1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Wszystkie tematy
  4. Zamowienia
  5. Anulacja zamowienia

Anulacja zamówienia

Uwaga! Możliwość anulowania zamówienia znika wraz z otrzymaniem maila zatytułowanego „Zamówienie oczekuje na odbiór” (w przypadku zamówień z odbiorem w drogerii) lub po zmianie statusu zamówienia na „W trakcie realizacji” (w przypadku zamówień kurierem).

Pamiętaj, że po złożeniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzania w nim modyfikacji.

Anulacji możesz dokonać w trzech prostych krokach:

W swoim profilu kliknij przycisk anuluj przy zamówieniu, następnie otrzymasz mailowe potwierdzenie anulacji oraz zostanie zlecony zwrot środków.

1. Anulacji możesz dokonać w swoim Profilu lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

2. Otrzymasz mailowe potwierdzenie anulowania zamówienia.     

3. Oczekuj na zwrot płatności za zamówienie. Środki zostaną zwrócone w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia anulowania zamówienia, zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody, jakiej użyłeś przy składaniu zamówienia. 

Pamiętaj, że po odebraniu zamówienia masz również możliwość zwrotu zakupionych produktów (odstąpienia od umowy).