1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Wszystkie tematy
  4. Zamowienia
  5. Brak odbioru zamowienia

Brak odbioru zamówienia

Co się stanie, gdy nie odbiorę zamówienia?

Gdy nie odbierzesz zamówienia z drogerii w ciągu 48h, zostanie ono anulowane. Środki zostaną zwrócone, zgodnie z dokonaną przez Ciebie metodą płatności.

Rezygnacja z przesyłki czekającej w punkcie odbioru:

  • W przypadku zamówienia do Paczkomat® InPost po upływie 48h paczka jest zwracana do Nadawcy.
  • Zamówienie z odbiorem w Automatach DHL BOX 24/7 i punktach POP czeka na odbiór 4 dni, po tym terminie również zostanie zwrócone do Nadawcy.
  • Zamówienia do ORLEN Paczki należy odebrać w ciągu 3 dni, po tym czasie przesyłka jest zwracana do Nadawcy.

Po otrzymaniu przesyłki przez nasz Magazyn zostanie zlecony zwrot środków przy użyciu takiej samej metody, jakiej użyłeś przy składaniu zamówienia.

W każdym z powyższych przypadków zwrot nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

O odstąpieniu od umowy powiadomimy Cię mailowo. Odstąpienia dokonamy w terminie:

  • nie dłuższym niż 30 dni od dnia podjęcia pierwszej próby doręczenia zamówienia,
  • nie dłuższym niż 30 dni od dnia upływu terminu na odbiór zamówienia przez klienta w sklepie, wskazanego w regulaminie.

Powyższe zasady stosujemy również w stosunku do osób fizycznych zawierających umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.