W czym możemy Ci pomóc
get_app POBIERZ PDF

1. Wymagania techniczne

Chcesz wygodnie korzystać ze wszystkich funkcji Drogerii Internetowej Rossmann? Skorzystaj z porad dotyczących korzystania z drogerii online! Dzięki temu wizyta na http://www.rossmann.pl stanie się przyjemną wycieczką na zakupy!

1.1. Rozdzielczość ekranu

Jeśli aktualny obraz drogerii online na Twoim urządzeniu nie jest zadowalający, skontroluj ustawienia Twojego ekranu. Ustawienia monitora są decydujące dla komfortu zakupów w drogerii online. Dla optymalnej prezentacji stron i kolorystyki zdjęć zalecamy rozdzielczość 1024x768 pikseli lub wyższą oraz głębię barw 32-bit. Dzięki powyższym ustawieniom wszystkie elementy stron będą znajdować się w Twoim polu widzenia, teksty będą wyraźne, a kolory optymalnie nasycone.

1.2. Przeglądarka

W celu przejścia do strony http://www.rossmann.pl potrzebna jest przeglądarka internetowa. Przeglądarki są stale doskonalone, a wraz z nimi strony internetowe. Należy zwrócić uwagę na fakt, iż od czasu do czasu przeglądarka powinna zostać zaktualizowana. W celu optymalnego skorzystania z funkcji http://www.rossmann.pl zalecamy wersję Microsoft Internet Explorer od 8 lub Mozilla Firefox od 2.

1.3. Cookies

Tzw. „cookies” umożliwiają komfortowe zakupy online. Dlatego zdecydowaliśmy o korzystaniu z cookies, jako bazy dla zakupów online. Cookies zapamiętują np. Twój koszyk z produktami, czy informacje o logowaniu. Dane te nie ulegają zniszczeniu w momencie przejścia na inną stronę internetową. Pamiętaj, że to Ty decydujesz o wykorzystaniu cookies. Z cookies można korzystać zawsze lub podczas jednej wizyty (sesji). Odrzuć je lub korzystaj z nich po potwierdzeniu. http://www.rossmann.pl korzysta zarówno z cookies, które są aktywne tylko podczas wizyty online, jak również cookies, które są aktywne stale. Zalecamy włączenie funkcji cookies przynajmniej podczas wizyty na stronie http://www.rossmann.pl. Ze szczegółową polityką cookies możesz zapoznać się pod tym adresem.

1.4. Javascript

Zalecamy akceptację skryptu java, ponieważ jest on podstawą do korzystania z atrakcyjnych funkcji dodatkowych. Ponadto skrypt umożliwia optymalne i przyjazne dla użytkownika korzystanie z drogerii online.

Powrót na górę ↑

2. Konto

2.1. Rejestracja

Rejestracja w portalu http://www.rossmann.pl jest bardzo prosta. Skorzystaj z opcji „Dołącz do nas!”, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin portalu Rossmann.pl, podaj nick, hasło i adres e-mail. Dzięki rejestracji możesz w pełni korzystać z Drogerii Internetowej Rossmann.

2.2. Logowanie

Twoim loginem do Drogerii Internetowej Rossmann jest nick lub adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Hasło ustalasz samodzielnie podczas rejestracji w serwisie. Istnieje możliwość jego zmiany w Twoim Profilu, w zakładce „Moje dane”. Możesz korzystać z Drogerii Internetowej Rossmann także bez logowania się i posiadania konta w portalu http://www.rossmann.pl.

2.3. Nie mogę się zalogować

W przypadku problemów z logowaniem skorzystaj z zakładki „Nie mogę się zalogować”, którą znajdziesz pod formularzem logowania. Podaj adres e-mail lub nick używany jako login w portalu http://www.rossmann.pl. Na Twoją skrzynkę wyślemy wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Jeśli jej nie otrzymałeś, sprawdź czy nie została uznana za spam.

