w klubie jest korzystniej

Dołącz i zobacz, jakie to proste!

W Klubie możesz planować zakupy z Listą+, korzystać z 2+2 gratis, kiedy chcesz i cieszyć się dodatkowym spersonalizowanym rabatem na całe zakupy!

Pobierz aplikację mobilną Rossmann PL i dołącz do Klubu Rossmann teraz!
google playapple store

Klub Rossmann to wyjątkowy program skierowany do klientów drogerii Rossmann.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i daje wiele korzyści:

  • Listę+ ze spersonalizowanym rabatem,
  • Akcje 2+2 gratis,
  • Pierwszeństwo w informacji i dostępie do wybranych akcji,
  • Dodatkowy rabat na wydruk zdjęć natychmiastowych w drogerii, porady i inspiracje.
Benefity

Co zyskujesz, będąc w Klubie?

Otrzymujesz akcje 2+2 gratis, kiedy chcesz

Ulubione promocje dostępne w ramach Listy+

Wspierasz, skanując kartę

Pomoc organizacjom charytatywnym i troska o środowisko naturalne

Cieszysz się ze zniżek na produkty dziecięce

Dodatkowe rabaty w programie Rossnę!

Dostajesz informację o promocjach

Alerty cenowe na Twoje ulubione produkty

Planujesz zakupy z aplikacją

Spersonalizowany rabat, na co chcesz i kiedy chcesz

Korzystasz z rabatów na dodatkowe usługi

20% rabatu na wydruk zdjęć natychmiastowych

Tylko dla klubowiczów

Zaplanuj zakupy z Listą+

Lista+ to niezastąpiona pomoc w robieniu przemyślanych zakupów w drogeriach Rossmann.
Planujesz - zyskujesz!
Zobacz, jak to działa
Tylko W KLUBIE ROSSMANN

Pomagamy, jak umiemy

W 2020 r. na pomoc dla potrzebujących chcemy przekazać 5 000 000 zł. Pomożemy podopiecznym ponad 150 organizacji charytatywnych w całej Polsce i zadbamy o środowisko naturalne.

Skanuj kartę podczas zakupów, wspieraj cel charytatywny i dbaj o środowisko naturalne!
Zobacz, jak pomagamy

Jak dołączyć do Klubu Rossmann?

krok 1/4
Pobierz aplikację Rossmann PL
Aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android od wersji 4.4 lub iOS od wersji 11.0
google-playapp-store
Pobierz aplikację Rossmann PL

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Klub Rossmann to wyjątkowy program skierowany do klientów drogerii Rossmann. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i daje wiele korzyści: Listę+ ze spersonalizowanym rabatem, akcje 2+2 gratis, pierwszeństwo w informacji i dostęp do wybranych akcji, dodatkowy rabat na natychmiastowy wydruk zdjęć w drogerii, a także porady i inspiracje.

Niewątpliwym atutem programu jest możliwość wsparcia organizacji dobroczynnych. Okazując aplikację przy kasie podczas zakupów, każdy Klubowicz pomaga lokalnym organizacjom charytatywnym i wspiera środowisko naturalne.

Członkowie Klubu Rossmann mogą jednocześnie uczestniczyć w programie Rossnę!.

Uczestnikiem Klubu Rossmann mogą zostać osoby, które ukończyły 13 lat i posiadają smartfon z systemem operacyjnym Android 4.4 lub iOS w wersji minimum 11.0. Aplikację Rossmann PL można pobrać także na inne urządzenie mobilne. Uczestnik musi zamieszkiwać na terytorium RP. Z benefitów Klubu Rossmann można korzystać tylko w drogeriach Rossmann w Polsce lub w drogerii internetowej dostępnej na stronie www.rossmann.pl.

