Centrum pomocy
Popularne tematy
Możesz to zrobić w mailu „Informacja o złożonym zamówieniu”, klikając przycisk „Sprawdź status zamówienia”.
Jeśli masz konto na naszej stronie lub aplikacji, możesz się zalogować i przejść do zakładki „Historia zakupów” w swoim profilu.
Po złożeniu zamówienia niestety nie możesz go modyfikować.
Jeśli chcesz je anulować, możesz to zrobić:
- po zalogowaniu klikając przycisk „anuluj”,
- wchodząc w mail „Informacja o złożonym zamówieniu” i klikając przycisk „sprawdź status zamówienia”,
- kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
O anulacji zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Wszystkie wniesione płatności zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia anulowania zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody, jakiej użyłeś do opłacenia zamówienia.
W przypadku decyzji o zwrocie pieniędzy z tytułu uznania reklamacji, jak i w przypadku odstąpienia od umowy, pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą, jaką opłaciłeś zamówienie.
W takim przypadku złóż reklamację produktu. Konieczny tu będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Jeśli wybrałeś dostawę do InPost Paczkomat, DHL POP ORLEM Paczka lub kurierem na wskazany adres zalecamy żebyś najpóźniej w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki wypełnił protokół szkody u przewoźnika a następnie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta:
Biuro Obsługi Klienta
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109, 91-222 Łódź
tel.: +48 42 61 39 700 (Koszt połączenia, jak za zwykłe połączenie, wg taryfy Twojego operatora)
formularz kontaktowy https://www.rossmann.pl/kontakt
W przypadku dostawy kurierem lub odbioru w sklepie, proponowane opcje zgłoszenia reklamacji produktu to:
• zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z reklamowanym produktem i dowodem jego zakupu,
• odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym na adres do korespondencji:
Serwis Reklamacyjny
Rossmann SDP sp. z o. o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź
Zajmiemy stanowisko, co do zgłoszonej przez Ciebie reklamacji w terminie 14 dni od dnia, kiedy ją otrzymamy.