2.4. Edycja danych osobowych

Masz możliwość zmiany swoich danych osobowych, po zalogowaniu do portalu Rossmann.pl, w znajdującej się w Twoim Profilu zakładce „Moje dane”. Pamiętaj! – jeśli podczas rejestracji konta podałeś adres e-mail jako login, późniejsza zmiana tego adresu w Twoim profilu nie spowoduje zmiany loginu.
Jeśli nie posiadasz konta w portalu http://www.rossmann.pl, masz możliwość zmiany swoich danych osobowych przetwarzanych w związku z jego realizacją kontaktując się z Sekcją Obsługi Klienta formularza.

Powrót na górę ↑

3. Zamówienie

3.1. Dodanie produktu do koszyka

W celu zamówienia artykułu, należy wybrać produkt, widoczny na stronie Drogerii Internetowej Rossmann i użyć ikony „Dodaj do koszyka”. Za pomocą ikony koszyk można zwiększyć liczbę produktów, za pomocą ikony„–” można zmniejszyć ich liczbę.

3.2. Składanie zamówienia

W celu złożenia zamówienia należy przejść do Koszyka. Będą w nim widoczne wszystkie zamówione produkty, ich liczba oraz cena. Na tym etapie możesz zmodyfikować zawartość Koszyka (dodać/usunąć poszczególne produkty z zamówienia). Kolejnym krokiem jest wybór sposobu złożenia Zamówienia. Zamówienie można złożyć „bez logowania”, gdzie każdorazowo będziesz proszony o podanie danych do wysyłki. Założenie konta na portalu http://www.rossmann.pl i późniejsze zalogowanie się, spowoduje, że nie będzie potrzeby wpisywania danych do wysyłki przy kolejnych Zamówieniach. W następnym etapie składania Zamówienia zostaniesz poproszony o wybór metody płatności. Po sprawdzeniu zgodności takich danych jak: produkty w Koszyku, dane Zamawiającego, sposób dostawy, dane do wysyłki oraz sposobu płatności, kliknij przycisk „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Jeśli wybrałeś, jako formę płatności: „płatność z góry” zostaniesz przekierowany do panelu płatności. Nie gwarantujemy stałej dostępności Towarów, prezentowanych w Drogerii Internetowej. Umowa jest zawarta od chwili otrzymania od nas wiadomości e-mail zatytułowanej „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Do chwili otrzymania od nas wiadomości, o której mowa powyżej, Twoje Zamówienie stanowi dla nas ofertę zakupu zamówionych Produktów.

3.3. Dane do wysyłki

W formularzu zamówienia, na etapie „Dane do wysyłki” należy podać swoje imię, nazwisko, adres do wysyłki, a także numer telefonu kontaktowego oraz e-mail, w celu ułatwienia kontaktu, w związku z realizacją zamówienia. Jeśli posiadasz konto i w Twoim profilu na Rossmann.pl podałeś wcześniej te dane, będą one już widoczne w części „Dane zamawiającego”. Możesz je skopiować do pól „Dane do wysyłki”, używając linku „Kopiuj dane do wysyłki”. Możesz również samodzielnie wpisać adres, na który mamy wysłać zamówienie. Na tym etapie składania zamówienia decydujesz również, czy chcesz otrzymać fakturę VAT. Pamiętaj! – dla sprawnego doręczenia przesyłki, adres powinien być kompletny i prawidłowy. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedoręczenie przesyłki z powodu błędnego adresu.

