Kategorie pomocy
Dostawa do InPost Paczkomat® 24/7
Twoje zamówienie zostanie dostarczone do wybranego przez Ciebie Paczkomat® InPost. O nadaniu przesyłki zostaniesz poinformowany przez firmę InPost wiadomością sms i mailem lub powiadomieniem (w przypadku użytkowników posiadających aplikację InPost Mobile). W komunikacie znajdziesz numer przesyłki i będziesz mógł na bieżąco weryfikować jej status.
Punkty odbioru
Lokalizacje Paczkomat® InPost na terenie Polski sprawdzisz na Znajdź Paczkomat.
Możliwe płatności
Płatność online za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, Payu.pl bądź PayPo.
Ograniczenia gabarytowe
Paczka z zamówieniem może ważyć maksymalnie 25 kg. Gdy Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedno opakowanie, koszt dostawy zostanie pomnożony przez dodatkową liczbę opakowań. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.
Problem z paczką
W przypadku dostawy do Paczkomat® InPost, masz możliwość sprawdzenia przesyłki podczas jej odbioru. Pamiętaj, by zrobić to przy paczkomacie. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o procesie reklamacyjnym możesz się z nimi zapoznać w sekcji Reklamacje.