Biuro obsługi klienta

W czym możemy Ci pomóc?

Pobierz PDF

1. Wymagania techniczne

Chcesz wygodnie korzystać ze wszystkich funkcji Drogerii Internetowej Rossmann? Skorzystaj z porad dotyczących korzystania z drogerii online! Dzięki temu wizyta na https://www.rossmann.pl stanie się przyjemną wycieczką na zakupy!

1.1. Rozdzielczość ekranu

Jeśli aktualny obraz drogerii online na Twoim urządzeniu nie jest zadowalający, skontroluj ustawienia Twojego ekranu. Ustawienia monitora są decydujące dla komfortu zakupów w drogerii online. Dla optymalnej prezentacji stron i kolorystyki zdjęć zalecamy rozdzielczość 1024x768 pikseli lub wyższą oraz głębię barw 32-bit. Dzięki powyższym ustawieniom wszystkie elementy stron będą znajdować się w Twoim polu widzenia, teksty będą wyraźne, a kolory optymalnie nasycone.

1.2. Przeglądarka

W celu przejścia do strony https://www.rossmann.pl potrzebna jest przeglądarka internetowa. Przeglądarki są stale doskonalone, a wraz z nimi strony internetowe. Należy zwrócić uwagę na fakt, iż od czasu do czasu przeglądarka powinna zostać zaktualizowana. W celu optymalnego skorzystania z funkcji https://www.rossmann.pl l zalecamy wersję Microsoft Internet Explorer od 8 lub Mozilla Firefox od 2.

1.3. Cookies

Tzw. „cookies” umożliwiają komfortowe zakupy online. Dlatego zdecydowaliśmy o korzystaniu z cookies, jako bazy dla zakupów online. Cookies zapamiętują np. Twój koszyk z produktami, czy informacje o logowaniu. Dane te nie ulegają zniszczeniu w momencie przejścia na inną stronę internetową. Pamiętaj, że to Ty decydujesz o wykorzystaniu cookies. Z cookies można korzystać zawsze lub podczas jednej wizyty (sesji). Odrzuć je lub korzystaj z nich po potwierdzeniu. https://www.rossmann.pl korzysta zarówno z cookies, które są aktywne tylko podczas wizyty online, jak również cookies, które są aktywne stale. Zalecamy włączenie funkcji cookies przynajmniej podczas wizyty na stronie https://www.rossmann.pl. Ze szczegółową polityką cookies możesz zapoznać się pod adresem.

1.4. Javascript

Zalecamy akceptację skryptu java, ponieważ jest on podstawą do korzystania z atrakcyjnych funkcji dodatkowych. Ponadto skrypt umożliwia optymalne i przyjazne dla użytkownika korzystanie z drogerii online.

2. Konto

2.1. Rejestracja

Rejestracja w portalu https://www.rossmann.pl jest bardzo prosta. Skorzystaj z opcji „Dołącz do nas!”, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin portalu Rossmann.pl, podaj nick, hasło i adres e-mail. Dzięki rejestracji możesz w pełni korzystać z Drogerii Internetowej Rossmann.

2.2. Logowanie

Twoim loginem do Drogerii Internetowej Rossmann jest nick lub adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Hasło ustalasz samodzielnie podczas rejestracji w serwisie. Istnieje możliwość jego zmiany w Twoim Profilu, w zakładce „Ustawienia konta”. Możesz korzystać z Drogerii Internetowej Rossmann także bez logowania się i posiadania konta w portalu https://www.rossmann.pl.

2.3. Nie mogę się zalogować

W przypadku problemów z logowaniem skorzystaj z opcji „Nie pamiętam hasła”, którą znajdziesz pod formularzem logowania. Podaj adres e-mail lub nick używany jako login w portalu https://www.rossmann.pl. na Twoją skrzynkę wyślemy wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Jeśli jej nie otrzymałeś, sprawdź czy nie została uznana za spam.

2.4. Edycja danych osobowych

Masz możliwość zmiany swoich danych osobowych, po zalogowaniu do portalu Rossmann.pl, w znajdującej się w Twoim Profilu zakładce „Ustawienia konta”. Pamiętaj! – jeśli podczas rejestracji konta podałeś adres e-mail jako login, późniejsza zmiana tego adresu w Twoim profilu nie spowoduje zmiany loginu. Jeśli nie posiadasz konta w portalu https://www.rossmann.pl, masz możliwość zmiany swoich danych osobowych przetwarzanych w związku z jego realizacją kontaktując się z Sekcją Obsługi Klienta formularza.

3. Zamówienie

3.1. Dodanie produktu do koszyka

W celu zamówienia artykułu, należy wybrać produkt, widoczny na stronie Drogerii Internetowej Rossmann i użyć ikony „Dodaj do koszyka”. Za pomocą ikony koszyk można zwiększyć liczbę produktów, za pomocą ikony„–” można zmniejszyć ich liczbę.