3.4. Realizacja Zamówienia

Zamówienia, które możemy zrealizować w całości nie wymagają dodatkowego potwierdzenia przez Ciebie. W tym przypadku wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Wiadomość ta stanowi ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, zawiera Informacje o Zamówieniu i od chwili, kiedy zostanie do Ciebie wysłana, umowa jest zawarta. Jednak gdyby nie wszystkie spośród zamówionych przez Ciebie produktów były dostępne lub gdyby nie była dostępna taka liczba Produktów, jakie wskazałeś w Zamówieniu, otrzymasz stosowną wiadomość wraz z pytaniem, czy zgadzasz się na realizację zamówienia niepełnego (wskażemy produkty z Twojego Zamówienia, których nie możemy dostarczyć) lub czy rezygnujesz z Zamówienia. Od otrzymania tej wiadomości będziesz miał 12 godzin na podjęcie decyzji – w przypadku jej braku, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Gdy podejmiesz decyzję o realizacji Zamówienia niepełnego, dokonamy korekty Łącznego Kosztu Zamówienia, tak aby obejmował Cenę Produktów, które są aktualnie dostępne w Drogerii Internetowej i mają być Ci dostarczone, a także odpowiedni dla nich Koszt Dostawy. W przypadku zwrotu choćby części Ceny dokonamy go na konto z którego uprzednio dokonałeś przelewu. Dodatkowo, gdy w wyniku korekty Zamówienia okaże się, że zmniejszeniu uległ również Koszt Dostawy, dokonamy zwrotu nadpłaconej przez Ciebie w tym zakresie kwoty.

3.5. Szczegóły zamówienia i jego status

Jeśli posiadasz konto status złożonego Zamówienia oraz jego szczegóły będą dostępne w Twoim profilu na Rossmann.pl, w zakładce „Historia zamówień”.

W przypadku zakupów bez logowania i posiadania konta w portalu http://www.rossmann.pl masz możliwość sprawdzenia statusu Zamówienia klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w e-mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”.

3.6. Modyfikacja zamówienia

Po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości wprowadzania w nim zmian. Do momentu, kiedy wyślemy Ci wiadomość zatytułowaną „ Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce” , w zależności od tego, jaki sposób dostawy wybrałeś, masz możliwość złożenia oświadczenia o cofnięciu Zamówienia. Jeśli anulacja Zamówienia będzie możliwa, będziesz mógł to zrobić w swoim Profilu klikając przycisk „Anuluj” lub kontaktując się z Sekcją Obsługi Klienta. O anulacji zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Wszystkie wniesione płatności ,zostaną zwrócone w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia anulowania zamówienia, zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś przy składaniu płatności. Pamiętaj, że masz również możliwość odstąpienia od umowy.

Powrót na górę ↑

4. Dostawa

4.1. Dostawy – podstawowe informacje
Sposób dostawy/
odbioru zamówienia
Koszt dostawyDostępność dostawyTermin dostawy/
odbioru zamówienia
Uwagi
Płatność online (przelewy24.pl; payu.pl)Płatność gotówką przy odbiorze
Dostawa kurierem
pod wskazany adres
13,00 zł15,00 zł
(tj. 13,00 zł za paczkę + 2 zł za pobranie)
PolskaCzas dostawy to zazwyczaj 2 dni robocze. Kurier zazwyczaj doręcza przesyłki w godz. 8.00-17.00.Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 30 kg. Gdy Twoje zamówienie nie spełni tych warunków, zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.
Odbiór w wybranych sklepach RossmannBezpłatnieUsługa niedostępnaSklepy na terenie Polski, których lista znajduje się TUTAJZamówienie będzie gotowe do odbioru po ok. 3 godz. od dokonania płatności online. Gdy paczka będzie gotowa do odbioru, otrzymasz wiadomość sms. Odbiór w godzinach otwarcia wybranego sklepu.Brak ograniczenia wagowego i objętościowego zamawianych artykułów

Po złożeniu Zamówienia, informację na jego temat otrzymasz na adres e-mail podany przez Ciebie w serwisie. Koniecznie sprawdź swoją pocztę!
Drogą mailową możemy Cię informować o etapach h przygotowania Twojego Zamówienia. Dane będą również widoczne w Twoim profilu w zakładce „Historia zamówień,” jeśli posiadasz konto w serwisie.

Składając Zamówienie, każdy klient Drogerii Internetowej Rossmann musi wybrać formę jego odbioru.
Pamiętaj – po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości zmiany formy i adresu dostawy.