Uczestnictwo w Klubie wymaga:

  • zainstalowania aplikacji mobilnej Rossmann PL na swoim urządzeniu mobilnym,
  • założenia konta na portalu rossmann.pl - jeśli rejestracja nastąpiła już wcześniej na www.rossmann.pl (np. by zrobić zakupy online), nie musisz zakładać nowego konta, podobnie, jeśli jesteś już w programie Rossnę!, wówczas wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji na istniejące już konto,
  • wypełnienia formularza rejestracyjnego do Klubu Rossmann dostępnego w aplikacji; formularz odnajdziesz po kliknięciu w dostępną na ekranie głównym ikonę "Profilu", a następnie wybraniu bannera z hasłem "Dołącz do Klubu",
  • akceptacji regulaminu Klubu Rossmann.
  • Jeśli jesteś uczestnikiem programu Rossnę!, wystarczy, że w nowej wersji aplikacji Rossmann PL zalogujesz się na dotychczasowe konto, klikniesz w ikonę „Profilu”, która dostępna jest na ekranie głównym aplikacji, a następnie wybierzesz banner z hasłem „Dołącz do programu”. Tam uzupełnij formularz rejestracyjny i gotowe!
  • Od teraz „Twoja karta” jest nośnikiem korzyści obu programów. Wystarczy okazać jedną kartę, a rabaty z Klubu, Listy+ i z Rossnę!, naliczą się podczas jednej transakcji. Zarejestrowane plastikowe karty programu Rossnę! nie tracą ważności. Nadal można je okazywać podczas zakupów w drogeriach Rossmann.

UWAGA!: Warunkiem naliczenia się rabatów z Klubu Rossmann, Listy+ i Rossnę! jest rejestracja do obu programów na tym samym adresie e-mail. Okazanie dwóch kart należących do innych użytkowników spowoduje, że rabat naliczy się tylko posiadaczowi ostatniej zeskanowanej karty.

Tak.

Funkcjonalności Klubu oparte są na rozwiązaniach mobilnych. Dzięki temu uczestnicy nie muszą używać tradycyjnej plastikowej karty. Wystarczy posiadać aplikację mobilną i w drogerii przy kasie okazać indywidualny kod widoczny na ekranie smartfona („Twoja karta”) lub mieć włączoną funkcję NFC i zbliżyć urządzenie do czytnika (pin pada).

Karta to indywidualny kod kreskowy, który skanujesz podczas każdych zakupów w drogerii Rossmann, i dzięki któremu otrzymujesz zniżki na wybrane produkty. Jeśli jesteś członkiem Klubu Rossmann (lub/i programu Rossnę!) i zalogujesz się do aplikacji Rossmann PL, kartę znajdziesz, klikając w ikonę "Profilu", która znajduje się w zakładce "Planuję zakupy" lub wybierając zakładkę "Jestem w drogerii". Obie dostępne są z poziomu strony głównej aplikacji mobilnej.

Nie. Kartą Programu może posługiwać się wyłącznie Uczestnik. Część ofert w ramach Klubu Rossman to oferty jednorazowe, tym samym udostępniając swoja kartę, istnieje ryzyko, że z udostępnionej karty skorzysta inna osoba i wykorzysta indywidualną ofertę przygotowaną dla Klubowicza.

Członkowie Klubu Rossmann mogą liczyć na:

  • spersonalizowany rabat w ramach Listy+, z którego korzystają kiedy i na co chcą,
  • akcje 2+2 gratis,
  • dodatkowy rabat w akcjach specjalnych,
  • 20% rabatu na wywołanie zdjęć natychmiastowych.

Ponadto, każde zakupy z Wirtualną Kartą Programu to wsparcie Rossmann na rzecz organizacji społecznych i środowiska naturalnego. Więcej na www.rossmann.pl/pomagamy.

Klubowicze mogą także korzystać z dodatkowych udogodnień w aplikacji mobilnej Rossmann:

  • wspólne tworzenie Listy+,
  • alerty cenowe dla listy ulubionych produktów,
  • udogodnienia związane z zakupami: historia zamówień online oraz Listy+, możliwość lokalizacji najbliższej drogerii, złożenie zamówienia,
  • przegląd aktualnych promocji i trendów w drogeriach Rossmann oraz możliwość polecenia produktu znajomemu.

