w klubie jest korzystniej

Dołącz i zobacz, jakie to proste!

W Klubie możesz robić zakupy Rossmann GO: w pełni samoobsługowe, z płatnością online. Jak to działa? Skanujesz produkty od razu przy półce, wrzucasz do swojej torby, płacisz w aplikacji i wychodzisz. To proste.

Pobierz aplikację mobilną Rossmann PL i dołącz do Klubu Rossmann teraz!
Google PlayApp StoreAppGallery

Klub Rossmann to wyjątkowy program skierowany do klientów drogerii Rossmann.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i daje wiele korzyści:

  • Możliwość korzystania z zakupów Rossmann GO – Skanuj przy półce, płać w aplikacji,
  • Pierwszeństwo w informacji i dostępie do wybranych akcji,
  • Dodatkowy rabat na wydruk zdjęć natychmiastowych w drogerii, porady i inspiracje.
Benefity

Co zyskujesz, będąc w Klubie?

Wspierasz, skanując kartę

Pomoc organizacjom charytatywnym

Cieszysz się ze zniżek na produkty dziecięce

Dodatkowe rabaty w programie Rossnę!

Dostajesz informację o promocjach

Alerty cenowe na Twoje ulubione produkty

Robisz zakupy Rossmann GO

Zakupy w pełni samoobsługowe, z płatnością online.

Korzystasz z rabatów na dodatkowe usługi

20% rabatu na wydruk zdjęć natychmiastowych

Tylko dla klubowiczów

Rossmann GO

W pełni samoobsługowe zakupy w drogeriach Rossmann! Skanuj przy półce, płać w aplikacji.
Zobacz, jak to działa
Tylko W KLUBIE ROSSMANN

Pomagamy jak umiemy kobietom

W tym roku wspieramy kobiety w trudnej sytuacji życiowej.

Skanuj aplikację podczas każdych zakupów i zbieraj punkty, które my zamienimy na złotówki. Zbierzmy wspólnie jak najwięcej i pobijmy 5 000 000 zł, które udało nam się zebrać w 2020 r.!

Zobacz, jak pomagamy

Jak dołączyć do Klubu Rossmann?

krok 1/4
Pobierz aplikację Rossmann PL
Aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android od wersji 5.0 lub iOS od wersji 11.0.
Google PlayApp StoreAppGallery
Pobierz aplikację Rossmann PL

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Klub Rossmann to wyjątkowy program skierowany do klientów drogerii Rossmann. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i daje wiele korzyści: pierwszeństwo w informacji i dostęp do wybranych akcji, dodatkowy rabat na natychmiastowy wydruk zdjęć w drogerii, a także porady i inspiracje.

Niewątpliwym atutem programu jest możliwość wsparcia organizacji dobroczynnych. Okazując aplikację przy kasie podczas zakupów, każdy Klubowicz pomaga kobietom.

Członkowie Klubu Rossmann mogą jednocześnie uczestniczyć w programie Rossnę!.

Uczestnikiem Klubu Rossmann mogą zostać osoby, które ukończyły 13 lat i posiadają smartfon z systemem operacyjnym Android 5.0 lub iOS w wersji minimum 11.0. Aplikację Rossmann PL można pobrać także na inne urządzenie mobilne. Uczestnik musi zamieszkiwać na terytorium RP. Z benefitów Klubu Rossmann można korzystać tylko w drogeriach Rossmann w Polsce lub w drogerii internetowej dostępnej na stronie www.rossmann.pl.