4.2. Informacje o formach dostawy/odbioru przesyłki:

Dostawa kurierem pod wskazany adres – kurier dostarczy Twoje Zamówienie pod wskazany adres. Dostawy realizowane są wyłącznie w dni robocze, zwykle w godzinach 8.00 – 17.00. O przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej poinformujemy Cię mailem, w którym znajdziesz numer przesyłki i link do strony umożliwiającej jej śledzenie.

Uwaga: Kurier nie ma obowiązku kontaktować się z Tobą telefonicznie przed dostawą. Godziny doręczenia Twojego Zamówienia są uzależnione od trasy kuriera.

Odbiór w wybranym sklepie Rossmann – wybierz drogerię Rossmann, w której chcesz odebrać zakupy i wskaż ją w procesie składania Zamówienia. Gdy Twoje Zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail. Możesz także otrzymać wiadomość sms, o ile podasz nam wcześniej numer telefonu komórkowego. Przy odbiorze paczki powinieneś podać numer Zamówienia i kod jednorazowy, który otrzymasz w wiadomości e-mail lub wiadomości sms informującej o możliwości odbioru Zamówienia.

Obecnie odbioru osobistego możesz dokonać w sklepach widocznych na liście tutaj.

Płatność online –Po złożeniu Zamówienia, w zależności od wybranej metody płatności, zostaniesz przekierowany na stronę serwisu Przelewy24 lub serwisu PayU. Za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub serwisu PayU możesz zrobić przelew, zapłacić kartą płatniczą lub zapłacić BLIK. Jeśli płatność nie powiodła się, Zamówienie możesz opłacić również klikając na przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”. Forma płatności online, w zależności od wybranej metody płatności, wymaga skorzystania ze strony usługodawcy zewnętrznego – serwisu Przelewy24.pl lub PayU.pl.

Płatność przy odbiorze – w zależności od wybranego sposobu dostawy, płacisz gotówką kurierowi DPD lub Fedex. Przy odbiorze przesyłki od kuriera powinieneś mieć przygotowaną odliczoną kwotę do zapłaty (łączny koszt zamówionych produktów i dostawy) - kurier może nie mieć możliwości wydania reszty. Obecnie nie ma możliwości opłacenia Zamówienia przy odbiorze kartą płatniczą.

4.3. Faktura – jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz tę opcję przy składaniu Zamówienia na etapie „Dane do wysyłki”. Faktura zostanie dołączona do Twojego Zamówienia.

4.4. Warunki wyceny dostaw – Jedna paczka z zamówieniem może ważyć maksymalnie 30 kg. Gdy Twoje Zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty zamówionych produktów, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedno opakowanie, koszt dostawy zostanie pomnożony przez liczbę opakowań, w które będzie spakowane Zamówienie. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania Zamówienia. W przypadku wyboru odbioru Zamówienia w jednej z drogerii Rossmann koszt dostawy nie jest zależny od liczby opakowań, w które Zamówienie zostanie spakowane.

Powrót na górę ↑

5. Płatność

5.1. Rodzaje i sposoby płatności

Przy składaniu Zamówienia masz do wyboru dwie opcje dokonania płatności:
• Płatność przy odbiorze (wyłącznie gotówką) - możliwa w przypadku dostarczenia przez Kuriera DPD lub Fedex.
Przy wysyłce za pobraniem koszty Zamówienia wraz z kosztami dostawy przekazujesz Kurierowi DPD lub Fedex przy odbiorze przesyłki. Jedyną możliwą formą płatności jest w tym przypadku gotówka.
Przy odbiorze Zamówienia musisz mieć przygotowaną dokładną sumę, jaką masz na rachunku (łączny koszt produktów i dostaw). Kurier DPD lub Fedex może nie mieć możliwości wydania reszty.
• Płatność z góry na konto - możliwa w przypadku dostarczenia przez Kuriera oraz odbioru osobistego w drogerii. Wybierając odbiór osobisty w sklepie możesz zapłacić tylko przelewem online poprzez serwis przelewy24.pl lub PayU. Ta forma płatności wymaga skorzystania ze strony usługodawcy zewnętrznego.
Serwis przelewy.24 lub PayU umożliwia przelanie środków na nasze konto w kilka minut. Przy wyborze tej formy płatności należy jej dokonać w ciągu 1 godziny od chwili przekierowania Cię do strony, z której możesz dokonać płatności.
Pamiętaj – brak wpłaty we wskazanym wyżej terminie od otrzymania linku, powoduje automatyczne anulowanie Zamówienia. Za datę zapłaty uznaje się moment uznania rachunku bankowego Sprzedawcy całą kwotą przypadającą do zapłaty.

