1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Wszystkie tematy
  4. Dostawa
  5. Formy dostawy i odbioru

Formy dostawy i odbioru

ODBIÓR W WYBRANYCH DROGERIACH ROSSMANN

Zamówienie możesz odebrać we wskazanej przez siebie drogerii.

Jest to bardzo proste:

1. Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail. Otrzymasz również wiadomość sms, na podany wcześniej numer telefonu komórkowego.

2. Przy odbiorze paczki podaj numer zamówienia i jednorazowy kod odbioru, które otrzymałeś we wcześniejszej wiadomości e-mail oraz w smsie.

3. Pamiętaj, że przy odbiorze zamówienia masz możliwość sprawdzenia prawidłowości zamówienia w obecności Sprzedawcy.

Nie możesz osobiście odebrać zamówienia? Może to zrobić inna, wskazana przez Ciebie osoba – ważne by miała przy sobie jednorazowy kod odbioru wraz z numerem zamówienia.

Punkty odbioru

Odbioru osobistego możesz dokonać w poszczególnych drogeriach: Lista punktów.

Metody płatności

Płatność online za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, Payu.pl bądź PayPo.pl. 

Ograniczenia gabarytowe

Nie ma ograniczeń gabarytowych i wagowych zamawianych produktów. Pamiętaj, że w przypadku zamówień, które będą zapakowane w więcej niż jedno opakowanie zostanie naliczona dodatkowa opłata recyklingowa (0,25 zł x liczba opakowań).


DOSTAWA DO INPOST PACZKOMAT® 24/7

Twoje zamówienie zostanie dostarczone do wybranego przez Ciebie Paczkomat® InPost. O nadaniu przesyłki zostaniesz poinformowany przez firmę InPost wiadomością sms i mailem lub powiadomieniem (w przypadku użytkowników posiadających aplikację InPost Mobile). W komunikacie znajdziesz numer przesyłki i będziesz mógł na bieżąco weryfikować jej status.

Punkty odbioru

Lokalizacje Paczkomat® InPost na terenie Polski sprawdzisz na Znajdź Paczkomat

Możliwe płatności

Płatność online za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, Payu.pl bądź PayPo.

Ograniczenia gabarytowe

Paczka z zamówieniem może ważyć maksymalnie 25 kg. Gdy Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedno opakowanie, koszt dostawy zostanie pomnożony przez dodatkową liczbę opakowań. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.

Problem z paczką

W przypadku dostawy do Paczkomat® InPost, masz możliwość sprawdzenia przesyłki podczas jej odbioru. Pamiętaj, by zrobić to przy paczkomacie. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o procesie reklamacyjnym możesz się z nimi zapoznać w sekcji Reklamacje.

 

DOSTAWA DO AUTOMATU DHL BOX 24/7 I PUNKTU POP

Paczkę odbierzesz w punkcie DHL POP, Automacie DHL BOX  24/7 lub w punktach partnerskich m.in. Żabka, Inmedio, Lidl i Shell (według godzin otwarcia, także wieczorem i w weekendy).

Punkty odbioru

Listę aktualnych punktów sprawdzisz na stronie DHL.

Możliwe płatności

Płatność online za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, Payu.pl bądź PayPo.

Ograniczenia gabarytowe

Paczka z zamówieniem może ważyć maksymalnie 25 kg. Gdy Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedno opakowanie, koszt dostawy zostanie pomnożony przez dodatkową liczbę opakowań. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.

Problem z paczką

W przypadku dostawy do Automatu DHL BOX 24/7 i punktu POP, masz możliwość sprawdzenia przesyłki podczas jej odbioru. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o procesie reklamacyjnym możesz się z nimi zapoznać w sekcji Reklamacje.

 

DOSTAWA KURIEREM POD WSKAZANY ADRES

Kurier dostarczy Twoje zamówienie pod adres, który podasz w momencie składania zamówienia. Dostawy realizowane są wyłącznie w dni robocze, zwykle w godzinach 8.00 – 18.00. O przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej poinformujemy Cię mailem, w którym znajdziesz numer przesyłki i link do strony umożliwiającej jej śledzenie. Przy odbiorze zamówienia masz możliwość sprawdzenia dostarczonej przesyłki w obecności kuriera.

Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku kontaktować się z Tobą telefonicznie przed dostawą. Godziny doręczenia Twojego zamówienia są uzależnione od trasy kuriera.

Adres dostawy

Dostawa kurierem jest możliwa na terenie całej Polski.

Możliwe płatności

Płatność online za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, Payu.pl bądź PayPo lub gotówką przy odbiorze (doliczana jest dodatkowa opłata w kwocie 2 zł za paczkę).

Pamiętaj, by podczas płatności gotówką przy odbiorze mieć przygotowaną odliczoną kwotę do zapłaty (łączny koszt zamówionych produktów i dostawy). Kurier nie ma obowiązku wydania reszty ani przyjęcia płatności kartą płatniczą.

Ograniczenia gabarytowe

Paczka z zamówieniem może ważyć maksymalnie 30 kg. Gdy Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedno opakowanie, koszt dostawy zostanie pomnożony przez liczbę opakowań, w które będzie dodatkowo spakowane. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.

Problem z paczką

Pamiętaj, że w przypadku dostawy kurierem, masz możliwość sprawdzenia przesyłki podczas jej odbioru w obecności kuriera. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o procesie reklamacyjnym możesz się z nimi zapoznać w sekcji Reklamacje.

 

DOSTAWA DO ORLEN PACZKI

Twoje zamówienie zostanie dostarczone do wybranego przez Ciebie punktu ORLEN Paczka, są to m.in. automaty paczkowe ORLEN, wybrane stacje paliw ORLEN (czynne całą dobę) oraz inne placówki partnerskie.

Punkty odbioru

Listę aktualnych punktów sprawdzisz na stronie Orlen Paczka.

Możliwe płatności

Płatność online za pośrednictwem serwisu PRZELEWY24.PL, PAYU.PL bądź PayPo.pl. 

Ograniczenia gabarytowe

Paczka z zamówieniem może ważyć maksymalnie 20 kg. Gdy Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedno opakowanie, koszt dostawy zostanie pomnożony przez dodatkową liczbę opakowań. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.

Problem z paczką

W przypadku dostawy do punktu ORLEN Paczka, masz możliwość sprawdzenia przesyłki podczas jej odbioru. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o procesie reklamacyjnym możesz się z nimi zapoznać w sekcji Reklamacje.