcję „Usuń konto”. Konto możesz również usunąć z pomocą naszego zespołu Obsługi Klienta. Z Obsługą Klienta skontaktujesz się za pomocą formularza: https://www.rossmann.pl/kontakt.
Możesz zapisać kartę płatniczą na 2 sposoby:
- Podczas zakupu – realizując zakupy Rossmann GO lub online, będąc w koszyku, wybierz płatność kartą płatniczą, a następnie wprowadź i zatwierdź dane karty. Zapisz dane, aby przy kolejnych zakupach nie musieć ich podawać ponownie.
- W dowolnej chwili, z poziomu Profilu Użytkownika – wejdź w Profil i przejdź do ustawień konta, a następnie wybierz sekcję „Płatności”. Uzupełnij dane karty. Konto nie zostanie obciążone żadną opłatą autoryzacyjną.
Nie, Twoje konto nie zostanie obciążone żadną opłatą autoryzacyjną.
Przypisanie karty do konta w aplikacji Rossmann PL i na stronie www.rossmann.pl przede wszystkim przyspieszy Twoje zakupy Rossmann GO oraz online. Jednorazowe zapisanie karty zwalnia z obowiązku każdorazowego logowania się do banku czy przepisywania kodów.
Informacje o kartach są w szyfrowanym połączeniu, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo danych. Nad bezpieczeństwem transakcji i danych kart płatniczych czuwa operator PayU, który zapewnia ochronę każdej transakcji – monitoring 24/7 oraz standard 3D Secure.
Kod CVV2/CVC2 (Card Verification Value 2/Card Verification Code 2) to 3 lub 4 cyfry umieszczone na rewersie karty płatniczej. Weryfikacja tego kodu zapewnia większe bezpieczeństwo transakcji internetowych i ogranicza możliwość, że ktoś posłuży się Twoją kartą w sieci podczas dokonywania zakupów. Weryfikacja kodu CVV2/CVC2 jest powszechnie obowiązującym standardem na świecie. Jeżeli widzisz ten kod na swojej karcie płatniczej, oznacza to, że możesz nią płacić w Internecie.
Aby usunąć kartę płatniczą, wejdź w Profil i przejdź do ustawień konta, następnie wybierz sekcję „Płatności”. Na liście kart wybierz tę do Usunięcia i skorzystaj z opcji „Usuń kartę”, a następnie potwierdź swój wybór.
Klub i Aplikacja Rossmann
Klub Rossmann to wyjątkowy program skierowany do klientów drogerii Rossmann. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i daje wiele korzyści: pierwszeństwo w informacji i dostęp do wybranych akcji, dodatkowy rabat na natychmiastowy wydruk zdjęć w drogerii, a także porady i inspiracje.
Niewątpliwym atutem programu jest możliwość wsparcia organizacji dobroczynnych. Okazując aplikację przy kasie podczas zakupów, każdy Klubowicz pomaga kobietom.
Członkowie Klubu Rossmann mogą jednocześnie uczestniczyć w programie Rossnę!.
Uczestnikiem Klubu Rossmann mogą zostać osoby, które ukończyły 13 lat i posiadają smartfon z systemem operacyjnym Android 6.0 lub iOS w wersji minimum 11.0. Aplikację Rossmann PL można pobrać także na inne urządzenie mobilne. Uczestnik musi zamieszkiwać na terytorium RP. Z benefitów Klubu Rossmann można korzystać tylko w drogeriach Rossmann w Polsce lub w drogerii internetowej dostępnej na stronie www.rossmann.pl.
Uczestnictwo w Klubie wymaga:
- zainstalowania aplikacji mobilnej Rossmann PL na swoim urządzeniu mobilnym,
- założenia konta na portalu rossmann.pl - jeśli rejestracja nastąpiła już wcześniej na www.rossmann.pl (np. by zrobić zakupy online), nie musisz zakładać nowego konta, podobnie, jeśli jesteś już w programie Rossnę!, wówczas wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji na istniejące już konto,
- wypełnienia formularza rejestracyjnego do Klubu Rossmann dostępnego w aplikacji; formularz odnajdziesz po kliknięciu w dostępną na ekranie głównym ikonę "Profilu", a następnie wybraniu bannera z hasłem "Dołącz do Klubu",
- akceptacji regulaminu Klubu Rossmann.