3.2. Składanie zamówienia

W celu złożenia zamówienia należy przejść do Koszyka. Będą w nim widoczne wszystkie zamówione produkty, ich liczba oraz cena. Na tym etapie możesz zmodyfikować zawartość Koszyka (dodać/usunąć poszczególne produkty z zamówienia). Kolejnym krokiem jest wybór sposobu złożenia Zamówienia. Zamówienie można złożyć „bez logowania”, gdzie każdorazowo będziesz proszony o podanie danych do wysyłki. Założenie konta na portalu https://www.rossmann.pl i późniejsze zalogowanie się, spowoduje, że nie będzie potrzeby wpisywania danych do wysyłki przy kolejnych Zamówieniach. W następnym etapie składania Zamówienia zostaniesz poproszony o wybór metody płatności. Po sprawdzeniu zgodności takich danych jak: produkty w Koszyku, dane Zamawiającego, sposób dostawy, dane do wysyłki oraz sposobu płatności, kliknij przycisk „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Jeśli wybrałeś, jako formę płatności: „płatność z góry” zostaniesz przekierowany do panelu płatności. Nie gwarantujemy stałej dostępności Towarów, prezentowanych w Drogerii Internetowej. Umowa jest zawarta od chwili otrzymania od nas wiadomości e-mail zatytułowanej „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Do chwili otrzymania od nas wiadomości, o której mowa powyżej, Twoje Zamówienie stanowi dla nas ofertę zakupu zamówionych Produktów.

3.3. Dane do wysyłki

W formularzu zamówienia, na etapie „Dane do wysyłki” należy podać swoje imię, nazwisko, adres do wysyłki, a także numer telefonu kontaktowego oraz e-mail, w celu ułatwienia kontaktu, w związku z realizacją zamówienia. Jeśli posiadasz konto i w Twoim profilu na Rossmann.pl podałeś wcześniej te dane, będą one już widoczne w części „Dane zamawiającego”. Możesz je skopiować do pól „Dane do wysyłki”, używając linku „Kopiuj dane do wysyłki”. Możesz również samodzielnie wpisać adres, na który mamy wysłać zamówienie. W przypadku wyboru jako formy dostawy do paczkomatu InPost, adresem dostawy będzie adres paczkomatu przez Ciebie wybranego w momencie składania zamówienia. Paczkomat możesz wybrać z dostępnej listy lub mapy, na podstawie wpisanego przez Ciebie miasta, kodu pocztowego, nazwy ulicy lub numeru paczkomatu. Na tym etapie składania zamówienia decydujesz również, czy chcesz otrzymać fakturę VAT. Pamiętaj! – dla sprawnego doręczenia przesyłki, adres powinien być kompletny i prawidłowy. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedoręczenie przesyłki z powodu błędnego adresu.

3.4. Realizacja Zamówienia

Zamówienia, które możemy zrealizować w całości nie wymagają dodatkowego potwierdzenia przez Ciebie. W tym przypadku wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Wiadomość ta stanowi ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, zawiera Informacje o Zamówieniu i od chwili, kiedy zostanie do Ciebie wysłana, umowa jest zawarta. Jednak gdyby nie wszystkie spośród zamówionych przez Ciebie produktów były dostępne lub gdyby nie była dostępna taka liczba Produktów, jakie wskazałeś w Zamówieniu, otrzymasz stosowną wiadomość wraz z pytaniem, czy zgadzasz się na realizację zamówienia niepełnego (wskażemy produkty z Twojego Zamówienia, których nie możemy dostarczyć) lub czy rezygnujesz z Zamówienia. Od otrzymania tej wiadomości będziesz miał 12 godzin na podjęcie decyzji – w przypadku jej braku, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Gdy podejmiesz decyzję o realizacji Zamówienia niepełnego, dokonamy korekty Łącznego Kosztu Zamówienia, tak aby obejmował Cenę Produktów, które są aktualnie dostępne w Drogerii Internetowej i mają być Ci dostarczone, a także odpowiedni dla nich Koszt Dostawy. W przypadku zwrotu choćby części ceny dokonamy go na konto z którego uprzednio dokonałeś przelewu. Dodatkowo, gdy w wyniku korekty Zamówienia okaże się, że zmniejszeniu uległ również Koszt Dostawy, dokonamy zwrotu nadpłaconej przez Ciebie w tym zakresie kwoty.

3.5. Szczegóły zamówienia i jego status

Jeśli posiadasz konto status złożonego Zamówienia oraz jego szczegóły będą dostępne w Twoim profilu na Rossmann.pl, w zakładce „Historia zamówień”.

W przypadku zakupów bez logowania i posiadania konta w portalu https://www.rossmann.pl masz możliwość sprawdzenia statusu Zamówienia klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w e-mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”.