Rejestracja w portalu www.rossmann.pl jest bardzo prosta. Skorzystaj z opcji „Zakładam konto”, podaj nick, hasło i adres e-mail, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin portalu Rossmann.pl. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny, w celu potwierdzenia rejestracji i aktywacji konta. Rejestracji możesz dokonać również w aplikacji mobilnej Rossmann PL, wówczas również otrzymasz link, w który klikając, potwierdzisz swoją rejestrację. Link jest aktywny przez 72 godziny od wysłania.

Aplikację należy pobrać na smartfon lub inne urządzenie mobilne. Wystarczy wejść do jednego ze sklepów oferujących aplikacje (Google Play, Apple Store), wpisać w okno wyszukiwarki Rossmann PL i zainstalować/zaktualizować aplikację.

Samo pobranie aplikacji nie jest jednoznaczne z dołączeniem do Klubu Rossmann. Należy jeszcze wypełnić formularz rejestracyjny.

Tak.

Lista+ to funkcjonalność dostępna w najnowszej wersji aplikacji mobilnej Rossmann PL. Ułatwia planowanie zakupów. Dodatkowo po dodaniu minimum 5 różnych produktów można otrzymać indywidualny rabat.

Jeśli chcesz skorzystać z Listy+:

  • wystarczy pobrać najnowszą wersję aplikacji mobilnej Rossmann PL,
  • zalogować się używając adresu email zarejestrowanego w Klubie Rossman (lub dołączyć do Klubu Rossmann),
  • wybrać drogerię, w której planujemy zrealizować Listę+,
  • dodać, poprzez kliknięcie „+”, wybrane produkty na Listę+,
  • po dodaniu minimum 5 różnych produktów można wygenerować rabat na całą Listę+.

Przy pierwszej próbie dodania produktów na Listę+ aplikacja zapyta, czy zamierzamy realizować Listę+ z rabatem w drogerii stacjonarnej, czy będziemy dokonywać zakupów online. Pamiętaj, na zakupy online nie można wygenerować rabatu. Dodatkowy rabat można wygenerować tylko z poziomu Listy+.

Nie, rabat z Listy+ naliczy się w każdej drogerii stacjonarnej Rossmann. Wybór drogerii na etapie kompletowania Listy+ powoduje, że masz większe szanse na znalezienie wybranych produktów. Nasz asortyment między drogeriami może się różnić.

Dodatkowo, jeśli udasz się do drogerii, którą wybrałeś podczas planowania swoich zakupów, to w trybie „Jestem w drogerii” , wybierając Listę+, produkty ułożą się zgodnie z układem półek w tym sklepie.

Zadaniem aplikacji mobilnej Rossmann jest pomoc w łatwym planowaniu zakupów, a następnie realizacji ich w naszych drogeriach. W trybie „Planuję zakupy” można łatwo wyszukać produkty (tekstowo, głosowo, używając skanera lub korzystając z naszych podpowiedzi na kartach dostępnych na stronie głównej) i dodać je na Listę+. Tryb „Jestem w drogerii” udostępnia tylko te funkcjonalności, które są niezbędne podczas zakupów tj. Kartę Klubu Rossmann oraz Listę+ z produktami ułożonymi zgodnie z układem w danym sklepie.

Rabat jest wyliczany dla każdego Klubowicza osobno. W sytuacji, gdy dwóch Klubowiczów doda identyczny zestaw produktów na Listę+, rabat, który każde z nich wygeneruje, może być inny. Rabat może zmieniać się także w czasie, co oznacza, że może być on zmienny nawet dla tego samego Klubowicza i nawet po dodaniu tych samych produktów co wcześniej.