- Jeśli jesteś uczestnikiem programu Rossnę!, wystarczy, że w nowej wersji aplikacji Rossmann PL zalogujesz się na dotychczasowe konto, klikniesz w ikonę „Profilu”, która dostępna jest na ekranie głównym aplikacji, a następnie wybierzesz banner z hasłem „Dołącz do programu”. Tam uzupełnij formularz rejestracyjny i gotowe!
- Od teraz „Twoja karta” jest nośnikiem korzyści obu programów. Wystarczy okazać jedną kartę, a rabaty z Klubu, lub/i z Rossnę!, naliczą się podczas jednej transakcji. Zarejestrowane plastikowe karty programu Rossnę! nie tracą ważności. Nadal można je okazywać podczas zakupów w drogeriach Rossmann.
UWAGA!: Warunkiem naliczenia się rabatów z Klubu Rossmanni i Rossnę! jest rejestracja do obu programów na tym samym adresie e-mail. Okazanie dwóch kart należących do innych użytkowników spowoduje, że rabat naliczy się tylko posiadaczowi ostatniej zeskanowanej karty.
Tak.
Funkcjonalności Klubu oparte są na rozwiązaniach mobilnych. Dzięki temu uczestnicy nie muszą używać tradycyjnej plastikowej karty. Wystarczy posiadać aplikację mobilną i w drogerii przy kasie okazać indywidualny kod widoczny na ekranie smartfona („Twoja karta”) lub mieć włączoną funkcję NFC i zbliżyć urządzenie do czytnika (pin pada).
Karta to indywidualny kod kreskowy, który skanujesz podczas każdych zakupów w drogerii Rossmann,
i dzięki któremu otrzymujesz zniżki na wybrane produkty. Jeśli jesteś członkiem Klubu Rossmann
(lub/i programu Rossnę!) i zalogujesz się do aplikacji Rossmann PL, kartę znajdziesz na ekranie głównym (w prawym górnym rogu, druga ikona licząc od prawej).
Nie. Kartą Programu może posługiwać się wyłącznie Uczestnik. Część ofert w ramach Klubu Rossman to oferty jednorazowe, tym samym udostępniając swoja kartę, istnieje ryzyko, że z udostępnionej karty skorzysta inna osoba i wykorzysta indywidualną ofertę przygotowaną dla Klubowicza.
Członkowie Klubu Rossmann mogą liczyć na:
- dodatkowy rabat w akcjach specjalnych,
- 20% rabatu na wywołanie zdjęć natychmiastowych.
Ponadto, każde zakupy z Wirtualną Kartą Programu to wsparcie Rossmann na rzecz kobiet. Więcej na www.rossmann.pl/pomagamy.
Klubowicze mogą także korzystać z dodatkowych udogodnień w aplikacji mobilnej Rossmann:
- alerty cenowe dla listy ulubionych produktów,
- udogodnienia związane z zakupami: historia zamówień online oraz Rossmann GO, możliwość lokalizacji najbliższej drogerii, złożenie zamówienia,
- przegląd aktualnych promocji i trendów w drogeriach Rossmann oraz możliwość polecenia produktu znajomemu.
Rejestracja w portalu www.rossmann.pl jest bardzo prosta. Skorzystaj z opcji „Zakładam konto”, podaj nick, hasło i adres e-mail, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin portalu Rossmann.pl. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny, w celu potwierdzenia rejestracji i aktywacji konta. Rejestracji możesz dokonać również w aplikacji mobilnej Rossmann PL, wówczas również otrzymasz link, w który klikając, potwierdzisz swoją rejestrację. Link jest aktywny przez 72 godziny od wysłania.
Aplikację należy pobrać na smartfon lub inne urządzenie mobilne. Wystarczy wejść do jednego ze sklepów oferujących aplikacje (Google Play, Apple Store, AppGallery), wpisać w okno wyszukiwarki Rossmann PL i zainstalować/zaktualizować aplikację.
Samo pobranie aplikacji nie jest jednoznaczne z dołączeniem do Klubu Rossmann. Należy jeszcze wypełnić formularz rejestracyjny.
Tak.
Rossmann GO, to w pełni samoobsługowe zakupy w drogeriach Rossmann z użyciem aplikacji Rossmann PL. Usługa jest bezpłatna. Pozwala wziąć produkt z półki, zeskanować swoim telefonem i zapłacić za niego online w aplikacji Rossmann lub skorzystać z kasy samoobsługowej bądź tradycyjnej skanując jeden, zbiorczy kod. W zakupach Rossmann GO samemu skanuję i płacę.
