1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Wszystkie tematy
  4. Dostawa
  5. Formy dostawy i odbioru
  6. Dostawa do inpost paczkomat® 24 7

Dostawa do InPost Paczkomat® 24/7

Twoje zamówienie zostanie dostarczone do wybranego przez Ciebie Paczkomat® InPost. O nadaniu przesyłki zostaniesz poinformowany przez firmę InPost wiadomością sms i mailem lub powiadomieniem (w przypadku użytkowników posiadających aplikację InPost Mobile). W komunikacie znajdziesz numer przesyłki i będziesz mógł na bieżąco weryfikować jej status.

Punkty odbioru

Lokalizacje Paczkomat® InPost na terenie Polski sprawdzisz na Znajdź Paczkomat

Możliwe płatności

Płatność online za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, Payu.pl bądź PayPo.

Ograniczenia gabarytowe

Paczka z zamówieniem może ważyć maksymalnie 25 kg. Gdy Twoje zamówienie, ze względu na większą wagę lub gabaryty, będzie wymagało spakowania w więcej niż jedno opakowanie, koszt dostawy zostanie pomnożony przez dodatkową liczbę opakowań. Zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania zamówienia.

Problem z paczką

W przypadku dostawy do Paczkomat® InPost, masz możliwość sprawdzenia przesyłki podczas jej odbioru. Pamiętaj, by zrobić to przy paczkomacie. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o procesie reklamacyjnym możesz się z nimi zapoznać w sekcji Reklamacje.