W ramach Listy+ funkcjonują dodatkowe akcje 2+2 gratis. Są one dostępne z poziomu Listy+ lub/i widoczne na stronie głównej aplikacji. By z nich skorzystać, należy je aktywować (tak jak wcześniej dostępne kupony), a następnie produkty objęte daną akcją 2+2 gratis dodać na Listę+ i wygenerować rabat.

Dodatkowo, uczestnicy programu Rossnę!, którzy są równocześnie uczestnikami Klubu Rossmann, mogą skorzystać ze specjalnych promocji typu 1+1 gratis, 2+1 gratis na produkty dla dzieci. Ta oferta oznaczona jest jako „Promocje Rossnę!” i posiada dodatkowy opis.

Tego typu promocje zostaną naliczone tylko z poziomu Listy+ w aplikacji mobilnej, ponieważ aby rabat się wyzwolił, należy je dodać na Listę+ i wygenerować na nią dodatkowy rabat.

Rabat na Listę+ jest aktywny od razu po jego zaakceptowaniu, do końca kolejnego dnia.

Informacja na temat tego, ile razy można skorzystać z Listy+ w określonym czasie jest zawsze widoczna w widokach Listy+ w aplikacji mobilnej Rossmann PL.

Rabat można wygenerować po dodaniu minimum 5 różnych produktów na Listę+. Muszą to być różne produkty. Do Listy+ nie można dodać więcej niż 100 różnych produktów.

W przypadku dodania kilku tych samych produktów, rabat jest udzielany tylko na 1 sztukę danego produktu.

Nie jest on udzielany na produkty objęte rabatem Rossnę!, wina, leki oraz wyroby medyczne.

Rabat z Listy+ wyzwoli się w drogerii, jeśli Klubowicz wybierze te same produkty, które wcześniej na nią dodał i zeskanuje swoją Kartę Klubu Rossmann dostępną w aplikacji mobilnej Rossmann w zakładce „Jestem w drogerii” lub w „Profilu”.

Rabat naliczy się, jeśli Klubowicz zakupi co najmniej 4 różne produkty, które dodał na Listę+, ale wówczas rabat będzie odpowiednio pomniejszony o brakujące artykuły. W zakładce „Jestem w drogerii” na widoku Listy+, Klubowicz może usunąć brakujące produkty i przeliczyć rabat raz jeszcze. Wówczas pozna jego wartość przed podejściem do kasy i dokonaniem płatności.

Tak. Jest to wyjątkowa sytuacja i może nastąpić, gdy w przypadku braku produktów klient podejdzie do kasy tylko i wyłącznie z produktami, które są wykluczone z rabatowania na Liście+, tj.: produkty objęte rabatem Rossnę!, wina, leki oraz wyroby medyczne.

Wygenerowany rabat można anulować po jego akceptacji. Opcja pozwalająca na anulację jest dostępna pod trzema kropkami z poziomu Listy+.

Produkty z Listy+ można udostępnić w ramach aplikacji Rossmann PL. Wówczas należy podać adres email innego uczestnika Klubu Rossmann, któremu chcemy udostępnić produkty. Po udostępnieniu produktów będzie trzeba wygenerować rabat w ramach Listy+.

Pamiętaj, udostępniamy produkty, a nie zamkniętą Listę+ z wygenerowany wcześniej rabatem.

Produkty można udostępniać również poprzez sms lub aplikacje społecznościowe dostępne na urządzeniu mobilnym. Wówczas produkty, które chcemy udostępnić, zaszyte są w linku.

Obie opcje udostępniania dostępne są z poziomu Listy+ pod trzema kropkami. Wystarczy tylko wyprać opcję właściwą dla siebie.

Akcje 2+2 gratis i kupony można sprawdzić w aplikacji mobilnej Rossmann PL na karcie dostępnej w „Planuję zakupy” na ekranie głównym, a także w „Profilu”.

Dodatkowo akcje 2+2 gratis dostępne są z poziomu „Listy+”. Z akcji 2+2 gratis można skorzystać tylko i wyłącznie po aktywacji, dodaniu różnych produktów objętych akcją do Listy+, wygenerowaniu dodatkowego rabatu i po dokonaniu zakupów z Listą+ w drogerii stacjonarnej Rossmann PL.