Z zakupów Rossmann GO może skorzystać każdy, kto spełni wszystkie następujące warunki:
- Posiada aktualną wersję aplikacji Rossmann PL
- Jest zarejestrowanym i zalogowanym członkiem Klubu Rossmann
- Zaakceptuje zasady korzystania z aplikacji Rossmann PL
- Zezwoli aplikacji na korzystanie z aparatu (aparat umożliwia korzystanie ze skanera w aplikacji)
- Posiada dostęp do internetu (komórkowego lub WiFi w sklepie).
Usługa Rossmann GO dostępna jest w każdej drogerii stacjonarnej Rossmann.
Aby właściwie obsłużyć Twoje zakupy Rossmann GO, a zarazem zapewnić stałą dostępność produktów, musimy zlokalizować sklep, w którym aktualnie robisz zakupy. Jeśli udostępnisz nam swoje położenie lub (alternatywnie) zeskanujesz QR kod w sklepie, będziemy mieli pewność, że jesteś w konkretnej drogerii.
Uzupełnienie danych do faktury jest konieczne dla zrealizowania zakupów w trybie Rossmann GO jeśli chcesz dokonać płatności online. Przy tej opcji płatności e-faktura jest jedynym dowodem zakupu, który otrzymasz. Jeśli wolisz zapłacić w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej używając zbiorczego kodu bez konieczności skanowania pojedynczych produktów, podawanie danych do e-faktury nie jest konieczne. Otrzymasz wówczas tradycyjny paragon.
Tak, zakup takich produktów w Rossmann GO jest możliwy, ale posiadając produkt wymagający kontroli wieku w koszyku nie możesz zapłacić w aplikacji. W takim przypadku konieczne jest uiszczenie zapłaty w kasie, aby pracownik drogerii mógł skontrolować Twój wiek.
Za zakupy Rossmann GO zapłacisz online w swoim telefonie za pośrednictwem: podpiętej karty płatniczej; Blika; Google Pay / Apple Pay. Pamiętaj, że płatności musisz dokonać będąc na terenie sklepu. Aby podpiąć kartę płatniczą i / lub skorzystać z płatność Google Pay / Apple Pay postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w aplikacji Rossmann. Opłatę za zakupy możesz uiścić także w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej – wystarczy wtedy zeskanować wygenerowany automatycznie kod kreskowy. Nie musisz ponownie skanować poszczególnych produktów ani karty Klubu Rossmann.
Jeśli płatność online została odrzucona, możesz wybrać opcję płatności w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej i zeskanować wygenerowany automatycznie w aplikacji kod kreskowy. Nie musisz już skanować poszczególnych produktów ani karty Rossmann.
Nie, płatność za zakupy Rossmann GO musi zostać zrealizowana i potwierdzona w obrębie drogerii.
Korzystając z usługi Rossmann GO możesz wkładać zakupy wprost do swojej torby zakupowej. Jeśli wolisz, możesz także skorzystać z koszyka.
Realizując zakupy Rossmann GO z płatnością online nie otrzymasz tradycyjnego paragonu, tylko e-fakturę. Zostanie ona wysłana do Ciebie mailem, a także będzie dostępna w Twoim profilu w aplikacji Rossmann PL już kilka minut po dokonaniu płatności. Jeśli wybierzesz płatność w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej, otrzymasz paragon po dokonaniu płatności.
Jeśli podczas korzystania z usługi Rossmann GO połączenie z Internetem zostanie przerwane, to dotychczas wykonane operacje, np. zeskanowane produkty, zostaną utracone, a płatność nie będzie mogła być zrealizowana. W takiej sytuacji należy poczekać na nawiązanie połączenia z Internetem i ponownie rozpocząć zakupy.