3.6. Modyfikacja zamówienia

Po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości wprowadzania w nim zmian. Do momentu, kiedy wyślemy Ci wiadomość zatytułowaną „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce” , w zależności od tego, jaki sposób dostawy wybrałeś, masz możliwość złożenia oświadczenia o cofnięciu Zamówienia. Jeśli anulacja Zamówienia będzie możliwa, będziesz mógł to zrobić w swoim Profilu klikając przycisk „Anuluj” lub kontaktując się z Sekcją Obsługi Klienta. O anulacji zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Wszystkie wniesione płatności ,zostaną zwrócone w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia anulowania zamówienia, zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś przy składaniu płatności. Pamiętaj, że masz również możliwość odstąpienia od umowy.

4. Dostawa

4.1. Dostawy – podstawowe informacje

Sposób dostawy/
odbioru zamówienia
Koszt dostawyDostępność dostawyTermin dostawy/
odbioru zamówienia
Uwagi
Płatność online (przelewy24.pl; payu.pl)Płatność gotówką przy odbiorze
Dostawa kurierem
pod wskazany adres
13,00 zł15,00 zł
(tj. 13,00 zł za paczkę + 2 zł za pobranie)
PolskaCzas dostawy to zazwyczaj 2 dni robocze. Kurier zazwyczaj doręcza przesyłki w godz. 8.00-17.00.Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 30 kg. Gdy Twoje zamówienie nie spełni tych warunków, zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.
Dostawa do
paczkomatu InPost
9,99 zł15,00 zł
(tj. 13,00 zł za paczkę + 2 zł za pobranie)
Paczkomaty InPost na terenie Polski, których lista znajduję się TUTAJCzas dostawy to zazwyczaj 2-3 dni robocze.Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 25 kg. Gdy Twoje zamówienie nie spełni tych warunków, zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.
Odbiór w wybranych sklepach RossmannBezpłatnieUsługa niedostępnaSklepy na terenie Polski, których lista znajduje się TUTAJZamówienie będzie gotowe do odbioru po ok. 3 godz. od dokonania płatności online. Gdy paczka będzie gotowa do odbioru, otrzymasz wiadomość sms. Odbiór w godzinach otwarcia wybranego sklepu.Brak ograniczenia wagowego i objętościowego zamawianych artykułów

Po złożeniu Zamówienia, informację na jego temat otrzymasz na adres e-mail podany przez Ciebie w serwisie. Koniecznie sprawdź swoją pocztę!

Drogą mailową możemy Cię informować o etapach h przygotowania Twojego Zamówienia. Dane będą również widoczne w Twoim profilu w zakładce „Historia zamówień,” jeśli posiadasz konto w serwisie.

Składając Zamówienie, każdy klient Drogerii Internetowej Rossmann musi wybrać formę jego odbioru.

Pamiętaj – po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości zmiany formy i adresu dostawy.

4.2. Informacje o formach dostawy/odbioru przesyłki:

Dostawa kurierem pod wskazany adres – kurier dostarczy Twoje Zamówienie pod wskazany adres. Dostawy realizowane są wyłącznie w dni robocze, zwykle w godzinach 8.00 – 17.00. O przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej poinformujemy Cię mailem, w którym znajdziesz numer przesyłki i link do strony umożliwiającej jej śledzenie.

Uwaga: Kurier nie ma obowiązku kontaktować się z Tobą telefonicznie przed dostawą. Godziny doręczenia Twojego Zamówienia są uzależnione od trasy kuriera.

Odbiór w wybranym sklepie Rossmann – wybierz drogerię Rossmann, w której chcesz odebrać zakupy i wskaż ją w procesie składania Zamówienia. Gdy Twoje Zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail. Możesz także otrzymać wiadomość sms, o ile podasz nam wcześniej numer telefonu komórkowego. Przy odbiorze paczki powinieneś podać numer Zamówienia i kod jednorazowy, który otrzymasz w wiadomości e-mail lub wiadomości sms informującej o możliwości odbioru Zamówienia.

Obecnie odbioru osobistego możesz dokonać w sklepach widocznych na liście tutaj.

Dostawa do paczkomatu InPost – Twoje Zamówienie zostanie dostarczone na adres paczkomatu wybranego przez Ciebie w momencie składania Zamówienia. O nadaniu przesyłki do paczkomatu InPost zostaniesz poinformowany przez firmę InPost wiadomością sms i mailem, w którym znajdziesz numer przesyłki i link do strony umożliwiającej jej śledzenie.

Płatność online – Po złożeniu Zamówienia, w zależności od wybranej metody płatności, zostaniesz przekierowany na stronę serwisu Przelewy24 lub serwisu PayU. Za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub serwisu PayU możesz zrobić przelew, zapłacić kartą płatniczą lub zapłacić BLIK. Jeśli płatność nie powiodła się, Zamówienie możesz opłacić również klikając na przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”. Forma płatności online, w zależności od wybranej metody płatności, wymaga skorzystania ze strony usługodawcy zewnętrznego – serwisu Przelewy24.pl lub PayU.pl.

