1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Wszystkie tematy
  4. Zwroty i reklamacje
  5. Reklamacja

Reklamacja

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?         

Reklamację możesz złożyć w najbliższej drogerii Rossmann (z dowodem zakupu) lub poprzez odesłanie produktu z wypełnionym protokołem reklamacyjnym do Biura Obsługi Klienta.    

Reklamację możesz zgłosić, jeśli zakupiony produkt ma wady, został uszkodzony w dostawie lub otrzymałeś artykuł inny niż zamówiony.  Do jej złożenia potrzebny Ci będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online).

Reklamacje możesz złożyć przez:

  • zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z produktem i dowodem jego zakupu
    1. Weź ze sobą reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.
    2. Udaj się do drogerii i zgłoś obsłudze chęć złożenia reklamacji.
    3. Wypełnij formularz reklamacyjny i przekaż reklamowany produkt obsłudze drogerii.
     
  • odesłanie produktu z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania w Zakładce Formularze do pobrania oraz poniżej w sekcji Dokumenty do pobrania)
    1. Pobierz, wydrukuj i uzupełnij protokół reklamacyjny.
    2. Zapakuj reklamowany produkt wraz z wypełnionym protokołem.
    3. Odeślij przesyłkę na adres:

        Sekcja ds. Reklamacji
        Rossmann SDP sp. z o.o.
        ul. św. Teresy 109
        91-222 Łódź

Pamiętaj, o reklamacji mówimy w przypadku towaru niezgodnego z umową (np. produktu posiadającego wady).

Dodatkowe informacje nt. procedury składania reklamacji przez konsumenta można znaleźć w Instrukcji reklamacyjnej dostępnej poniżej w sekcji Dokumenty do pobrania.


USZKODZONA PRZESYŁKA

Jeśli chcesz złożyć reklamację z powodu uszkodzenia paczki podczas transportu, pamiętaj, aby wypełnić protokół szkody. Przyśpieszy to proces rozpatrzenia reklamacji.

Inpost

Jeżeli uszkodzenie paczki nie zostało zgłoszone przy odbiorze w paczkomacie, prosimy o wypełnienie protokołu znajdującego się na stronie  https://inpost.pl/protokol. Termin na wypełnienie to maksymalnie 7 dni od daty doręczenia paczki.

DPD

Jeżeli protokół szkody nie został spisany przy kurierze, prosimy o wypełnienie go w ciągu 7 dni od daty doręczenia paczki. Protokół DPD jest dostępny: https://www.dpd.com.pl/protokol

DHL

Jeżeli protokół szkody nie został spisany przy kurierze, prosimy o wypełnienie go w ciągu 7 dni od daty doręczenia paczki. Protokół DHL jest dostępny na stronie internetowej https://dhl24.com.pl/pl/claim/disposition/create.html

ORLEN Paczka

Jeżeli protokół szkody nie został spisany w miejscu odbioru, prosimy o wypełnienie go w ciągu 7 dni od daty doręczenia paczki. Protokół szkody jest dostępny na stronie https://nadaj.orlenpaczka.pl/protokol-szkody