Uczestnictwo w Klubie wymaga:

  • zainstalowania aplikacji mobilnej Rossmann PL na swoim urządzeniu mobilnym,
  • założenia konta na portalu rossmann.pl - jeśli rejestracja nastąpiła już wcześniej na www.rossmann.pl (np. by zrobić zakupy online), nie musisz zakładać nowego konta, podobnie, jeśli jesteś już w programie Rossnę!, wówczas wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji na istniejące już konto,
  • wypełnienia formularza rejestracyjnego do Klubu Rossmann dostępnego w aplikacji; formularz odnajdziesz po kliknięciu w dostępną na ekranie głównym ikonę "Profilu", a następnie wybraniu bannera z hasłem "Dołącz do Klubu",
  • akceptacji regulaminu Klubu Rossmann.
  • Jeśli jesteś uczestnikiem programu Rossnę!, wystarczy, że w nowej wersji aplikacji Rossmann PL zalogujesz się na dotychczasowe konto, klikniesz w ikonę „Profilu”, która dostępna jest na ekranie głównym aplikacji, a następnie wybierzesz banner z hasłem „Dołącz do programu”. Tam uzupełnij formularz rejestracyjny i gotowe!
  • Od teraz „Twoja karta” jest nośnikiem korzyści obu programów. Wystarczy okazać jedną kartę, a rabaty z Klubu i z Rossnę!, naliczą się podczas jednej transakcji. Zarejestrowane plastikowe karty programu Rossnę! nie tracą ważności. Nadal można je okazywać podczas zakupów w drogeriach Rossmann.

UWAGA!: Warunkiem naliczenia się rabatów z Klubu Rossmann i Rossnę! jest rejestracja do obu programów na tym samym adresie e-mail. Okazanie dwóch kart należących do innych użytkowników spowoduje, że rabat naliczy się tylko posiadaczowi ostatniej zeskanowanej karty.

Tak.

Funkcjonalności Klubu oparte są na rozwiązaniach mobilnych. Dzięki temu uczestnicy nie muszą używać tradycyjnej plastikowej karty. Wystarczy posiadać aplikację mobilną i w drogerii przy kasie okazać indywidualny kod widoczny na ekranie smartfona („Twoja karta”) lub mieć włączoną funkcję NFC i zbliżyć urządzenie do czytnika (pin pada).

Karta to indywidualny kod kreskowy, który skanujesz podczas każdych zakupów w drogerii Rossmann, i dzięki któremu otrzymujesz zniżki na wybrane produkty. Jeśli jesteś członkiem Klubu Rossmann (lub/i programu Rossnę!) i zalogujesz się do aplikacji Rossmann PL, kartę znajdziesz na ekranie głównym (w prawym górnym rogu) lub po kliknięciu w ikonę "Profilu", która znajduje się w menu dolnym (pierwsza ikona licząc od prawej).

Nie. Kartą może posługiwać się wyłącznie Uczestnik. Część ofert w ramach Klubu Rossman to oferty jednorazowe, tym samym udostępniając swoja kartę, istnieje ryzyko, że z udostępnionej karty skorzysta inna osoba i wykorzysta indywidualną ofertę przygotowaną dla Klubowicza.

Członkowie Klubu Rossmann mogą liczyć na:

  • dodatkowy rabat w akcjach specjalnych,
  • 20% rabatu na wywołanie zdjęć natychmiastowych.

Ponadto, każde zakupy z aplikacją to wsparcie na rzecz kobiet. Więcej na www.rossmann.pl/pomagamy.

Klubowicze mogą także korzystać z dodatkowych udogodnień w aplikacji mobilnej Rossmann:

  • alerty cenowe dla listy ulubionych produktów,
  • podpowiedzi na temat kończących się produktów,
  • udogodnienia związane z zakupami: historia zamówień online oraz Rossmann GO, możliwość lokalizacji najbliższej drogerii, złożenie zamówienia,
  • przegląd aktualnych promocji i trendów w drogeriach Rossmann oraz możliwość polecenia produktu znajomemu.

Rejestracja w portalu www.rossmann.pl jest bardzo prosta. Skorzystaj z opcji „Zakładam konto”, podaj nick, hasło i adres e-mail, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin portalu Rossmann.pl. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny, w celu potwierdzenia rejestracji i aktywacji konta. Rejestracji możesz dokonać również w aplikacji mobilnej Rossmann PL, wówczas również otrzymasz link, w który klikając, potwierdzisz swoją rejestrację. Link jest aktywny przez 72 godziny od wysłania.