Lista banków oraz ich usług, za pomocą których możesz dokonać płatności z góry:
Karta płatnicza
dostępne 24/7
BLIK
dostępne 24/7

Lista banków

5.2. Wystawianie faktury VAT

Chcąc otrzymać fakturę VAT, zaznacz tę opcję przy składaniu Zamówienia na etapie „Dane do wysyłki”. Faktura zostanie dołączona do Twojego Zamówienia.

5.3. Zwrot płatności

Zwrotu płatności, w przypadku odstąpienia od umowy, dokonujemy w ten sam sposób, w jaki płatność została przez Ciebie dokonana. Chcąc otrzymać ją w innej formie, powiadom nas o tym.

Powrót na górę ↑

6. O drogerii Rossmann

6.1. Ceny produktów

Aktualna cena produktu, zawierająca podatek VAT, jest podana przy artykule. Ceny artykułów mogą ulegać zmianie, jednak przy zapłacie za Zamówienie obowiązuje cena, w jakiej zamówiłeś produkt.

6.2. Odstąpienie od umowy

Konsumencie, dokonując zakupów w Drogerii Internetowej Rossmann przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia Zamówienia lub jego odbioru w drogerii, w zależności od tego, którą formę dostawy wybierzesz. Do paczki dołączany jest wzór formularza odstąpienia od umowy (znajdziesz go również w zakładce Pomoc „6.7. Formularze do pobrania ”).
Możesz go wypełnić i odesłać na adres do korespondencji: Rossmann SDP Sp. z o.o. ul. św. Teresy 111, 91-222 Łódź. Prosimy o zatytułowanie paczki, jako „Odstąpienie od umowy” jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy.

Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów (w tym w szczególności koszt opakowania i dostarczenia do sprzedawcy) w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Konsument. W tym celu możesz skorzystać np. z usług Poczty Polskiej lub innych podmiotów świadczących takie usługi. Przykładowe ceny takich usług możesz znaleźć poniżej:

http://cennik.poczta-polska.pl/
https://www.dpd.com.pl/var/storage/original/application/094df9ec99e8e98228624c17543cbee9.pdf
http://images.fedex.com/downloads/downloadcenter/pl/FedEx_PriceList_PLPL.pdf

Jeżeli nie odbierzesz Zamówienia we wskazanych w regulaminie terminach, sprecyzowanych dla poszczególnych form dostawy, mamy prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży. Z uprawnienia do odstąpienia od umowy możemy skorzystać odpowiednio w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podjęcia pierwszej próby doręczenia Zamówienia lub w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia upływu terminu na odbiór Zamówienia przez Klienta w sklepie, wskazanego w Regulaminie. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, jesteśmy zobowiązani powiadomić Cię o tym. Dokonamy zwrotu otrzymanych od Ciebie płatności. Jeśli jesteś Konsumentem zwrotu płatności dokonamy w ten sam sposób, jakiego użyłeś do zapłaty, chyba że zgodziłeś się na inny sposób zwrotu.

6.3. Składanie reklamacji

Jeśli zakupiony produkt posiada wady, możesz zgłosić jego reklamację. Do jej złożenia potrzebny Ci będzie dowód zakupu ( np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Pamiętaj, że przy odbiorze Zamówienia masz możliwość sprawdzenia dostarczonej przesyłki w obecności kuriera lub sprzedawcy.