Płatność przy odbiorze – w zależności od wybranego sposobu dostawy, płacisz gotówką kurierowi DPD lub Fedex. Przy odbiorze przesyłki od kuriera powinieneś mieć przygotowaną odliczoną kwotę do zapłaty (łączny koszt zamówionych produktów i dostawy) - kurier może nie mieć możliwości wydania reszty. Obecnie nie ma możliwości opłacenia Zamówienia przy odbiorze kartą płatniczą.

4.3. Faktura

– jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz tę opcję przy składaniu Zamówienia na etapie „Dane do wysyłki”. Faktura zostanie dołączona do Twojego Zamówienia.

4.4. Warunki wyceny dostaw

– Jedna paczka z zamówieniem może ważyć maksymalnie 30 kg lub w przypadku wyboru dostawy do paczkomatu InPost 25 kg. Gdy Twoje Zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty zamówionych produktów, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedno opakowanie, koszt dostawy zostanie pomnożony przez liczbę opakowań, w które będzie spakowane Zamówienie. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania Zamówienia. W przypadku wyboru odbioru Zamówienia w jednej z drogerii Rossmann koszt dostawy nie jest zależny od liczby opakowań, w które Zamówienie zostanie spakowane.

5. Płatność

5.1. Rodzaje i sposoby płatności

Przy składaniu Zamówienia masz do wyboru dwie opcje dokonania płatności:

  • Płatność przy odbiorze (wyłącznie gotówką) - możliwa w przypadku dostarczenia przez Kuriera DPD lub Fedex.

    Przy wysyłce za pobraniem koszty Zamówienia wraz z kosztami dostawy przekazujesz Kurierowi DPD lub Fedex przy odbiorze przesyłki. Jedyną możliwą formą płatności jest w tym przypadku gotówka.
    Przy odbiorze Zamówienia musisz mieć przygotowaną dokładną sumę, jaką masz na rachunku (łączny koszt produktów i dostaw). Kurier DPD lub Fedex może nie mieć możliwości wydania reszty.

  • Płatność z góry na konto - możliwa w przypadku dostarczenia przez Kuriera oraz odbioru osobistego w drogerii lub z paczkomatu InPost. Wybierając odbiór osobisty w sklepie możesz zapłacić tylko przelewem online poprzez serwis przelewy24.pl lub PayU. Ta forma płatności wymaga skorzystania ze strony usługodawcy zewnętrznego.

    Serwis przelewy.24 lub PayU umożliwia przelanie środków na nasze konto w kilka minut. Przy wyborze tej formy płatności należy jej dokonać w ciągu 1 godziny od chwili przekierowania Cię do strony, z której możesz dokonać płatności.
    Pamiętaj – brak wpłaty we wskazanym wyżej terminie od otrzymania linku, powoduje automatyczne anulowanie Zamówienia. Za datę zapłaty uznaje się moment uznania rachunku bankowego Sprzedawcy całą kwotą przypadającą do zapłaty.

    Lista banków oraz ich usług, za pomocą których możesz dokonać płatności z góry:
    Karta płatnicza
    dostępne 24/7
    BLIK
    dostępne 24/7

    Lista banków

5.2. Wystawianie faktury VAT

Chcąc otrzymać fakturę VAT, zaznacz tę opcję przy składaniu Zamówienia na etapie „Dane do wysyłki”. Faktura zostanie dołączona do Twojego Zamówienia.

5.3. Zwrot płatności

Zwrotu płatności, w przypadku odstąpienia od umowy, dokonujemy w ten sam sposób, w jaki płatność została przez Ciebie dokonana. Chcąc otrzymać ją w innej formie, powiadom nas o tym.

6. O drogerii Rossmann

6.1. Ceny produktów

Aktualna cena produktu, zawierająca podatek VAT, jest podana przy artykule. Ceny artykułów mogą ulegać zmianie, jednak przy zapłacie za Zamówienie obowiązuje cena, w jakiej zamówiłeś produkt.

6.2. Odstąpienie od umowy

Konsumencie, dokonując zakupów w Drogerii Internetowej Rossmann przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia Zamówienia lub jego odbioru w drogerii, w zależności od tego, którą formę dostawy wybierzesz. Do paczki dołączany jest wzór formularza odstąpienia od umowy (znajdziesz go również w zakładce Pomoc „Formularze do pobrania ”).

Możesz go wypełnić i odesłać na adres do korespondencji: Rossmann SDP Sp. z o.o. ul. św. Teresy 111, 91-222 Łódź. Prosimy o zatytułowanie paczki, jako „Odstąpienie od umowy” jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy.

Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów (w tym w szczególności koszt opakowania i dostarczenia do sprzedawcy) w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Konsument. W tym celu możesz skorzystać np. z usług Poczty Polskiej lub innych podmiotów świadczących takie usługi. Przykładowe ceny takich usług możesz znaleźć poniżej:

Jeżeli nie odbierzesz Zamówienia we wskazanych w regulaminie terminach, sprecyzowanych dla poszczególnych form dostawy, mamy prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży. Z uprawnienia do odstąpienia od umowy możemy skorzystać odpowiednio w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podjęcia pierwszej próby doręczenia Zamówienia lub w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia upływu terminu na odbiór Zamówienia przez Klienta w sklepie, wskazanego w Regulaminie. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, jesteśmy zobowiązani powiadomić Cię o tym. Dokonamy zwrotu otrzymanych od Ciebie płatności. Jeśli jesteś Konsumentem zwrotu płatności dokonamy w ten sam sposób, jakiego użyłeś do zapłaty, chyba że zgodziłeś się na inny sposób zwrotu.

6.3. Składanie reklamacji

Jeśli zakupiony produkt posiada wady, możesz zgłosić jego reklamację. Do jej złożenia potrzebny Ci będzie dowód zakupu ( np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Pamiętaj, że przy odbiorze Zamówienia masz możliwość sprawdzenia dostarczonej przesyłki w obecności kuriera lub sprzedawcy. W przypadku dostawy do paczkomatu InPost, zalecamy sprawdzenie przesyłki podczas jej odbioru, przy paczkomacie. Jeśli dostrzeżesz wady, zniszczenia lub uszkodzenie opakowania lub Produktów postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu InPost. Na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny, który powinieneś wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni.

Rekomendujemy, by reklamacje z tytułu wad, zniszczeń lub uszkodzeń przesyłki niewidocznych podczas odbioru paczki składać bezpośrednio do nas (wówczas powinieneś wypełnić protokół szkody w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki), a w przypadku złożenia reklamacji do firmy InPost, prosimy o poinformowanie nas o tym.

Proponowane opcje zgłoszenia reklamacji to m.in:

  • zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z reklamowanym produktem i dowodem jego zakupu;

  • odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania w Pomoc „Formularze do pobrania”) na adres do korespondencji:

    Serwis Reklamacyjny
    Rossmann SDP sp. z o.o.
    ul. św. Teresy 109
    91-222 Łódź

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann:

tel. 42-61-39-700
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)

e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl

Pamiętaj, o reklamacji mówimy w przypadku towaru niezgodnego z umową (np. produktu posiadającego wady).

Dodatkowe informacje nt. procedury składania reklamacji przez konsumenta można znaleźć tutaj.

6.4. Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych

Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną, zawierania i realizacji składanych przez Klientów Zamówień i mogą być udostępniane osobom trzecim odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta, a także innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a w przypadku wyrażenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, także w tym celu.

Szczegółowe zasady związane z przetwarzaniem i zabezpieczaniem danych osobowych zostały zawarte w Polityce Prywatności ,dostępnej pod adresem https://www.rossmann.pl/polityka-prywatnosci.

6.5. Newsletter

Po uprzednim wyrażeniu przez Ciebie zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.), możesz otrzymywać bezpłatny newsletter, z którego dowiesz się o nowych promocjach i innych akcjach, prowadzonych przez Rossmann.

6.6. Kontakt

Kontakt z Sekcją Obsługi Klienta odbywa się poprzez wypełnienie formularza.

Sekcja Obsługi Klienta
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109, 91-222 Łódź
tel.: +48 42 61 39 700
e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl

Godziny pracy poszczególnych komórek:
Serwis Reklamacyjny (pn.- pt. 10 – 17)
Sekcja Obsługi Klienta Drogerii Stacjonarnych (pn.- pt. 10 – 17)
Sekcja Obsługi Klienta Drogerii Internetowej (pn.- pt., godz. 10 – 19; sob. 10-17)
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)

6.7. Formularze do pobrania

6.8. Regulamin sklepu

Zapoznanie się z treścią i akceptacja regulaminu Drogerii Internetowej Rossmann jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia.

Regulamin Drogerii Internetowej Rossmann znajdziesz TUTAJ.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Aktualny status Zamówienia będziesz mógł sprawdzićw mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu” klikając w przycisk „Sprawdź status Zamówienia”. Dla Klientówposiadających konto, istnieje możliwość sprawdzenia statusu Zamówienia dodatkowo, po zalogowaniu się do swojego konta na Rossmann.pl i przejściu do zakładki „Historia zamówień.
Możliwe sposoby dostawy to:
• wysyłka kurierem na wskazany adres,
• odbiór osobisty w wybranej drogerii Rossmann,
• wysyłka do paczkomatu InPost.
Nie, w sklepie on-line nie są wydawane takie gratisy.
Obowiązuje cena z chwili składania przez Ciebie Zamówienia, zatem nie może ona ulec zmianie podczas jego realizacji.