Każda akcja oraz kupon mają indywidualnie określoną datę ważności, czyli okres, w którym możliwa jest jego aktywacja oraz realizacja. Informacje o dacie ważności akcji lub kuponu dostępne są każdorazowo w aplikacji mobilnej.

W celu aktywacji 2+2 gratis należy kliknąć w wybrany kupon, przechodząc do jego szczegółów, a następnie kliknąć przycisk „Aktywuj”. Z akcji 2+2 gratis można skorzystać tuż po aktywacji. Aby aktywować 2+2 gratis potrzebny jest dostęp do Internetu.

Nie. Możliwość realizacji 2+2 gratis istnieje tylko po stworzeniu Listy+. Aktywuj 2+2 gratis, dodaj wybrane, różne produkty na Listę+ i wygeneruj dodatkowy rabat, a promocja naliczy się automatycznie po zeskanowaniu „Twojej karty”. Aktywny kupon z Listą+ możesz wykorzystać tylko w sklepie stacjonarnym. Rabat naliczany jest od ceny regularnej.

Informacje o zasadach działania są każdorazowo podane w szczegółach akcji 2+2 gratis.

Pamiętaj! Aby skorzystać z 2+2 gratis konieczna jest aktywacja kuponu.

W przypadku realizowania 2+2 gratis w drogerii stacjonarnej warunkiem naliczenia promocji jest realizacja Listy+, na której znalazły się produkty objęte 2+2 gratis oraz okazanie Wirtualnej Karty widocznej w aplikacji Rossmann PL. Aktywne 2+2 gratis z Listą+ możesz wykorzystać tylko w sklepie stacjonarnym. Rabat naliczany jest od ceny regularnej.

Skorzystanie z 2+2 gratis jest możliwe dopiero po aktywacji i dodaniu produktów do Listy+. Pamiętaj, że jeszcze trzeba dodać co najmniej 1 artykuł (rabat na Listę+ można wygenerować przy minimum 5 różnych artykułach) i zamknąć Listę+, czyli wygenerować rabat. Kupon 2+2 gratis musi być aktywny, a Lista+ zamknięta, z wygenerowanym rabatem, aby wszystkie promocje naliczyły się dla Ciebie podczas zakupów. Aktywacji 2+2 można dokonać w aplikacji mobilnej, przechodząc do „Profilu” lub karty z dodatkowymi akcjami 2+2 gratis. W tym celu należy wybrać szczegóły 2+2 gratis, klikając w przycisk „Aktywuj” i potwierdzić aktywację.

Rabat naliczy się automatycznie przy pierwszej transakcji, w której realizowana jest Lista+ i jest użyta Wirtualna Karta programu, w przypadku spełnienia warunków dla danej akcji, czyli zakupu co najmniej 4 różnych produktów objętych działaniem akcji. Dodatkowo należy spełnić warunki Listy+. Warunkiem naliczenia promocji jest okazanie Wirtualnej Karty widocznej w aplikacji Rossmann PL.

Pamiętaj! Promocja naliczy się tylko dla aktywnej akcji 2+2 gratis, po dodaniu produktów do Listy+ i wygenerowaniu rabatu.

Nie, aby promocje się naliczyły należy spełnić oba warunki jednocześnie – te z akcji 2+2 gratis oraz z Listy+.

Nie, warunkiem zadziałania 2+2 gratis i naliczenia rabatu jest wybranie min. 4 różnych produktów spośród tych produktów przypisanych do danej akcji. Kategorie oraz wykaz produktów, dla których obowiązuje 2+2 gratis można sprawdzić w szczegółach akcji w aplikacji mobilnej w „Profilu” lub na jednej z kart na ekranie głównym.