Stosujemy zasady dotyczące zwrotów / wymian obowiązujące we wszystkich drogeriach stacjonarnych Rossmann, czyli przyjmujemy zwroty i dokonujemy wymian produktów wolnych od wad, zabezpieczonych w sposób uniemożliwiających kontakt z zawartością i możliwością użycia. Warunkiem koniecznym jest dostarczenie produktu oraz przedstawienie oryginału paragonu lub faktury w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty zakupu. Zwrotowi i wymianie nie podlegają:
- artykuły spożywcze (nawet zabezpieczone przed otwarciem, w tym dziecięce)
- parafarmaceutyki
- karty podarunkowe
- urządzenia z możliwością zapisu danych
- doładowania telefonów komórkowych
- filmy, gry komputerowe
- książki
- bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe
- alkohol
- kolczyki
- soczewki kontaktowe
- prezerwatywy
Zwrot produktów zakupionych podczas akcji promocyjnych podlega zasadom opisanym w Regulaminie promocji.
Wymagania są takie same, jak w przypadku aplikacji Rossmann:
- aplikację mobilną ROSSMANN PL można pobrać, odpowiednio dla systemów operacyjnych urządzeń mobilnych, ze sklepów Google Play lub Apple Store, przez wyszukanie aplikacji o nazwie „Rossmann PL”
- aplikację mobilną można pobrać na urządzenia przenośne posiadające dostęp do Internetu i pracujące w oparciu o system operacyjny Android, lub iOS – smartfony
- minimalne wymagania w zakresie systemu operacyjnego, to Android 5.0, iOS 11.
Za zakupy Rossmann GO oraz zakupy internetowe w aplikacji RossmannPL i na www.rossmann.pl możesz zapłacić BLIKIEM z kodem lub bez.
Opcja „BLIK bez kodu” będzie dostępna, gdy zapiszesz Rosmanna na liście zaufanych sklepów w swojej aplikacji bankowej. Dzięki tej opcji nie musisz wpisywać sześciocyfrowego kodu BLIK przy każdej płatności za zakupy online w sklepie Rossmann. Pamiętaj, że mimo to każda płatność będzie wymagała akceptacji z poziomu aplikacji bankowej.
Opcja „BLIK z kodem” to płatność z użyciem sześciocyfrowego kodu, który wygenerować można w aplikacji bankowej.
Prawdopodobnie nie masz sklepu/aplikacji Rossmann na liście zaufanych sklepów w swojej aplikacji bankowej. Możesz to zrobić przy najbliższej płatności kodem BLIK.
Możesz to zrobić podczas płatności kodem BLIK w sklepie internetowym Rossmann lub podczas zakupów Rossmann GO. Wystarczy, że po zaakceptowaniu płatności w swojej aplikacji bankowej wyrazisz zgodę na dodanie Rossmanna do zapamiętanych/zaufanych sklepów (w różnych aplikacjach bankowych może to wyglądać inaczej). Jeśli to zrobisz, przy kolejnych zakupach na etapie płatności zobaczysz dwie opcje do wyboru: „BLIK bez kodu” i „BLIK z kodem”.
Można to zrobić wyłącznie w swojej aplikacji bankowej, wchodząc w ustawienia.
Punkty w Klubie Rossmann mają charakter punktów charytatywnych (CSR). Każde wydane 1 zł z kartą Klubu to 1 pkt. na wybraną organizację wspierającą kobiety w trudnej sytuacji życiowej. Wyboru organizacji można dokonać do 30 kwietnia 2023 roku. Lista organizacji zostanie opublikowana na stronie www.rossmann.pl/pomagamy do 15 stycznia 2023 r. Informację o tym jaką organizację wspierasz znajdziesz w aplikacji mobilnej Rossmann PL, w Profilu.
Jeśli do 30 kwietnia 2023 nie wybierzesz organizacji, Twoje punkty zostaną przekazane organizacji mającej siedzibę na terenie województwa, w którym znajduje się drogeria, gdzie najczęściej robiłeś zakupy z użyciem aplikacji Rossmann PL w okresie 2.01 – 30.04.2023 r.
Od lat staramy się działać odpowiedzialnie i wspierać potrzebujących. Program „Pomagamy jak umiemy” realizujemy od 2017 r. Podczas czterech pierwszych edycji, udało się nam dotrzeć z pomocą o wartości 18 500 000 zł do ponad 600 organizacji w całej Polsce. W tym roku, po raz trzeci, wspieramy kobiety w trudnej sytuacji życiowej. Każde wydane 1 zł z kartą Klubu to 1 pkt. na pomoc kobietom. 10 pkt. charytatywnych to 0,01 zł dla wybranej organizacji. Wszystkie szczegóły i bieżące informacje o akcji znajdują się na stronie www.rossmann.pl/pomagamy.