Proponowane opcje zgłoszenia reklamacji to m.in:
• zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z reklamowanym produktem i dowodem jego zakupu;
• odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania w Pomoc „Formularze do pobrania”) na adres do korespondencji:

Serwis Reklamacyjny
Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann:
tel. 42-61-39-700
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)
e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl

Pamiętaj, o reklamacji mówimy w przypadku towaru niezgodnego z umową (np. produktu posiadającego wady).

Dodatkowe informacje nt. procedury składania reklamacji przez konsumenta można znaleźć tutaj.

6.4. Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych

Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną, zawierania i realizacji składanych przez Klientów Zamówień i mogą być udostępniane osobom trzecim odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta, a także innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a w przypadku wyrażenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, także w tym celu.

Szczegółowe zasady związane z przetwarzaniem i zabezpieczaniem danych osobowych zostały zawarte w Polityce Prywatności.

6.5. Newsletter

Po uprzednim wyrażeniu przez Ciebie zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.), możesz otrzymywać bezpłatny newsletter, z którego dowiesz się o nowych promocjach i innych akcjach, prowadzonych przez Rossmann.

6.6. Kontakt

Kontakt z Sekcją Obsługi Klienta odbywa się poprzez wypełnienie formularza.

Sekcja Obsługi Klienta
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109, 91-222 Łódź
tel.: +48 42 61 39 700
e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl

Godziny pracy poszczególnych komórek:
Serwis Reklamacyjny (pn.- pt. 10 – 17)
Sekcja Obsługi Klienta Drogerii Stacjonarnych (pn.- pt. 10 – 17)
Sekcja Obsługi Klienta Drogerii Internetowej (pn.- pt., godz. 10 – 19; sob. 10-17)
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)

6.7. Formularze do pobrania

• Formularz odstąpienia get_app
• Formularz reklamacyjny get_app
• Instrukcja reklamacyjna get_app
• Wymagania sprzętowe get_app

6.8. Regulamin sklepu

Zapoznanie się z treścią i akceptacja regulaminu Drogerii Internetowej Rossmann jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia.

Regulamin Drogerii Internetowej Rossmann znajdziesz TUTAJ.