Aplikację należy pobrać na smartfon lub inne urządzenie mobilne. Wystarczy wejść do jednego ze sklepów oferujących aplikacje (Google Play, Apple Store, AppGallery), wpisać w okno wyszukiwarki Rossmann PL i zainstalować/zaktualizować aplikację.

Samo pobranie aplikacji nie jest jednoznaczne z dołączeniem do Klubu Rossmann. Należy jeszcze wypełnić formularz rejestracyjny.

Tak.

Rossmann GO, to w pełni samoobsługowe zakupy w drogeriach Rossmann z użyciem aplikacji Rossmann PL. Usługa jest bezpłatna. Pozwala wziąć produkt z półki, zeskanować swoim telefonem i zapłacić za niego online w aplikacji Rossmann lub skorzystać z kasy samoobsługowej bądź tradycyjnej skanując jeden, zbiorczy kod. W zakupach Rossmann GO samemu skanuję i płacę.

Z zakupów Rossmann GO może skorzystać każdy, kto spełni wszystkie następujące warunki:

  • Posiada aktualną wersję aplikacji Rossmann PL
  • Jest zarejestrowanym i zalogowanym członkiem Klubu Rossmann
  • Zaakceptuje zasady korzystania z aplikacji Rossmann PL
  • Zezwoli aplikacji na korzystanie z aparatu (aparat umożliwia korzystanie ze skanera w aplikacji)
  • Posiada dostęp do internetu (komórkowego lub WiFi w sklepie).

Usługa Rossmann GO dostępna jest w każdej drogerii stacjonarnej Rossmann.

Aby właściwie obsłużyć Twoje zakupy Rossmann GO, a zarazem zapewnić stałą dostępność produktów, musimy zlokalizować sklep, w którym aktualnie robisz zakupy. Jeśli udostępnisz nam swoje położenie lub (alternatywnie) zeskanujesz QR kod w sklepie, będziemy mieli pewność, że jesteś w konkretnej drogerii.

Uzupełnienie danych do faktury jest konieczne dla zrealizowania zakupów w trybie Rossmann GO jeśli chcesz dokonać płatności online. Przy tej opcji płatności e-faktura jest jedynym dowodem zakupu, który otrzymasz. Jeśli wolisz zapłacić w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej używając zbiorczego kodu bez konieczności skanowania pojedynczych produktów, podawanie danych do e-faktury nie jest konieczne. Otrzymasz wówczas tradycyjny paragon.

Tak, zakup takich produktów w Rossmann GO jest możliwy, ale posiadając produkt wymagający kontroli wieku w koszyku nie możesz zapłacić w aplikacji. W takim przypadku konieczne jest uiszczenie zapłaty w kasie, aby pracownik drogerii mógł skontrolować Twój wiek.

Za zakupy Rossmann GO zapłacisz online w swoim telefonie za pośrednictwem: podpiętej karty płatniczej; Blika; Google Pay / Apple Pay. Pamiętaj, że płatności musisz dokonać będąc na terenie sklepu. Aby podpiąć kartę płatniczą i / lub skorzystać z płatność Google Pay / Apple Pay postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w aplikacji Rossmann. Opłatę za zakupy możesz uiścić także w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej – wystarczy wtedy zeskanować wygenerowany automatycznie kod kreskowy. Nie musisz ponownie skanować poszczególnych produktów ani karty Klubu Rossmann.

Jeśli płatność online została odrzucona, możesz wybrać opcję płatności w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej i zeskanować wygenerowany automatycznie w aplikacji kod kreskowy. Nie musisz już skanować poszczególnych produktów ani karty Rossmann.

Nie, płatność za zakupy Rossmann GO musi zostać zrealizowana i potwierdzona w obrębie drogerii.

Korzystając z usługi Rossmann GO możesz wkładać zakupy wprost do swojej torby zakupowej. Jeśli wolisz, możesz także skorzystać z koszyka.

Realizując zakupy Rossmann GO z płatnością online nie otrzymasz tradycyjnego paragonu, tylko e-fakturę. Zostanie ona wysłana do Ciebie mailem, a także będzie dostępna w Twoim profilu w aplikacji Rossmann PL już kilka minut po dokonaniu płatności. Jeśli wybierzesz płatność w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej, otrzymasz paragon po dokonaniu płatności.