Punkty są przyznawane za wszystkie zakupy z kartą Klubu od 2 stycznia do 30 kwietnia 2023 roku.
Każda złotówka wydana z użyciem karty Klubu Rossmann w okresie od 2 stycznia do 30 kwietnia 2023 roku to 1 punkt na cele charytatywne. Za każde 10 punktów kwota darowizny na rzecz organizacji zwiększa się o 0,01 zł. Zebrane punkty zostaną przekazane na rzecz wybranej organizacji.
Jeśli nie wylogujesz się z aplikacji Rossmann PL będziesz mieć zawsze dostęp do „Twojej karty”– nawet bez połączenia z Internetem. Jeśli natomiast będziesz chciał/a sprawdzić aktualne oferty, zaplanować zakupy z Listą+ lub dokonać zakupu w aplikacji, będziesz potrzebować połączenia z Internetem.
By dodać widget na telefonie z systemem iOS, przejdź do pulpitu z widgetami lub otwórz pasek powiadomień (przesuń palcem z góry do dołu ekranu) i przejdź na widok widgetów. Następnie kliknij przycisk „Edycja”. Z listy widgetów wybierz widget „KARTA ROSSMANN”. Kliknij na plus obok ikony widgetu, a następnie potwierdź akcję, wybierając „Gotowe” u góry ekranu. Widget z „Twoją KARTĄ ROSSMANN” od teraz będzie zawsze na Twoim pulpicie!
By dodać widget na telefonie z systemem Android, dotknij pulpitu w swoim telefonie i przytrzymaj przez chwilę. Następnie wybierz przycisk „Widgety”. Po przejściu do listy dostępnych dla Twojego telefonu widgetów, wyszukaj widget „Twoja KARTA ROSSMANN”.
Aby dodać widget na pulpit telefonu kliknij go i przytrzymaj, a następnie przeciągnij na wolne miejsce na pulpicie.
Na początek należy włączyć tę funkcję w swoim smartfonie. W tym celu należy przejść do „Ustawień” urządzenia, wybrać pozycję NFC i zaznaczyć opcję „Włącz”. Przy włączonej funkcji NFC, należy zbliżyć smartfon do czytnika kart (pin pada) znajdującego się przy kasie. Gdy zostaniesz rozpoznany przez nasz system, usłyszysz charakterystyczny dźwięk.
Nie. Identyfikacja w Klubie Rossmann za pomocą technologii NFC jest możliwa, ale nie jest konieczna dla urządzeń z systemem Android (od wersji 5.0.). Natomiast posiadacze smartfonów z systemem iOS w celu identyfikacji i naliczenia rabatów powinni okazać kod widoczny na ekranie smartfona („Twoja karta”), dostępny dla wszystkich klubowiczów w aplikacji.
Powiadomienia push to wiadomości wysyłane przez aplikację Rossmann PL na urządzenia mobilne. Są to powiadomienia o najnowszych promocjach dla Klubowiczów, specjalnych akcjach oraz trendach. Powiadomienia push działają na urządzeniach z systemem Android i iOS.
Dane osobowe podane w procesie rejestracji mogą być modyfikowane w aplikacji mobilnej Rossmann PL. Wejdź lub zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij w „Profil” i wybierz „Koło zębate” widoczne w lewym górnym rogu. Potem kliknij „Dane osobowe i kontaktowe”, gdzie możesz dokonać niezbędnych modyfikacji.
Tak. By zrezygnować z uczestnictwa w Klubie Rossmann zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W szczegółach tej sekcji wybierz trzy kropki, pod którymi dostępna jest opcja rezygnacji z uczestnictwa w Klubie Rossmann. Kliknij i potwierdź rezygnację.
Jeśli chcesz połączyć konto w Klubie Rossmann z innym użytkownikiem, zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W szczegółach tej sekcji jest widoczny przycisk „Połącz konto z innym Klubowiczem”. Wpisz adres e-mail uczestnika Klubu, któremu chcesz wysłać zaproszenie i kliknij przycisk „Wyślij zaproszenie”. Zaproszona osoba otrzyma powiadomienie w aplikacji. Połączenie kont będzie aktywne, jeśli zapraszana osoba zaakceptuje zaproszenie w ciągu 72 godzin.