Powrót na górę ↑

Gdzie mogę sprawdzić aktualny status Zamówienia?
Aktualny status Zamówienia będziesz mógł sprawdzić w mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu” klikając w przycisk „Sprawdź status Zamówienia”. Dla Klientów posiadających konto, istnieje możliwość sprawdzenia statusu Zamówienia dodatkowo, po zalogowaniu się do swojego konta na Rossmann.pl i przejściu do zakładki „Historia zamówień.
W jaki sposób dostarczane jest Zamówienie?
Możliwe sposoby dostawy to:
• wysyłka kurierem na wskazany adres, 
• odbiór osobisty w wybranej drogerii Rossmann, 
Czy w sklepie on-line również otrzymuję gratisy, które mogą być wydawane przy kasie w sklepie stacjonarnym?
Nie, w sklepie on-line nie są wydawane takie gratisy.
Czy cena zamówionych produktów może ulec zmianie w trakcie realizacji Zamówienia?
Obowiązuje cena z chwili składania przez Ciebie Zamówienia, zatem nie może ona ulec zmianie podczas jego realizacji.
Czy mogę zmodyfikować moje Zamówienie (zmienić produkty, sposób dostawy, sposób płatności)?
Po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. Jeśli anulacja Zamówienia będzie możliwa będziesz mógł to zrobić: 
• będąc zalogowanym w swoim Profilu klikając przycisk „Anuluj” 
• w e-mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu” klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia” 
• lub kontaktując się z Sekcją Obsługi Klienta 
O anulacji Zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Wszystkie wniesione płatności ,zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia anulowania Zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użyłeś do zapłaty, chyba że zgodziłeś się na inny sposób zapłaty.
Nie potwierdziłem Zamówienia niekompletnego w ciągu 12 godzin. Co teraz?
W takim przypadku Twoje Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a w razie jego opłacenia, środki zwrócone na konto, z którego dokonano płatności.
Czy mogę opłacić część Zamówienia online, część przy odbiorze?
Należy opłacić całość Zamówienia. Nie ma możliwości podziału opłaty za Zamówienie.
Czy mogę zapłacić za Zamówienie w ratach?
Opcja płatności z rozłożeniem na raty, nie jest dostępna w drogerii internetowej Rossmann.
Kiedy otrzymam link do płatności online?
Po złożeniu Zamówienia oraz wybraniu płatności online, w zależności od wybranej metody płatności, zostaniesz przekierowany na stronę serwisu Przelewy24 lub serwisu PayU. Jeśli płatność nie powiodła się Zamówienie możesz opłacić również klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”.
Wybrałem opcję płatność z góry na konto, ale mojego banku nie ma na liście obsługiwanych w systemie Przelewy 24 lub w systemie PayU. Co teraz?
W tej sytuacji możesz skorzystać z opcji płatność przy odbiorze (u kuriera jest możliwa płatność wyłącznie gotówką– płatność za pobraniem). Nie wszystkie banki realizują wybrany przez Ciebie system płatności. Listę banków, które są obsługiwane w systemie Przelewy24, znajdziesz na stronie: http://www.przelewy24.pl/cms,66,przelewy_karty_przekazy.htm zaś listę banków, które są obsługiwane w systemie PayU, znajdziesz na stronie: https://www.payu.pl/nasi-partnerzy.
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy w przypadku uznania reklamacji lub przy odstąpieniu od umowy?
W przypadku decyzji o zwrocie pieniędzy z tytułu uznania reklamacji, jak i w przypadku odstąpienia od umowy, pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty za Zamówienie (przelew na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty, przekaz pieniężny), chyba że wyrazisz zgodę na inny, zaproponowany przez nas sposób zwrotu środków pieniężnych.
Gdzie mogę sprawdzić aktualny status doręczenia Zamówienia przez Kuriera?
Link do strony, na której możesz śledzić status doręczenia zamówienia, znajdziesz w swoim profilu na Rossmann.pl, w zakładce „Historia zamówień”. Numer przesyłki i ww. link zostanie Ci również przesłany w e- mailu informującym o przekazaniu Zamówienia do wysyłki.
Czy mogę zmienić adres dostawy w trakcie realizacji Zamówienia?
Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy w trakcie realizacji Zamówienia.
Kiedy spodziewać się kuriera?
Kurier zwykle doręcza przesyłki w ciągu dwóch dni roboczych od chwili, gdy Twoje zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki”, o czym możemy poinformować Cię również e-mailem. Pamiętaj jednak, że dwa dni robocze to minimalny czas dostawy.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?
Kurier może, lecz nie musi poinformować Cię o planowanym doręczeniu przesyłki. Może wówczas przekazać Ci dodatkowe informacje, w tym jego numer telefonu kontaktowego.
Kurier nie zastał mnie w domu. Co teraz?
Kurier DPD i Fedex podejmie jeszcze jedną próbę doręczenia przesyłki. Jeśli nie będzie udana, nieodebrane Zamówienie wróci do nas.
Paczka dotarła do mnie uszkodzona. Komu to zgłosić?
Pamiętaj, że masz możliwość sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze w sklepie – w obecności sprzedawcy). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu poinformuj nas.
Po otwarciu paczki okazało się, że są tam produkty uszkodzone, niepełnowartościowe.
W takim przypadku złóż reklamację produktu. Konieczny tu będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Proponowane opcje zgłoszenia reklamacji produktu to:
• zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z reklamowanym produktem i dowodem jego zakupu; 
• odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania tutaj) na adres do korespondencji
Serwis Reklamacyjny 
Rossmann SDP sp. z o. o. 
ul. św. Teresy 109 
91-222 Łódź