Po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. Jeśli anulacja Zamówienia będzie możliwa będziesz mógłto zrobić:

• będąc zalogowanym w swoim Profilu klikając przycisk„Anuluj”
• w e-mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu ”klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia”
• lub kontaktując się z Sekcją Obsługi Klienta

O anulacji Zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Wszystkie wniesione płatności, zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia anulowania Zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użyłeś do zapłaty, chybaże zgodziłeś się na inny sposób zapłaty.
W takim przypadku Twoje Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a w razie jego opłacenia, środki zwrócone na konto, z którego dokonano płatności.
Należy opłacić całość Zamówienia. Nie ma możliwości podziału opłaty za Zamówienie.
Opcja płatności z rozłożeniem na raty, nie jest dostępna w drogerii internetowej Rossmann.
Po złożeniu Zamówienia oraz wybraniu płatności online, w zależności od wybranej metody płatności, zostaniesz przekierowany na stronę serwisu Przelewy24 lub serwisu PayU. Jeśli płatność nie powiodła się Zamówienie możesz opłacić również klikając przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”.
W tej sytuacji możesz skorzystać z opcji płatność przyodbiorze (u kuriera jest możliwa płatność wyłącznie gotówką–płatność za pobraniem). Nie wszystkie banki realizują wybranyprzez Ciebie system płatności. Listę banków, któresą obsługiwane w systemie Przelewy24, znajdzieszna stronie: http://www.przelewy24.pl/cms,66,przelewy_karty_przekazy.htm zaś listę banków, które są obsługiwane w systemiePayU, znajdziesz na stronie: https://www.payu.pl/nasi-partnerzy.
W przypadku decyzji o zwrocie pieniędzy z tytułu uznania reklamacji, jak i  w przypadku odstąpienia od umowy, pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty za Zamówienie (przelew na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty, przekaz pieniężny), chyba że wyrazisz zgodę na inny, zaproponowany przez nas sposób zwrotu środków pieniężnych.
Link do strony, na której możesz śledzić status doręczenia zamówienia, znajdziesz w swoim profilu na Rossmann.pl, w zakładce „Historia zamówień”. Numer przesyłki i ww. link zostanie Ci również przesłany w e- mailu informującym o przekazaniu Zamówienia do wysyłki.
Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy w trakcie realizacji Zamówienia.
Kurier zwykle doręcza przesyłki w ciągu dwóch dni roboczych od chwili, gdy Twoje zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki”, o czym możemy poinformować Cię również e-mailem. Pamiętaj jednak, że dwa dni robocze to minimalny czas dostawy.
Kurier może, lecz nie musi poinformować Cię o planowanym doręczeniu przesyłki. Może wówczas przekazać Ci dodatkowe informacje, w tym jego numer telefonu kontaktowego.
Kurier DPD i Fedex podejmie jeszcze jedną próbędoręczenia przesyłki. Jeśli nie będzie udana, nieodebraneZamówienie wróci do nas.
Pamiętaj, że masz możliwość sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze w sklepie – w obecności sprzedawcy). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu poinformuj nas.
W takim przypadku złóż reklamację produktu. Konieczny tu będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Jeśli wybrałeś dostawę do paczkomatu InPost, zalecamy żebyś najpóźniej w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki z paczkomatu wypełnił protokół szkody dostępny TUTAJ lub udał się w tym celu do najbliższej placówki firmy InPost (lista placówek dostępna jest TUTAJ) i skontaktuj się z Sekcją Obsługi Klienta:

Sekcja Obsługi Klienta
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109, 91-222 Łódź
tel.: +48 42 61 39 700
e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl

W przypadku dostawy kurierem lub odbioru w sklepie, proponowane opcje zgłoszenia reklamacji produktu to:
• zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z reklamowanym produktem i dowodem jego zakupu,
• odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania tutaj) na adres do korespondencji:


Serwis Reklamacyjny
Rossmann SDP sp. z o. o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź


W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann
tel. 42-61-39-700
(Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)
mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl
Zajmiemy stanowisko, co do zgłoszonej przez Ciebie reklamacji w terminie 14 dni od dnia, kiedy ją otrzymamy.
W celu odstąpienia od umowy możesz wypełnić, dołączonydo maila informującego, że zamówienie oczekujena odbiór, formularz odstąpienia od umowy (znajdziesz go również w Pomocy punkt6.7. „Formularze do pobrania”).
Następnie odeślij go do nas wraz z produktamiw ciągu 14 dni, na poniższy adres do korespondencji, z dopiskiem „odstąpienie od umowy” :
Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 111
91-222 Łódź

Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów, w związku z odstąpieniem przez Ciebie od umowy, ponosi Kupujący.
Tak, możesz zwrócić tylko niektóre artykuły składające się na Twoje Zamówienie.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentom m.in. w przypadkach:

• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić za względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
• umowy, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy o dostarczenie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
Nie ma takiej możliwości.
Nie wystawiamy duplikatów paragonów. Oryginał paragonu jest dołączany do każdego zamówienia, które wysyłamy do Klienta.
Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online.
Chcąc otrzymać fakturę VAT, zaznacz tę opcję przy składaniu Zamówienia na etapie „Dane do wysyłki”. Faktura zostanie dołączona do Twojego Zamówienia. Pamiętaj o uzupełnieniu pola NIP na etapie składania zamówienia jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę. Wystawienie faktury bez uzupełnienia tego pola nie będzie możliwe.
• Jeśli chcesz otrzymać fakturę na osobę fizyczną, a podczas składania zamówienia nie zaznaczyłeś opcji „tak, chcę otrzymać fakturę VAT” wówczas skontaktuj się z Sekcją Obsługi Klienta (https://www.rossmann.pl/kontakt) nie później niż trzy miesiące od daty otrzymania zamówienia.
Wystawienie faktury możliwe będzie jedynie na dane osoby fizycznej, na której koncie zostało złożone zamówienie.
• Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę, a podczas składania zamówienia nie zaznaczyłeś opcji „tak, chcę otrzymać fakturę VAT” jej wystawienie nie będzie już możliwe.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami wystawienie faktury na firmę jest możliwe tylko wówczas, gdy paragon zawiera NIP przedsiębiorcy.
Przy zamówieniach online NIP należy uzupełnić na etapie składania zamówienia.
Zmiana numeru NIP na fakturze po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa.
Jeśli na fakturze umieszczono błędne dane, można ją poprawić za pomocą noty korygującej. Może to zrobić jedynie nabywca towaru bądź usługi. Notę korygującą prześlij do sprzedawcy, który wystawił pierwotną fakturę. Notą korygującą możesz poprawiać tylko drobne błędy adresowe. Zmiana numeru NIP na fakturze nie jest już możliwa.
Nie gwarantujemy stałej dostępności wszystkich Towarów, prezentowanych w Drogerii Internetowej Rossmann. Po skompletowaniu Zamówienia wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Dopiero ta wiadomość stanowi ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia i od chwili wprowadzenia jej do Twojego systemu mailowego, umowę uważa się za zawartą.Jeśli zrezygnujesz z Zamówienia, które będzie niepełne albo gdy realizacja Zamówienia nie będzie możliwa z tego względu, że wszystkie objęte nim Produkty, nie będą dostępne, powiadomimy Cię o tym fakcie.
Tak, każdy nasz klient, który zakupi przez Internet sprzęt elektryczny i elektroniczny może zwrócić zużyte urządzenie elektryczne i elektroniczne, zgodnie z zasadą 1:1. Każdy z nas jest użytkownikiem sprzętu elektrycznego i elektronicznego, a co za tym idzie potencjalnym wytwórcą niebezpiecznego dla ludzi i środowiska! Dlatego zachęcamy do prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. W celu usprawnienia procesu zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przeczytaj poniższe informacje dostępne tutaj.
Tak, klikając tutaj znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, które pomogą Ci oddać w Twoim mieście zużyty sprzęt elektroniczny i elektroniczny.
Nie. Do Paczkomatu nie zamówisz produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Z tej formy dostawy będą też wyłączone produkty o gabarytach niemieszczących się do paczkomatowych skrytek. Przy próbie zamówienia produktów wykluczonych z tej formy dostawy każdorazowo pojawi się komunikat informacyjny na stronie.
Swoją przesyłkę możesz monitorować różnymi kanałami:
• na stronie internetowej InPost, w zakładce „śledź paczkę”,
• w aplikacji InPost Mobile,
• za pomocą linku do śledzenia przesyłki, który otrzymasz w mailu informującym o przekazaniu Twojej paczki do doręczenia firmie InPost.
O dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu zostaniesz poinformowany przez firmę InPost wiadomością SMS i mailem. Jeżeli korzystasz z aplikacji InPost Mobile, powiadomienie o przesyłce pojawi się również w aplikacji.
Jeśli Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty zamówionych produktów, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedną paczkę, koszt dostawy zostanie pomnożony przez liczbę opakowań, w które będzie spakowane zamówienie. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.
Każda paczka będzie traktowana jako oddzielne zamówienie i tym samym mogą być dostarczone do Paczkomatu w innych dniach. Dla każdej paczki dostaniesz osobne powiadomienia (SMS, mail) o jej nadaniu oraz dostarczeniu do Paczkomatu (SMS, mail, aplikacja InPost Mobile).