Z połączenia kont można zrezygnować w każdym momencie. Aby to zrobić, zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W tej sekcji będzie widoczna informacja na temat i przycisk „Usuń połączenie”. Rozłączenie kont klubowiczów odbywa się automatycznie, nie jest wymagana akceptacja drugiej ze stron.
Nie. Rabat obowiązuje wyłącznie przy zakupach w drogeriach stacjonarnych, gdyż forma zakupowa Rossmann GO, to bezobsługowe zakupy stacjonarne.
Aby skorzystać z rabatu 5% należy:
- pobrać najnowszą wersję aplikacji mobilnej Rossmann PL,
- zalogować się używając adresu email zarejestrowanego w Klubie Rossman (lub dołączyć do Klubu Rossmann),
- zeskanować potrzebne produkty przy półce w sklepie,
- potwierdzić swoją lokalizację w sklepie za pośrednictwem GPS lub kodu QR,
- wybrać jedną z dostępnych w aplikacji płatności online, do wyboru: karta płatnicza podpięta w aplikacji, BLIK, Google Pay / Apple Pay,
- dokonać płatności online na terenie sklepu (ostatecznym potwierdzeniem realizacji transakcji jest ekran podziękowania w aplikacji Rossmann PL oraz wygenerowanie się e-faktury PDF dostępnej w Historii zakupów Rossmann GO).
Na zdecydowaną większość, choć są wykluczenia wynikające m.in. z obowiązujących przepisów prawa. Z rabatu wyłączone są: m.in. produkty lecznicze i wyroby medyczne, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia niemowląt, alkohol.
Nie. W akcji 5% rabatu na zakupy Rossmann GO z płatnością w aplikacji nie ma żadnych dodatkowych warunków (poza produktami wyłączonymi z akcji wymienionymi w regulaminie oraz pytaniu wyżej). Nie ma zatem również limitów kwotowych.
Nie, rabat nalicza się wyłącznie przy płatności online. Nie naliczy się zatem ani w kasie samoobsługowej, ani tradycyjnej.
Rabat naliczany jest od aktualnie obowiązującej ceny produktu. Jeśli na produkt obowiązuje w danej chwili promocja, rabat naliczy się od ceny promocyjnej.
Bez limitu.
Możesz zapisać kartę płatniczą na 2 sposoby:
- Podczas zakupu – realizując zakupy Rossmann GO lub online, będąc w koszyku, wybierz płatność kartą płatniczą, a następnie wprowadź i zatwierdź dane karty. Zapisz dane, aby przy kolejnych zakupach nie musieć ich podawać ponownie.
- W dowolnej chwili, z poziomu Profilu Użytkownika – wejdź w Profil i przejdź do ustawień konta, a następnie wybierz sekcję „Płatności”. Uzupełnij dane karty. Konto nie zostanie obciążone żadną opłatą autoryzacyjną.
Nie, Twoje konto nie zostanie obciążone żadną opłatą autoryzacyjną.
Przypisanie karty do konta w aplikacji Rossmann PL i na stronie www.rossmann.pl przede wszystkim przyspieszy Twoje zakupy Rossmann GO oraz online. Jednorazowe zapisanie karty zwalnia z obowiązku każdorazowego logowania się do banku czy przepisywania kodów.
Informacje o kartach są w szyfrowanym połączeniu, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo danych. Nad bezpieczeństwem transakcji i danych kart płatniczych czuwa operator PayU, który zapewnia ochronę każdej transakcji – monitoring 24/7 oraz standard 3D Secure.
Kod CVV2/CVC2 (Card Verification Value 2/Card Verification Code 2) to 3 lub 4 cyfry umieszczone na rewersie karty płatniczej. Weryfikacja tego kodu zapewnia większe bezpieczeństwo transakcji internetowych i ogranicza możliwość, że ktoś posłuży się Twoją kartą w sieci podczas dokonywania zakupów. Weryfikacja kodu CVV2/CVC2 jest powszechnie obowiązującym standardem na świecie. Jeżeli widzisz ten kod na swojej karcie płatniczej, oznacza to, że możesz nią płacić w Internecie.
Aby usunąć kartę płatniczą, wejdź w Profil i przejdź do ustawień konta, następnie wybierz sekcję „Płatności”. Na liście kart wybierz tę do Usunięcia i skorzystaj z opcji „Usuń kartę”, a następnie potwierdź swój wybór.