1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Wszystkie tematy
  4. Zwroty i reklamacje
  5. Zwrot stacjonarny

Zwrot stacjonarny

W drogeriach Rossmann SDP sp. z o.o. przyjmujemy zwroty i dokonujemy wymian produktów zakupionych w drogerii stacjonarnej, wolnych od wad, zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający kontakt z zawartością. Produkt powinien być nieużywany, oryginalnie zapakowany, aby mógł wrócić do ponownej sprzedaży.

infografika: zasady zwrotów stacjonarnych

Infografika: artykuły niepodlegające zwrotom

Infografika: zwrot kosztów

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

  • Zwrotu możesz dokonać posiadając oryginał paragonu, fakturę lub historię zakupów stacjonarnych w aplikacji Rossmann PL.
  • Udaj się z produktem i dowodem zakupu do drogerii, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty zakupu.
  • Twój zwrot zostanie przyjęty w dowolnej drogerii stacjonarnej Rossmann.
  • Pamiętaj o grupie artykułów, które w drogeriach Rossmann nie podlegają zwrotom lub wymianie. Należą do nich:
    - artykuły spożywcze, w tym produkty dla zwierząt,
    - wyroby medyczne i leki,
    - karty podarunkowe,
    - urządzenia z możliwością zapisu danych,
    - doładowania telefonów komórkowych,
    - filmy, książki, gry komputerowe,
    - bielizna,
    - alkohol,
    - zdjęcia i produkty foto.

Pamiętaj!  Produkt wymieniany bądź zwracany wraca na półkę do dalszej sprzedaży i jest dostępny dla innych klientów, dlatego tak ważne są powyższe zasady, które gwarantują naszym klientom to, że wybierany w drogerii Rossmann produkt nie był nigdy w użytkowaniu innego klienta.