Paczkę możesz odebrać za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile. Jest to najszybszy i najbezpieczniejszy sposób, który nie wymaga dodatkowych potwierdzeń na ekranie maszyny.
Drugim sposobem jest odbiór paczki za pośrednictwem kodu QR lub kodu odbioru, który otrzymasz w SMS-ie od firmy InPost.
Tak. Wystarczy, że osoba odbierająca zna:
• nr telefonu, na który InPost wysyła powiadomienia o paczce podany podczas składania zamówienia oraz kod odbioru wysłany SMS-em
• lub kod QR wysłany e-mailem i dostępny w aplikacji InPost Mobile.
Możesz też udostępnić kod odbioru innej osobie z poziomu aplikacji InPost Mobile. Aby udostępnić kod odbioru innej osobie, w szczegółach przesyłki użyj przycisku „Udostępnij kod odbioru”.
Na odebranie paczki masz 48h, licząc od otrzymania powiadomienia o umieszczeniu paczki w Paczkomacie (SMS lub powiadomienie w aplikacji InPost Mobile). Po upływie 48h paczka jest zwracana do najbliższego oddziału InPost, gdzie czeka na odbiorcę 3 dni zanim zostanie odesłana do nadawcy.
W czasie pandemii COVID-19 nieodebranie paczki w ciągu 48h z Paczkomatu skutkuje jej zwrotem od razu do nadawcy, ponieważ punkty odbioru w oddziałach InPost są nieczynne.
UWAGA: jeśli zamawiasz produkty spożywcze, np. dla dzieci, rekomendujemy możliwie najszybszy odbiór Twoich zakupów z Paczkomatu.
Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12h i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w tym czasie, możesz jednorazowo przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek InPost o dodatkowe 48h. Aby przedłużyć czas odbioru paczki:
• upewnij się, że minęło 36 godzin od momentu umieszczenia paczki w Paczkomacie,
• wyślij SMS o treści In0xxxxxx gdzie w miejsce xxxxxxx wpisujesz 6cyfrowy kod odbioru przesyłki na numer 79567. Koszt wysłania SMSa to 11,07 zł brutto. Ważne: SMS należy wysłać z numeru, na który otrzymujesz komunikaty dotyczące paczki,
• jako potwierdzenie otrzymasz SMS, w którym podamy nowy, dłuższy termin odbioru.
Paczki do Paczkomatu są dostarczane od poniedziałku do soboty włącznie.
Jeśli w momencie nadawania paczki istnieje prawdopodobieństwo, że wybrany przez Ciebie Paczkomat jest już zapełniony, otrzymasz powiadomienie o możliwości przekierowania paczki do innego Paczkomatu.
W wysłanej przez InPost wiadomości e-mail znajdziesz przycisk "Przekieruj paczkę". Kliknięcie przeniesie Cię na stronę, na której możesz wybrać nowy punkt odbioru/Paczkomat w okolicy. Następnie należy zatwierdzić akcję.
Jest to opcja dobrowolna i przeznaczona dla tych, którym zależy na czasie. Paczka, która nie zostanie przekierowana, zostanie umieszczona w Paczkomacie, gdy tylko zwolni się dla niej miejsce.
Nie. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia zmiana Paczkomatu nie jest możliwa.
Jeśli dostrzeżesz wady, zniszczenia lub uszkodzenie opakowania lub produktów przy Paczkomacie pozostaw paczkę w skrytce i zgłoś reklamację, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Po zgłoszeniu uszkodzeń, na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który powinieneś wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni lub reklamację złożyć bezpośrednio do nas https://www.rossmann.pl/kontakt.
W pierwszym kroku wypełnij protokół szkody dostępny na stronie InPost (TUTAJ) jest niezbędny do złożenia reklamacji.
Na wypełnienie protokołu szkody masz 7 dni kalendarzowych, wliczając dzień odbioru paczki.
Po wypełnieniu protokołu szkody na Twój adres e-mail firma InPost wyśle potwierdzenie jego przyjęcia.
Kolejny krok to złożenie reklamacji i wypełnienie formularza reklamacyjnego.
Rekomendujemy, by reklamacje z tytułu wad, zniszczeń lub uszkodzeń przesyłki niewidocznych podczas odbioru paczki składać bezpośrednio do nas https://www.rossmann.pl/kontakt (nadal wypełniasz protokół szkody dostępny na stronie InPost w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki).
Jeżeli zdecydujesz się złożyć reklamację do firmy InPost, prosimy o poinformowanie nas o tym (w wiadomości załącz potwierdzenie złożenia protokołu szkody i zdjęcia uszkodzonej paczki).
W takim przypadku skontaktuj się bezpośrednio z nami, korzystając z formularza kontaktowego https://www.rossmann.pl/kontakt.
Skontaktuj się z nami
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Sekcja Obsługi Klienta
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109, 91-222 Łódź
tel.: +48 42 61 39 700
e-mail: obsluga_klienta@rossmann.com.pl

lub
Skorzystaj z formularza