Nie, kupon zadziała tylko raz, automatycznie przy pierwszej transakcji z użyciem Wirtualnej Karty Klubu. W przypadku połączonych kont z kuponu również można skorzystać tylko raz. Rabat naliczy się osobie, która pierwsza dokona zakupu produktów określonych w szczegółach kuponu.

Odbieraj powiadomienia i sprawdzaj „Profil” w aplikacji, a zyskasz pewność, że żadna informacja Cię nie ominie. Teraz w „Profilu” wybierz zdjęcie profilowe, pod którym będą wszystkie powiadomienia od Rossmanna. O ilości komunikatów poinformuje Cię czerwona kółko z cyfrą.

Tak, oczywiście jest taka możliwość. Przy pierwszej próbie dodania produktu „+”, aplikacja zapyta nas, czy chcemy realizować Listę+ z rabatem w drogerii stacjonarnej, czy dokonać zakupów online. Pamiętaj, na zakupy online nie można wygenerować rabatu. Dodatkowy rabat można wygenerować tylko na produkty dodane na Listę+.

Opcja zmiany z Listy+ na zakupy online jest zawsze możliwa. Można to zrobić z poziomu pustej Listy+, a także, gdy znajdują się już na niej jakieś produkty. Zmiany dokonujemy, wybierając trzy kropki i postępując zgodnie z informacjami tam zawartymi. Po zmianie na Koszyk i po wybraniu sposobu dostawy, klikając w „+” produkty będą się dodawać już do Koszyka.

Tak opcja zmiany jest dostępna zawsze. W tym wypadku będzie możliwa z poziomu Koszyka i analogicznie będzie dostępna, gdy nie ma w nim produktów, a także, gdy już zostały do niego dodane jakieś produkty.

Punkty w Klubie Rossmann mają charakter punktów charytatywnych (CSR). Każde wydane 1 zł z kartą Klubu to 1 pkt. na cele charytatywne. Zbierane punkty w Klubie Rossmann wspierają wybraną organizację charytatywną i cel dodatkowy – informację o tym jaką organizację wspierasz znajdziesz w aplikacji mobilnej Rossmann PL, w Profilu.

Od lat staramy się działać odpowiedzialnie i wspierać potrzebujących. Każdy uczestnik Klubu może włączyć się w akcję „Pomagamy jak umiemy”. Każde wydane 1 zł z kartą Klubu to 1 pkt. na cele charytatywne i środowisko naturalne. 10 pkt. charytatywnych to 0,01 zł dla wybranej organizacji pomagającej potrzebującym. Zebrane punkty zostaną przekazane na rzecz organizacji społecznej i na cel dodatkowy w proporcji odpowiednio (70% : 30%). Jednocześnie, ze względu na pilną potrzebę w związku z pandemią COVID-19, wsparcie na rzecz służby zdrowia będzie przekazywane na bieżąco w trakcie trwania akcji. Wszystkie szczegóły i bieżące informacje o akcji znajdują się na stronie www.rossmann.pl/pomagamy.

Punkty są przyznawane za wszystkie zakupy z kartą Klubu od 2 stycznia do 31 października 2020 roku.

Każda złotówka wydana z użyciem karty Klubu Rossmann w okresie od 2 stycznia do 31 października 2020 roku, to 1 punkt na cele charytatywne. Za każde 10 punktów kwota darowizny na rzecz organizacji zwiększa się o 0,01 zł. Zebrane punkty zostaną przekazane na rzecz organizacji społecznej i na cel dodatkowy w proporcji odpowiednio (70% : 30%). Jednocześnie, ze względu na pilną potrzebę w związku z pandemią COVID-19, wsparcie na rzecz służby zdrowia będzie przekazywane na bieżąco w trakcie trwania akcji.

Jeśli nie wylogujesz się z aplikacji Rossmann PL będziesz mieć zawsze dostęp do „Twojej karty”– nawet bez połączenia z Internetem. Jeśli natomiast będziesz chciał/a sprawdzić aktualne oferty, aktywować akcję 2+2 gratis, zaplanować zakupy z Listą+ lub dokonać zakupu w aplikacji, będziesz potrzebować połączenia z Internetem.