Jeśli podczas korzystania z usługi Rossmann GO połączenie z Internetem zostanie przerwane, to dotychczas wykonane operacje, np. zeskanowane produkty, zostaną utracone, a płatność nie będzie mogła być zrealizowana. W takiej sytuacji należy poczekać na nawiązanie połączenia z Internetem i ponownie rozpocząć zakupy.

Stosujemy zasady dotyczące zwrotów / wymian obowiązujące we wszystkich drogeriach stacjonarnych Rossmann, czyli przyjmujemy zwroty i dokonujemy wymian produktów wolnych od wad, zabezpieczonych w sposób uniemożliwiających kontakt z zawartością i możliwością użycia. Warunkiem koniecznym jest dostarczenie produktu oraz przedstawienie oryginału paragonu lub faktury w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty zakupu. Zwrotowi i wymianie nie podlegają:

  • artykuły spożywcze (nawet zabezpieczone przed otwarciem, w tym dziecięce)
  • parafarmaceutyki
  • karty podarunkowe
  • urządzenia z możliwością zapisu danych
  • doładowania telefonów komórkowych
  • filmy, gry komputerowe
  • książki
  • bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe
  • alkohol
  • kolczyki
  • soczewki kontaktowe
  • prezerwatywy

Zwrot produktów zakupionych podczas akcji promocyjnych podlega zasadom opisanym w Regulaminie promocji.

Wymagania są takie same, jak w przypadku aplikacji Rossmann:

  • aplikację mobilną ROSSMANN PL można pobrać, odpowiednio dla systemów operacyjnych urządzeń mobilnych, ze sklepów Google Play lub Apple Store, przez wyszukanie aplikacji o nazwie „Rossmann PL”
  • aplikację mobilną można pobrać na urządzenia przenośne posiadające dostęp do Internetu i pracujące w oparciu o system operacyjny Android, lub iOS – smartfony
  • minimalne wymagania w zakresie systemu operacyjnego, to Android 4.4, iOS 11.

Nie. Rabat obowiązuje wyłącznie przy zakupach w drogeriach stacjonarnych, gdyż forma zakupowa Rossmann GO, to bezobsługowe zakupy stacjonarne.

Aby skorzystać z rabatu 5% należy:

  • pobrać najnowszą wersję aplikacji mobilnej Rossmann PL,
  • zalogować się używając adresu email zarejestrowanego w Klubie Rossman (lub dołączyć do Klubu Rossmann),
  • zeskanować potrzebne produkty przy półce w sklepie,
  • potwierdzić swoją lokalizację w sklepie za pośrednictwem GPS lub kodu QR,
  • wybrać jedną z dostępnych w aplikacji płatności online, do wyboru: karta płatnicza podpięta w aplikacji, BLIK, Google Pay / Apple Pay,
  • dokonać płatności online na terenie sklepu (ostatecznym potwierdzeniem realizacji transakcji jest ekran podziękowania w aplikacji Rossmann PL oraz wygenerowanie się e-faktury PDF dostępnej w Historii zakupów Rossmann GO).

Na zdecydowaną większość, choć są wykluczenia wynikające m.in. z obowiązujących przepisów prawa. Z rabatu wyłączone są: m.in. produkty lecznicze i wyroby medyczne, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia niemowląt, alkohol.

Nie. W akcji 5% rabatu na zakupy Rossmann GO z płatnością w aplikacji nie ma żadnych dodatkowych warunków (poza produktami wyłączonymi z akcji wymienionymi w regulaminie oraz pytaniu wyżej). Nie ma zatem również limitów kwotowych.

Nie, rabat nalicza się wyłącznie przy płatności online. Nie naliczy się zatem ani w kasie samoobsługowej, ani tradycyjnej.

Rabat naliczany jest od aktualnie obowiązującej ceny produktu. Jeśli na produkt obowiązuje w danej chwili promocja, rabat naliczy się od ceny promocyjnej.

