Kategorie pomocy
Zwrot stacjonarny
W drogeriach Rossmann SDP sp. z o.o. przyjmujemy zwroty i dokonujemy wymian produktów zakupionych w drogerii stacjonarnej, wolnych od wad, zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający kontakt z zawartością. Produkt powinien być nieużywany, oryginalnie zapakowany, aby mógł wrócić do ponownej sprzedaży.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- Zwrotu możesz dokonać posiadając oryginał paragonu, fakturę lub historię zakupów stacjonarnych w aplikacji Rossmann PL.
- Udaj się z produktem i dowodem zakupu do drogerii, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty zakupu.
- Twój zwrot zostanie przyjęty w dowolnej drogerii stacjonarnej Rossmann.
- Pamiętaj o grupie artykułów, które w drogeriach Rossmann nie podlegają zwrotom lub wymianie. Należą do nich:
- artykuły spożywcze, w tym produkty dla zwierząt,
- wyroby medyczne i leki,
- karty podarunkowe,
- urządzenia z możliwością zapisu danych,
- doładowania telefonów komórkowych,
- filmy, książki, gry komputerowe,
- bielizna,
- alkohol,
- zdjęcia i produkty foto.
Pamiętaj! Produkt wymieniany bądź zwracany wraca na półkę do dalszej sprzedaży i jest dostępny dla innych klientów, dlatego tak ważne są powyższe zasady, które gwarantują naszym klientom to, że wybierany w drogerii Rossmann produkt nie był nigdy w użytkowaniu innego klienta.