Kategorie pomocy
Reklamacja
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Reklamację możesz zgłosić, jeśli zakupiony produkt ma wady, został uszkodzony w dostawie lub otrzymałeś artykuł inny niż zamówiony. Do jej złożenia potrzebny Ci będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online).
Reklamacje możesz złożyć przez:
- zgłoszenie się do najbliższej drogerii Rossmann z produktem i dowodem jego zakupu
1. Weź ze sobą reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.
2. Udaj się do drogerii i zgłoś obsłudze chęć złożenia reklamacji.
3. Wypełnij formularz reklamacyjny i przekaż reklamowany produkt obsłudze drogerii.
- odesłanie produktu z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania w Zakładce Formularze do pobrania oraz poniżej w sekcji Dokumenty do pobrania)
1. Pobierz, wydrukuj i uzupełnij protokół reklamacyjny.
2. Zapakuj reklamowany produkt wraz z wypełnionym protokołem.
3. Odeślij przesyłkę na adres:
Sekcja ds. Reklamacji
Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź
Pamiętaj, o reklamacji mówimy w przypadku towaru niezgodnego z umową (np. produktu posiadającego wady).
Dodatkowe informacje nt. procedury składania reklamacji przez konsumenta można znaleźć w Instrukcji reklamacyjnej dostępnej poniżej w sekcji Dokumenty do pobrania.
USZKODZONA PRZESYŁKA
Jeśli chcesz złożyć reklamację z powodu uszkodzenia paczki podczas transportu, pamiętaj, aby wypełnić protokół szkody. Przyśpieszy to proces rozpatrzenia reklamacji.
Inpost
Jeżeli uszkodzenie paczki nie zostało zgłoszone przy odbiorze w paczkomacie, prosimy o wypełnienie protokołu znajdującego się na stronie https://inpost.pl/protokol. Termin na wypełnienie to maksymalnie 7 dni od daty doręczenia paczki.
DPD
Jeżeli protokół szkody nie został spisany przy kurierze, prosimy o wypełnienie go w ciągu 7 dni od daty doręczenia paczki. Protokół DPD jest dostępny: https://www.dpd.com.pl/protokol
DHL
Jeżeli protokół szkody nie został spisany przy kurierze, prosimy o wypełnienie go w ciągu 7 dni od daty doręczenia paczki. Protokół DHL jest dostępny na stronie internetowej https://dhl24.com.pl/pl/claim/disposition/create.html
ORLEN Paczka
Jeżeli protokół szkody nie został spisany w miejscu odbioru, prosimy o wypełnienie go w ciągu 7 dni od daty doręczenia paczki. Protokół szkody jest dostępny na stronie https://nadaj.orlenpaczka.pl/protokol-szkody