Bez limitu.

Jeśli nie wylogujesz się z aplikacji Rossmann PL będziesz mieć zawsze dostęp do karty– nawet bez połączenia z Internetem. Jeśli natomiast będziesz chciał/a sprawdzić aktualne oferty lub dokonać zakupu w aplikacji, będziesz potrzebować połączenia z Internetem.

By dodać widget na telefonie z systemem iOS, przejdź do pulpitu z widgetami lub otwórz pasek powiadomień (przesuń palcem z góry do dołu ekranu) i przejdź na widok widgetów. Następnie kliknij przycisk „Edycja”. Z listy widgetów wybierz widget „KARTA ROSSMANN”. Kliknij na plus obok ikony widgetu, a następnie potwierdź akcję, wybierając „Gotowe” u góry ekranu. Widget z „Twoją KARTĄ ROSSMANN” od teraz będzie zawsze na Twoim pulpicie!

By dodać widget na telefonie z systemem Android, dotknij pulpitu w swoim telefonie i przytrzymaj przez chwilę. Następnie wybierz przycisk „Widgety”. Po przejściu do listy dostępnych dla Twojego telefonu widgetów, wyszukaj widget „Twoja KARTA ROSSMANN”.

Aby dodać widget na pulpit telefonu kliknij go i przytrzymaj, a następnie przeciągnij na wolne miejsce na pulpicie.

Na początek należy włączyć tę funkcję w swoim smartfonie. W tym celu należy przejść do „Ustawień” urządzenia, wybrać pozycję NFC i zaznaczyć opcję „Włącz”. Przy włączonej funkcji NFC, należy zbliżyć smartfon do czytnika kart (pin pada) znajdującego się przy kasie. Gdy zostaniesz rozpoznany przez nasz system, usłyszysz charakterystyczny dźwięk.

Nie. Identyfikacja w Klubie Rossmann za pomocą technologii NFC jest możliwa, ale nie jest konieczna dla urządzeń z systemem Android (od wersji 5.0.). Natomiast posiadacze smartfonów z systemem iOS w celu identyfikacji i naliczenia rabatów powinni okazać kod widoczny na ekranie smartfona (kartę), dostępny dla wszystkich Klubowiczów w aplikacji.

Powiadomienia push to wiadomości wysyłane przez aplikację Rossmann PL na urządzenia mobilne. Są to powiadomienia o najnowszych promocjach dla Klubowiczów, specjalnych akcjach oraz trendach. Powiadomienia push działają na urządzeniach z systemem Android i iOS.

Dane osobowe podane w procesie rejestracji mogą być modyfikowane w aplikacji mobilnej Rossmann PL. Wejdź lub zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij w „Profil” i wybierz „Koło zębate” widoczne w prawym górnym rogu. Potem kliknij „Moje Dane”, gdzie możesz dokonać niezbędnych modyfikacji.

Tak. By zrezygnować z uczestnictwa w Klubie Rossmann zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W szczegółach tej sekcji wybierz trzy kropki, pod którymi dostępna jest opcja rezygnacji z uczestnictwa w Klubie Rossmann. Kliknij i potwierdź rezygnację.

Jeśli chcesz połączyć konto w Klubie Rossmann z innym użytkownikiem, zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W szczegółach tej sekcji jest widoczny przycisk „Połącz konto z innym Klubowiczem”. Wpisz adres e-mail uczestnika Klubu, któremu chcesz wysłać zaproszenie i kliknij przycisk „Wyślij zaproszenie”. Zaproszona osoba otrzyma powiadomienie w aplikacji. Połączenie kont będzie aktywne, jeśli zapraszana osoba zaakceptuje zaproszenie w ciągu 72 godzin.

Z połączenia kont można zrezygnować w każdym momencie. Aby to zrobić, zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W tej sekcji będzie widoczna informacja na temat i przycisk „Usuń połączenie”. Rozłączenie kont Klubowiczów odbywa się automatycznie, nie jest wymagana akceptacja drugiej ze stron.

Regulaminy Rossmann.pl