By dodać widget na telefonie z systemem iOS, przejdź do pulpitu z widgetami lub otwórz pasek powiadomień (przesuń palcem z góry do dołu ekranu) i przejdź na widok widgetów. Następnie kliknij przycisk „Edycja”. Z listy widgetów wybierz widget „KARTA ROSSMANN”. Kliknij na plus obok ikony widgetu, a następnie potwierdź akcję, wybierając „Gotowe” u góry ekranu. Widget z „Twoją KARTĄ ROSSMANN” od teraz będzie zawsze na Twoim pulpicie!

By dodać widget na telefonie z systemem Android, dotknij pulpitu w swoim telefonie i przytrzymaj przez chwilę. Następnie wybierz przycisk „Widgety”. Po przejściu do listy dostępnych dla Twojego telefonu widgetów, wyszukaj widget „Twoja KARTA ROSSMANN”.

Aby dodać widget na pulpit telefonu kliknij go i przytrzymaj, a następnie przeciągnij na wolne miejsce na pulpicie.

Na początek należy włączyć tę funkcję w swoim smartfonie. W tym celu należy przejść do „Ustawień” urządzenia, wybrać pozycję NFC i zaznaczyć opcję „Włącz”. Przy włączonej funkcji NFC, należy zbliżyć smartfon do czytnika kart (pin pada) znajdującego się przy kasie. Gdy zostaniesz rozpoznany przez nasz system, usłyszysz charakterystyczny dźwięk.

Nie. Identyfikacja w Klubie Rossmann za pomocą technologii NFC jest możliwa, ale nie jest konieczna dla urządzeń z systemem Android (od wersji 4.4.). Natomiast posiadacze smartfonów z systemem iOS w celu identyfikacji i naliczenia rabatów powinni okazać kod widoczny na ekranie smartfona („Twoja karta”), dostępny dla wszystkich klubowiczów w aplikacji.

Powiadomienia push to wiadomości wysyłane przez aplikację Rossmann PL na urządzenia mobilne. Są to powiadomienia o najnowszych promocjach i akcjach 2+2 gratis dla Klubowiczów, specjalnych akcjach oraz trendach. Powiadomienia push działają na urządzeniach z systemem Android i iOS.

Dane osobowe podane w procesie rejestracji mogą być modyfikowane w aplikacji mobilnej Rossmann PL. Wejdź lub zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij w „Profil” i wybierz „Koło zębate” widoczne w lewym górnym rogu. Potem kliknij „Dane osobowe i kontaktowe”, gdzie możesz dokonać niezbędnych modyfikacji.

Tak. By zrezygnować z uczestnictwa w Klubie Rossmann zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W szczegółach tej sekcji wybierz trzy kropki, pod którymi dostępna jest opcja rezygnacji z uczestnictwa w Klubie Rossmann. Kliknij i potwierdź rezygnację.

Jeśli chcesz połączyć konto w Klubie Rossmann z innym użytkownikiem, zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W szczegółach tej sekcji jest widoczny przycisk „Połącz konto z innym Klubowiczem”. Wpisz adres e-mail uczestnika Klubu, któremu chcesz wysłać zaproszenie i kliknij przycisk „Wyślij zaproszenie”. Zaproszona osoba otrzyma powiadomienie w aplikacji. Połączenie kont będzie aktywne, jeśli zapraszana osoba zaakceptuje zaproszenie w ciągu 72 godzin.

Z połączenia kont można zrezygnować w każdym momencie. Aby to zrobić, zaloguj się do aplikacji Rossmann PL, a następnie kliknij „Profil”, w którym znajdziesz sekcję Klub Rossmann. W tej sekcji będzie widoczna informacja na temat i przycisk „Usuń połączenie”. Rozłączenie kont klubowiczów odbywa się automatycznie, nie jest wymagana akceptacja drugiej ze stron.

Regulaminy Rossmann.pl