Kategorie pomocy
Złożenie zamówienia
Jak złożyć zamówienie?
1. Dodaj produkt do koszyka.
Wybierz artykuł i kliknij ikonę koszyka lub przycisk „Dodaj do koszyka”.
2. Przejdź do koszyka.
W koszyku znajdziesz wszystkie zamówione produkty, ich liczbę oraz ceny. Na tym etapie możesz zmienić jego zawartość: zamówić większą/mniejszą liczbę sztuk danego produktu czy usunąć artykuł z koszyka.
3. Uzupełnij dane.
Po kliknięciu w przycisk „Wybierz dostawę i płatność” pojawi się informacja – „Zaloguj się”/„Załóż konto”/„Kupuję bez rejestracji”. W zależności od wybranej opcji, ścieżka będzie inna:
- „Zaloguj się” po zalogowaniu Twoje dane zaciągają się automatycznie. Pamiętaj, by sprawdzić czy są poprawne.
- „Załóż konto” po kliknięciu w ten przycisk przejdziesz do zakładania konta. Gdy już to zrobisz, przejdziesz do wyboru sposoby dostawy i płatności.
- „Kupuję bez rejestracji” pamiętaj, że wybierając tę opcję, za każdym razem będziesz musiał uzupełnić dane kontaktowe.
4. Wybierz sposób dostawy.
Masz do wyboru:
- odbiór w drogerii,
- Paczkomat InPost,
- Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP,
- punkty ORLEN Paczka (m.in. Automaty, wybrane stacje paliw ORLEN czynne całą dobę)
- kurier (dostawa pod wskazany adres).
Wybierz pasującą Ci opcję, uzupełnij lub zweryfikuj poprawność danych odbiorcy.
5. Płatność.
Wybierz preferowaną metodę płatności:
- płatność kartą (Mastercard, Visa),
- Blik, Blik bez kodu
- online (Przelewy24, PayU)
- PayPo,
- Google Pay,
- Gotówką przy odbiorze (opcja dostępna jedynie w przypadku wyboru dostawy kurierem na wskazany adres).
6. Zapoznaj się z Regulaminem, a następnie go zaakceptuj.
7. Podsumowanie.
Sprawdź, czy wszystkie dane w zamówieniu się zgadzają i kliknij w przycisk „Zamawiam i płacę”. Zostaniesz przekierowany do wybranej metody płatności. Jeśli cały proces przebiegł poprawnie, otrzymasz wiadomość email na wskazany adres.
Uwaga:
Nie gwarantujemy stałej dostępności towarów prezentowanych w Drogerii Internetowej. Umowa jest zawarta od chwili otrzymania od nas wiadomości e-mail zatytułowanej „Zamówienie oczekuje na odbiór” lub „Informacja o wysyłce”, w zależności od tego, jaki sposób dostawy został przez Ciebie wybrany. Do chwili otrzymania od nas wiadomości, o której mowa powyżej, Twoje Zamówienie stanowi dla nas ofertę zakupu zamówionych produktów.