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann 
tel. 42-61-39-700 
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora) 
mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl 
Zajmiemy stanowisko, co do zgłoszonej przez Ciebie reklamacji w terminie 14 dni od dnia, kiedy ją otrzymamy.
W jaki sposób mogę odstąpić od umowy?
W celu odstąpienia od umowy możesz wypełnić, dołączony do Zamówienia, formularz odstąpienia od umowy (znajdziesz go również w Pomocy punkt 6.7. „Formularze do pobrania”).
Następnie odeślij go do nas wraz z produktami w ciągu 14 dni, na poniższy adres do korespondencji, z dopiskiem „odstąpienie od umowy” : 
Rossmann SDP sp. z o.o. 
ul. św. Teresy 111 
91-222 Łódź
 
Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów, w związku z odstąpieniem przez Ciebie od umowy, ponosi Kupujący.
Czy odstąpienie od umowy może dotyczyć tylko części Zamówienia?
Tak, możesz zwrócić tylko niektóre artykuły składające się na Twoje Zamówienie.
Czy są przypadki, w których nie mogę odstąpić od umowy?
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentom m.in. w przypadkach: 
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić za względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia; 
• umowy, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
• umowy o dostarczenie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
Czy w drogerii Rossmann mogę wymienić pełnowartościowe produkty zakupione w sklepie internetowym Rossmann?
Nie ma takiej możliwości.
Czy mogę otrzymać duplikat paragonu?
Nie wystawiamy duplikatów paragonów. Oryginał paragonu jest dołączany do każdego zamówienia, które wysyłamy do Klienta.
Czy mogę reklamować produkt, jeśli nie mam paragonu?
Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online.
Odebrałem Zamówienie, jednak chcę otrzymać fakturę. Gdzie to zgłosić?
Jeśli podczas składania Zamówienia nie zaznaczyłeś opcji „tak, chcę otrzymać fakturę VAT”, a jednak chcesz otrzymać ten dokument, skontaktuj się z Sekcją Obsługi Klienta.
Produkt widoczny na stronie drogerii internetowej udało mi się dodać do koszyka, po czym dostaję informację mailową o jego niedostępności? Jak to możliwe?
Nie gwarantujemy stałej dostępności wszystkich Towarów, prezentowanych w Drogerii Internetowej Rossmann. Po skompletowaniu Zamówienia wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Dopiero ta wiadomość stanowi ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia i od chwili wprowadzenia jej do Twojego systemu mailowego, umowę uważa się za zawartą.Jeśli zrezygnujesz z Zamówienia, które będzie niepełne albo gdy realizacja Zamówienia nie będzie możliwa z tego względu, że wszystkie objęte nim Produkty, nie będą dostępne, powiadomimy Cię o tym fakcie.
Czy kupując w drogerii internetowej urządzenia elektryczne lub elektroniczne, mogę dokonać zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego?
Tak, każdy nasz klient, który zakupi przez Internet sprzęt elektryczny i elektroniczny może zwrócić zużyte urządzenie elektryczne i elektroniczne, zgodnie z zasadą 1:1. Każdy z nas jest użytkownikiem sprzętu elektrycznego i elektronicznego, a co za tym idzie potencjalnym wytwórcą niebezpiecznego dla ludzi i środowiska! Dlatego zachęcamy do prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. W celu usprawnienia procesu zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przeczytaj poniższe informacje dostępne tutaj.
Czy na stronie drogerii internetowej Rossmann  znajdę informację na temat systemu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego?
Tak, klikając tutaj znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, które pomogą Ci oddać w Twoim mieście zużyty sprzęt elektroniczny i elektroniczny.


Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z Sekcją Obsługi Klienta:

Sekcja Obsługi Klienta
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109, 91-222 Łódź
tel.: +48 42 61 39 700
e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl

Godziny pracy poszczególnych komórek:
Serwis Reklamacyjny (pn.- pt. 10 – 17)
Sekcja Obsługi Klienta Drogerii Stacjonarnej (pn.- pt. 10 – 17)
Sekcja Obsługi Klienta Drogerii Internetowej (pn.- pt., godz. 10 – 19; sob. 10-17)
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)